Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

No voi hitto! :hug: sinulle Katjuska.

Ja sitten tosiaan häntä pystyyn ja eteen päin... Millos sulle nyt on sitte seuraavat toimintapäivät? On kyllä tosi hieno juttu kun nyt alko teillä tämä vauhti nopeutua tässä hommassa ja pääset heti uuteen yritykseen!
 
Iltaa!

Oon nyt pistelly sitä menopuria 9 pv ajan ja vielä huomenna pistän viimesen. Keskiviikkona pistän varmuuden vuoks vielä pregnylin irrotuspiikin ja torstaina sit olis inssi. Jos en huomen saa ovisplussaa. Joten näillä mennää=)

On kyl tosi hienoo ku homma toimii ja kyl tuol yksityisellä puolella vaan on niin paljon parempaa tuo palvelu kun joku oikeesti viittii perehtyy asiaan.
Täytyy miettiä seuraavaa ratkasuu inssien jälkeen et mitä sitä seuraavaks tekee ja missä! Toivottavasti seuraaviii ratkasuja ei tarvis enää mietiskellä.

Mutta iloisin mielin ollaan täällä!!
 
heippa!!!

voi katjuska, mä niin toivoin että sut löytäisin jo plussanneista. Olen kans välillä käynyt täältä kuulumisia kattomassa, mutta nyt on ollut vähän pidempi tauko.

Lueskelin noita sun kuulumisia ja jäin miettimään että onko niitä neljää inssiä pakko tehdä ennen ivf:ää? Meillekkin Naistenklinkalla sanottiin ensin että 3-4 inssiä ja sit vasta koeputkeen, mutta kun sit juttelin lekurin kanssa ni päädyttiin siihen että niitä inssejä tehtiin 2kpl ja sitten ivf. Kuitenkin niin paljon järeämpi hoitomuoto, tuloksellisempi siis.

Mutta eihän teillä sitä ivf;ää tarvita kun toivottavasti sait jo plussan tosta tokasta inssistä =)??? Mitä nyt kuuluu???

ja onnea uusille plussanneille <3.
Meillä on tarkoitus mennä kohtapuoliin suunnitteluajalle naikkarille, siis alkion siirtoa ajatellen. Meillä kun on pakkasessa kaksi alkiota. Josko sitten loppukesästä pääsisi siirtoon ellei tule luomutärppiä sitä ennen. Epäilen koska ilman ehkäisyä oltu jo 3,5 vuotta ilman tulosta.

Katjuskalle ISOSTI onnea jatkoon!
 
No heipä hei!

Ikävä kyllä toisestakaan inssistä ei plussaa tullu ja nyt jo 3. inssi tehty viime perjantaina joten vappuna olis sitten testien aika.
Tässä kierrossa ainakin on ihan hyvät lähtökohdat, koska saattiin kasvatettua 2 isoa follia ja inssipäivänä ovulaatio oli tapahtu just mutta limakalvo oli vielä ihan nätti kolme kerroksinen eli nappisuoritus.
Meillä on se maksusitoutus sinne yksityiselle siihen neljään kertaan ja lääkäri oli sitä mieltä että käytetään kaikki 4 kertaa eli tehään putkeen.
Ollaan kyl jo harkittu jos sitten IVF hoitoon mennään niin tehtäisiin se tuolla yksityisellä, vaikka se vähän maksaakin mut pää ei kestä enää ootella mitään pitkiä jonotuksia. Mut katotaan nyt nämä loppuun ja sitten tehään ratkaisut!

Napsu hieno homma että pääsette taas uusiin yrityksiin. Kauanko ne pakastus alkiot säilyy?
Kyllähän ne kannattaa nyt sitten käyttää kun siellä valmiina ovat=)

Hyvät pääsiäiset kaikille!!!!
 
Tulin kurkkimaan sun kuulumisia... toivottavasti kerrot PLUSSA uutisia =)! Oon niin pitänyt sulle peukkuja!

Mä en tiedä aikaa jonka ne pakastetut alkiot säilyy.. mut sen verran tiedän että kerran sulatettu voidaan vielä kerran pakastaa.. On tää aika ihmeellistä tää nykylääketiede kun alkaa oikein pohtimaan.
 
Heipparallaan,

Ikävä kertoa, että ei tuottanut kolmaskaan inssi meille plussaa joten nyt sitten mennään vielä neljänteen ja sitten olis edessä se IVF varmaan. Ollaan kyl mietitty et ei jäädä enää julkiselle puolelle jonottamaan kuukausiks vaan ainakin 1 kerta kokeiltais tuolla yksityisellä...kyllä tässä on jo odoteltu niin kauan!

Mutta ihana että elätte vielä hengessä mukana=)

Palaillaan!
 
Moro!

Kiva että käytte=) Ei tarvi yksikseen täällä kirjotella.

Eilen sitten tehtiin se 4. ja viimeinen Inssi. Oikeella puolella oli 2 kypsää follia ja pesun jälkeen siittiöitä lähti matkaan vaan 15 milj. Meillä ollu aika rajoilla pesun jälkeen tuo määrä. Alle 10 milj. ei kuulemma kannata edes tehä.
Oli kuitenkin paras tulos näistä neljästä.
Mulla on joka tapauksessa jo katse siinä IVF hoidossa johon päästäis tuonne yksityiselle jo kesän lopulla. Luultavasti sinne myöskin hypätään makso mitä makso...mä en jaksa enää mitään jonotuksia!

Et semmosia...mitäs Napsun tilanne? joko olette käyneet suunnittelussa ja milloin pääsette hoitoon?

Nautitaanhan kesästä=)
 
Heippa,

Meillä on nyt menossa se kierto johon PAS on tarkoitus tehdä. Kesä meni vähän sivu suun kun mun isä joutui sairaalaan ja nukkui pois. Ei jaksettu samaan rytäkkään alkaa sitten vauvaa vielä yrittämään. Joten nyt sitten on menossa kp4 ja ens viikolla alku-ultra.. ja sit viikolla 41 pitäisi olla siirto jos toinen/molemmat pakastetuista murusista selviää.

Mitäs Katjuskalle kuuluu?
 

Yhteistyössä