helmikuusta asti jännäilleet =)

Vappupäivää siskot!

Mä oon ihan kauheesti vaa miettinya sua lellu, iha super hienoo, tuntuu nii hyvälle sun plussas!!! Toivon todella, että kaikki menis hyvin ja pieni pysys kyydissä. Sulla taitaa mennä tohon tammikuun alkuun, eiks juu? Siis laskettuaika. Mullakin menis, JOS nyt tärppäis..

Omaa napaa: Lämmöt edelleen kovasti koholla, palelen tasaseen, oon jo tottunu,puen heti aamusta villasukista lähtien kamppeita, ni ei jäädy..Kai sitä palelee, kun normaali lämpö 35 ja rapiat ja nyt tosiaan reippaasti yli 37, joskus on jopa 38, enkä mä ole kipee!
Massu-menkka-jomotuksia ei kauheesti ole, aamulla kun käyn eka pissalla, munasarjoihin sattuu, näi ollu monena aamuna, mut muute siis ei mahakipuja. MUT toi selkä, se on kipee, eile oli iha tuskaset kivut..Tuli mielee se km, ku sitä enne jomotti näin ja sen vuodon aikana paheni vaa :( . Koskee mua aina menkkojen aikaa ja ennenki, mut ei näi kovaa, en ainakaa muista.
Juu, ja yks hassu juttu!!! Eilen ku korkkasin ekan ciiderin, ni iha ku ois pantu viinaa siihe sekaan!!! Copparbergia juon, ku se on nii makeeta ja limpparii, ni nyt masitu nii viinalle :eek: ..Piti iha kysyy, et onks joku pannu mun purkkiin jotain, ku ei maistu yhtää samalta. No pari mä join..Ja kahelta, kesken bileitä, lähettiin sit kotia, ei huvittanu, sattu tonne selkään ja muutenki, mut oli kiva ilta, näki kamuja!!
Kai mä huomenna testaan taas aamulla, mut huomenna kai ne menkatki alkaa ku dpo14 :( . Jostain ketjusta luin, ku jollekin oli lapsettomuushoitojen lääkäri sanonu, että jos menkta ei ala viimestää dpo14, ni sit ne ei ala olleskaan :eek: . Siis pitääks paikkaansa? Oon mä lukenu, että kaikilla naisilla toimii samalla lailla tää systeemi, et menkat alkaa aina dpo12-14 ja sillä sipuli.. Kai mä vaa elättelen toiveita liikaa, toivon nii sitä plussaa. Toivon sitä meille kaikille! Tää on oikeesti tosi hyvä tuki tää meidän ketju! Ja me ollaa mukavaa porukkaa :D , niiku muutki sanonu, hih.

Aurinkoista päivää. Mulla viel tänää vapaata, ku huomen haen vasta tytöt..alkaa olee jo aika kova ikävä muruja :heart: .

muoks viel..
pakko viel päristellä mopoa, ku vauhtii päässy :ashamed: . Valkkaria tullu, että ei siis ole sellainen kuiva kausi, ku pitäs olla menkkoihin asti. Eile tuli vähä ovislimojen tapasta valkkarii, pyyhkiessä jäi kirkaanvalkosta limaa paperiin.. Ja jos tonne sisuksiin ronkkii, ni kohdunnapukan tietämillä on kauheesti valkkarii, jää sormeen isot köntit..Ja napukka on edelleen kiinni ja kova ja takana..Ku mul se ainaki aukee iha levällee ja pehmenee, ku menkat lähestyy&alkaa.
KOhta tiputaan ja kovaaaaaaaaaaaa!
Lellu viel, millä testillä testasit?<br><br>
 
Hei!

Kiitos ihan mielettömästi teille kaikille!!! Ootte ihania!!! en mä täältä

Nelhm: Luteaali vaihe voi olla 10-16 vuorokautta pitkä joten se dpo 14 ei välttämättä ole vielä se menkka päivä.

La olis vissiin 6.1 tai 8.1. Neuvolassa lasketaan sen 28 päivän kierron mukaan joten pidetään tuo 6.1 kunnes ultrassa on käyty. No jos raskaushepatoosi uusii niin luultavasti nyytti syntyy jo joulukuulla, mutta samapa tuo kunhan vain nyt pysyy kyydissä.

Lellu
 
Katoin tos kalenterista, ku oon sinne kaiken merkannu, ni voitko lellu vaihtaa mun kiertoja, ku oon laskenu väärin aikasemmin..mulla on tänää dpo14 ja kierto siis ennemmin 32-33,koska ovis on ollu 17.4, eikä 18.4.
 
Orava-neiti
Heips!

Onnea vaan kamalasti kaikille vauvauutisia saaneille! Juu en ole noita omia tietojani laittanut, en hirveästi yleenäs harrasta tämmöstä... Mutta helpottaa kun voi lukea muiden tuntemuksia ja vertailla omiin.

Aattelinkin kysyä semmosta, että miten noi lämmöt yleensä reagoi menkkojen jälkeen? Mulla on nimittäin semmonen tilanne, että menkat ollu pillereiden lopettamisen jälkeen (viime marraskuussa) säännölliset, ja tässä kierrossa päättivät sitten myöhästyä reippaasti - alkoivat kuudes päivä yliajalla. En edes ajatellut asiaa erityisemmin, ennen kuin ne alko olla myöhässä. Melko normaalit menkat, mutta lämmöt on hassut. Ennen menkkoja 36,8 (normalisti siinä 36,3), paria päivää ennen laskivat melkein normaalilukemiin ja nyt vuodon toisena päivänä taas tälleen iltamittauksena 36,8 (muut aamulämpöjä).

Rinnat ei oo mitenkään erityisemmin arat, vaikka niitä kivistelee satunnaisesti. Välillä kylmä, vessassa juoksemista ja janotusta. Semmonen oudon rauhallinen tunne muutenkin. Nukuttanut on paljon normaalia enemmän pitkin päivää yöunista huolimatta ja huimaustakin on ollut jo pitemmän aikaa.

Onko jollakin kokemusta menkoista raskaaksi tulemisesta huolimatta? Voisiko tämä olla sitä? Menkat ei oo mitenkään normaalia kipeämmät tai runsaammat.

Tottakai voi olla mitenpäin vaan...
 
orava-neiti, kuullostaa iha hyvälle sulla. Noista menkoista, voi olla vuotoa vaikka raskaana onkin. Esim. mun kamu, esikoisesta sillä oli kahet valemenkat, iha yhtä runsaat kun normaalistikin jne..Nyt oottaa toista rv7 ja ollu taas veristä tiputteluvuotoa..Johtuu hormonaalisista muutoksista ja on täysin normaalia.
Mittaappas lämmöt aamulla, jos koholla, ni tee ihmeessä testi..Johan sä oisit 5+jotai viikoilla, joten näkys testissäkin varmasti.

Plussaa toivon sulle :heart: :heart: :heart:

Omaa napaa: en tiiä tuliko sit krapula niistä parista ciideristä, mut mulla ollu aika heikko olo..iha niiku eilenki, syönti masituu huonosti..äske tuli sit yjö kurkkuun, mut en oksentanu. Nyt mua jänskättää, ku noi päivätki laskin ja tänää dpo14..mutta, kuten lelluki sano, voi vaihdella jopa dpo16, kun menkat alkaa. Pitäs olla miettimättä,mutta mä en pysty. Iha rauhallinen olo jne, muttamiettii vaa, et millo sitä testais..ku ton taulukon löysin netistä noista hcg arvoista, ni ei mul plussaa, JOS oisin raskaana, ni enne rv5, ku meen iha alalukemissa ton eiryksen suhtee :headwall:
Äääääh, keskitympä tohon Suomen poikien surkeeseen peliin nyt.
 
Hei!

Mä voisin kertoa vähän tuota oireistoa mitä mulla oli ennen tuota plussaa.

ENNEN PLUSSAA:

-krapulainen olo dpo9
-menkkamainen jomotus, paine munasarjojen kohdilla varsinkin
iltapuolella
-Poskien punoitus ja kuumotus.
-Välillä tosi kylmä ja taas yhtäkkiä ihan mieletön hiki. Pääasiassa hiki
-Etova olo kp28 asti. Tuona päivänä autossa tuli oikein kunnon ällötys
kohtaus, mutta ajattelin, että vain kuvittelen. Sen jälkeen joka päivä
pientä ällötystä.
-Verisuonet näkyvissä rintavarustuksen yläpuolella.
-pientä närästystä ja varsinkin iltaisin
-pääkipua

PLUSSAN JÄLKEEN:

-Paine ja menkkajomotukset jatkuu
-ihmeellisiä vihlaisuja ja niinkuin pieniä sähköiskuja alavatsalla.
-tissit tuntuu koko ajan ja nyt on tulleet araksi. On jotenkin oudosti arat,
nännejä vihloo.
-päänsärkyä ja lämmöt koholla
-etova olo. Ihan mieletön nälkä iskee kuin puskista. VOisin syödä
tällähetkellä suolaista vaikka kuinka. Närästää.

Varmaan on kaikenlaista muutakin, mutta ei tule mieleen nyt. Siis paljon oli sellaista mistä vähän toiveet nousi, mutta en antanut itseni niistä hihkua koska pettymys olisi ollut suuri jos oliskin ollut nega. Ennen testiä mietin, että on kyllä ihme jos siinä ei mitään näy. Kyttäsin koko ajan testiä kun pissu siihe imeytyi. Ja hetihän se viiva siihen alkoi muodostua. IIK... :heart:

nelHM: Mä uskon, että sä olet kyllä raskaana. Niin kuulostaa tutulta. Niin milloin testailet seuraavan kerran?

Lellu
 
Orava-neiti
Testasin ekana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa ja negaa näytti. Samoin kolmen päivän päästä lauantaina. Ja maanantaina ne sitten alko. Voi olla, että mulla hormooni erittyy vasta myöhempään tai sitten täytyy vaan jatkaa uuteen yritykseen...
 
Lellu hirmu samalta kuullostaa noi sun oireet..Mullakin on närästänyt, yleenäs heti ruoan jälkeen alkanu. Ja tämä alaselkäkipuilu on harvinaisen ärhäkkää normaalikierroks. Ja oikeestaan muita menkkaoireita ei ole, ei mitää herkkujen mättämistä ym turvotusta. Voi että, toivon kyllä paljon, ja noiden päivienki suhteen nousee vaa odotukset, mutta kuiteski on sellanen tunne, että pettyy. Vaikka toisaalta on taas niin varma olo, että oisinki raskaana. Tosiaan kun tarkkailin kalenteria, ni menkkojen ois pitäny alkaa tänää, kun onki dpo14 jo..Kestäsköhän sitä oottaa dpo16 ja jos sit ei oo alkanu, ni testais? Kun joutuu pettymään. Oon mä sit mitä tahansa mieltä mun oloista, mä en tollaseen pissatestiin odota plussaa vielä vähään aikaan, koska mä muistan niin elävästi tyttöjen alun, ku testailin 2 viikkoo..se oli niin turhauttavaa ja petty aina niin kovasti. Lämpöjäkin olen mittaillu pitkin päivää, vaiks tiedän että niit ei lasketa ja turhaakin oikeestaan on, ku oon koko ajan iha kuuma ja palelen..No onhan ne yli 37C..Joka aamu oon jännittäny, että mitä mittari näyttää.
Pitää kattoo, jos testaan aamulla, ni ei semitää näytä. Sit voiski passata iha vkl asti, jos ei muka oo alkanu.

Tulipahan taas maristua, sori :ashamed: .
 
Keskiviikko 2.5.2007


nanna81............kp3/29-37..............yk6......1.Toiveissa
rinkinki.............kp5/27-32...............yk4..... .2.toiveissa
EevaRouva.........kp5/28-30...............yk4......2.toiveissa
napsuneiti..........kp7/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp9/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp13/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 17/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp21/30-35.............yk12......2.toiveissa
nelHM................kp33/32-33...............yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp41/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp46/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Huomenta

Lämmöt edelleen koholla, mutta menkkajomotuksia. Testi oli nega :snotty: . En ole raskaana tai sit mun kroppa on tosiaan iha kehno erittään sitä hormoonia...Onhan mulle siitä sanottu jo, ku toista ootin, mut en viitti sillä luoda toivoa enää, oli kuiteski mammaksin erittäin herkkä toi testi :( . Koitampa unohtaa nyt vaan.

Mä lähen hakemaan mun rakkaat pikku pirpanat kotia kohta, ihanaaa :heart: . Kivaa päivää teille!
 
huomenta!!!


heti ensimmäiseksi... OONNEAAAA Lellu!! mahtavaa... ! =) :D :D :flower:
nyt kaikki vaan perässä plussa pinoon.. ;)

itellä tuntuu, ettei oo toiveita siihen..
aamulla hoksin, että tissit on hiukan arat, mutta niin mulla on ollut jo monessa monituisessa kierrossa aikasemminkin, eli se ennustaa sitä, että ens viikolla tai seuraavalla hanat aukeaa.. \|O
no. sehän taas tarkottas sitä, että otettas clomit käyttöön. toisaaltaan jo nyt jänslättää niitten alottaminen, ku onhan niissä se kaksos tai jopa kolmosraskaus vaarana... :whistle:
mut eipäs mennä taas asioiden edelle...

mut nyt jätkälle kaveriksi.. =)

lumista päivää kaikille!! (täällä on maa taas vaihteeksi valkosena..)
 
nelHM: :hug: No vielä ei ole tosiaan toivo menetetty. Jos sun kroppa tosiaan vaan erittää sitä hormonia hitaasti niin tuskin se mihinkään muuttuu vuosien varrella. Nythän sulla on jo kiertokin nuon pitkällä. Odottele jonkin aikaa ja testaa taas herkällä uudelleen.

Nyt on pakko liittää pari kuvaa :D

Tässä on mun eka plussa viiva 30.4
http://www.pichotel.com/pic/1786EgSV8/135153.jpg

Tässä tänään otettu.
http://www.pichotel.com/pic/1786EgSV8/135263.jpg

Eiköhän noihin uskoa jo voi. Esikoisesta en saanut edes noin tummaa mikä tänään tuli.

Ihanaa sanon minä. :heart:

Lellu rv4+3 :D
 
Lellu1 Onnea ihan älyttömästi plussasta :heart:
toivottavast meistä mahollisimman moni tekee samoin pian!

Neilm: mä uskoisin noitten sun kirjotusten perusteella että oot kyllä raskaana...mahtavaa. Plussa tuulia!

Kaikille Plussatuulia oikein urakalla :flower:
 
Lellu: Aivan ihanaa!! Hirmu paljon onnea :heart: :heart: :flower: !!!!!!!

Eilen ei päässy käymään ollenkaan koneella joten vissiin oli vierotusoireita kun näin jo unta tästä :D . Oiskohan ollu enneuni kun Nellille oli tullu siinä plussa just :whistle: :) ....
 
Orava-neiti
Tänä aamuna lämmöt taas 36,6. Menkat olevinaan loppumassa. Vessassa juoksemista (voi johtua paljosta juomisestakin), rintojen turvotusta, joskus vähän vihlasee nopeissa liikkeissä, närästystä ja vilutusta/hikoilua. Voishan sitä testata vielä uudestaan, mutta toisaalta en haluaisi nähdä enää yhtään miinustestiä. Kyllä sen raskauden varmaan sitten huomaa, kun se tarpeeksi pitkällä on.
 
moikka

Te ootte kaikki ihanan kannustavia!
Täällä ei muutoksia, ei menkkoja ja lämmöt vaa koholla. Tänään olin aika pahoinvoiva ja oli sellanen tuskan-ahdistus-parituntinen; jäässä, eto, tärisytti jne, mutta lienee kroppa vaa temppuilee. Päätin, että kun testit loppu, niin en mene ostamaan uutta enne vkl. Jos ne ei sitä enne oo alkanu, menkat siis, ni sit ei alakkaan! Hitto vie. Kuiteski dpo15 nyt..la jo 18, et su aamuna viimestään testaan.
Mäkin näin unta, että heräsin aamulla ja lämmöt oli laskenu, olin ihan viilee ja menkat alko..Toivottavasti, oliks nanna vai kuka, sun unes on totta :D , ennemmin ku mun.

Ja lellu, iha selkeetä juup :heart:
 
Iltaa
Sain tytöt just nukkuu, ni pitihän se tänne viel tulla =) .
Orava-neiti, jos sulla on lämmöt edelleen normaalista koholla vaiks tota vuotoo, ni tee ihmeessä testi! Millo teit edellisen? Uusi vaik vikon päästä edellisestä..Paraski neuvoo, ku ite kauhee hätähousu,mut tajuan, mite noi negat masentaa :hug: . Voihan sulla olla, että ei ole viel tarpeeks hcg:tä, ni ei näy. Ku oot uus, ni voisin lohdutuksena kertoo, että mä ootin plussa molemmista tytöistäni rv7 asti! Ekasta tais olla peräti rv8 jo, ku kävelin suoraan neuvolaan ja sanoin, että ei tuu mitää, tehkää jotain :D . Oli rasittavaa ja tikutin varmaa sata kertaa!! Ei kyllä lohduta mua itteeni toi yhtään, kun testi negaa viimeks tänä aamuna ja dpo15. Jotenki vaa oottaa enemmän nit menkkoja.

Paitsi, mulla on se strawberry feeling :D . Sama mikä oli molemmista tytöistä alussa..Nänni on iha mansikan näköset, oikeen paisuneet ja uhkeat..Ja mun mielestä tissit on turvonnu, ku painaavat..Mut voi olla toiveajattelua kaikki.

Nyt Greytä kattoon..Moips siskot!

*muoks*
viddu!! Ronkkasin sitä napukkaa äske vessareissulla, ni sieltä perukoilta jäi haaleen vaaleenpunasta "verta" sormiin..Joten odotettavissa huomiseen mennessä..Nyt oikeesti #&%?$!* niin paljon!!! :snotty: :snotty: :snotty: <br><br>
 
NelHm ( ehkäpä täl kertaa nimi jopa oikein ) ...ei voi olla totta, mä edelleen kyllä uskon et sä olet raskaana kunnes toisin todistetaan!
jostain luin kerran että munasolun kiinnittyessään kohdun seinämään saattaa joitakin pieniä verisuonia katketa, jonka seurauksena on verensekaista eritettä....jos oikein uskotaan vaikka tähän teoriaan ni toivotaan et sulla se olis tätä
=)

mulla taitaa olla oviksetkin jo ohi...nyt sitten vaan odottelemaan viel muutama viikko suunnilleen et miten tän kierron kans käy ;)
rupes sitten äsken oikein urakalla ällöttämään ku ei tunnu enää vaatekaapista löytyvän vaatteita...mä oon varmaan lihonu ku ei mikään mahdu päälle. kohta ruvettava liikkumaan lisää ja nälkälakkoon :D

Illanjatkoja kaikille...tää on mahtava pino:)
 
Kiitti katjuska :heart: , toivon todella, mutta alkaa usko mennä. Tosin ronklasin mä sitä aamulla ja iha samanlaista jäi sormiin..pyyhkies ei kyl jää mitää, pitää siis tunkee.
Sullakin alkaa jännäykset taas..piinaavat pari viikkoset ;) .

Ja tää meidän juttu on oikeesti ihan huippu. Missä mä kuumeilisin ja pohtisin ilman teitä??? No, voishan se tietty olla, et jos en ois koskaan näille sivuille eksyny, ni en varmaa osais tällai kuumeilla ja ajatella kaikkee..Tytötki saanu alkunsa ainoastaan tiedolla&taidolla, mite homma saatetaan alkuun :D ..Ei paljoo oo osannu sillo ressata, ku ei ees tienny oviksesta mitään :LOL: ..Toista on tänä päivänä :whistle: :eek: :/ :D :headwall:

Toivon meitä kaikkia tonne odottakiin pian!!! Ku päästäs kaikki tonne tammi-helmi masuihin!!
 
Torstai 3.5.2007


nanna81............kp4/29-37..............yk6......1.Toiveissa
rinkinki.............kp6/27-32...............yk4..... .2.toiveissa
EevaRouva.........kp6/28-30...............yk4......2.toiveissa
napsuneiti..........kp8/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp10/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp14/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 18/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp22/30-35.............yk12......2.toiveissa
nelHM................kp34/32-33...............yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Maxell...............kp42/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp47/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1



Huomenta

Täällä ei uutta, lämmöt ennallaan ja ei menkkoja. Sama menkkajomotus kyllä, mikä on ollu jo monena aamuna, mut helpottanu päivän mittaan. Nyt vaan on sellanen olo, että kohta lorahtaa! Yleensä mulla alkaa menkat sillo, ku on aamulla noi tollaset vihlasut, mitä nyt ollu jo monesti. Olo on vähä sellanen öllö, MUTTA, kyl ne viel kerkee alkaa, dpo16.

Mites maxel ja dania, teillähän on kierto jo pitkällä! mmiiliasta luin, että hänellä jatkuu raskaus ihan hyvin, vaikka oli sitä vuotoa :heart:

Kivaa päivää teille siskot!
 
neihm!!!! vaikuttaa lupaavalta!!!!! :heart: =)

täällä oon palsta-addiktina, vaikka en kokoaikaa kirjottele, mensipä päivät jo että päästää yrittään.. ja täytynee nyt toivoa vain, että ovuloin..
lopetin laikkarin tänään..huoh..kestipä se vain 2viikkoa!!! no se on hyvin minulta... :LOL: en nyt oo ylpee ittestäni kun en kauempaa kestäny, mutta ajattelinkin että mulle voikin olla parempi että laihduttelen vaikka kerran kuussa tollee pari viikkoa..ja syön välillä mitä haluan...en varmaan laihdu niin, mutta tuskin lihoonkaan.. sain nyt pois 6kg =) , mutta taitaa niistä olla muutama kilo pelkkää nestettä..mutta on musta ainakin lähteny 6 paketillista voita!!hahahahahah

joo, no jospa tää painon pudotus toisi lohtua tähän yritykseen ja tärppi osuis jo tässä kierrossa!!!!!

ystäväni soitti eilen sairaalasta ja kertoi synnyttäneensä juuri pojan!!! saisin tänään mennä katsomaan, mutta en tiedä uskallanko..oma kuume saa taas sitten aivan uudet fäärit.. että en nyt tiedä.....kuulostan varmaan oudolta, mutta niin siinä tasan käy!!! :ashamed:
 
miinaliina, tosi hyvin on kahdes viikos 6kg!! Ihan mieletön, onnea =) . Toivotaan nyt tärppiä kovasti!!!!

nanna, mäpäs näin viime yönä unen susta =) . Sä ootitkin kaksosia, laitoimpas paremmaks :D .hih..

Täällä tytöt, varsinki tää allmost 4vee koettelee mua reissujen jälkeen..ja mullahan palaa näköjään herkästi kiinni :( . No, jospa päikkäreiden jälkeen kaikilla parempi mieli.
Iha jäässä törötän viltin alla taas, oltii puistossa, toooosi kylmä ja kostee keli..missä kesä, hohoi!! :eek:
Nii, ja ei menkkoja, ja se mahajomotus loppu taas, kuten muinakin aamuina :) ..MUTTA hyvin ehtiivät tänää viel alkaa, päivä vasta puolessa.
 

Yhteistyössä