helmikuusta asti jännäilleet =)

Annie 76 Terveetuloa joukkoon tummaan :hug:

Mä sitten sorruin eilen illalla, pidättelin sen 4h ja sitten.. aja tadaa... nega. Jep. No se oli kp29 ja dpo 11 vissiinkin. Eli ei kai se pakosti olis vielä ees näkynyt. Aamulla silmäsin testiä uudelleen, niin siinä oli viivanpaikka. haalea kyllä kuin mikä. Mut nega mikä nega.

Ja loukkaannuin miehelle eilen niin etten enää illalla sen kanssa puhunut. Kun olin sen negan testannut, niin totesin että onhan meillä onneks se lääkäriaika varattuna. Siihen hän vaan tokaisi takasin, että ei hän jaksa sinne lähtee. Aika kun on niin että hän myöhästyis töistä. Sano että mennään heinäkuussa.. joo-o. kaikki noi paikat taitaa olla kiinni heinäkuussa. No mennään sitten elokuussa oli sen vastaus.

Jep. Mä en jaksa pettyä pettymyksen perään. Hänelle se on jotenkin eri asia, kun ei hänen tartte omaa koroppaansa ja jokaista nykäisyä, vihlontaa ja pahaa oloa analysoida. juu-u, ei tarttis munkaan mutta miten sitä voi olla tekemättä?

Tuntuu että on sellanen kiukkupäivä tulossa, että oksat pois. Oli jo eilen, ja sitä edellisenä. No, oikeestaan sunnuntaista lähtien oon ollut kiukkunen kun ampiainen. Kai tää vaan stressaa sit sen verta kuitenkin. En tiiä.

Anteeksi ettei ollut positiivisempi aamunavaus Napsuneidiltä.
EI muuta kun tätiä odotellen ja sitämyöden kohti kiertoa numero 9. Eipä tässä nyt vielä hätää ole, elokuussa vasta tulee se vuosi täyteen. Mut mä en ole maailman kärsivällisin ihminen, enkä kamalasti näytä kestävän pettymyksiä. Siksi tää ehkä alkaa ottaan kovemmin ja kovemmin kun sen negan testaa.

noh, noh... jospa tästä pinosta joku kuitenkin plussaisi pikapuoliin :heart:

Ja onneks on perjantai ja viikonloppu edessä :)

napsueiti :wave:
 
Äst, unohdin kertoa mitä kuuluu! Odottelen vielä menkkoja eli tänään pitäisi alkaa...voi tätä jännitystä, mutta olen sata varma että täti tulee!
Jos nyt oireita hakee :D , niin nännit ovar arat ja kyllä ne tissitkin taitaa olla, kai nyt vähemmästäkin puristamisesta :LOL: ja sitten sellanen äklö olo ja alavatsaan sattuu, mutta niinhan ennen menkkojakin, mutta jotenkin tuntuu erilaiselta se kipu...juu nää on just näitä....
Mä palailen koneen ääreen joko huomen illalla tai sunnuntaina, eli sitten olaankin jo viisaampia, taidan kyllä tulla huonoja uutisia kertomaan, mutta toivoa on!!!
Hyvää viikonloppua kaikille, mä lähen kalaan :wave:
 
Kiitti haleista rakkaat! :hug: Ihme kyllä, itkua ei tullu, mutta kyllä harmitti.
Uuteen kiertoon uudella innolla, taas!
Jännääjille peukut pystyssä! =) Napsuneidille :hug: negasta. Ehkä oli vaan liian aikasta.
 
miinaliina harmaana
napsuneiti ja neihm :hug: kyllä se napsukka siitä taas lähtee--aurinko antaa toivottavasti taas energiaa jaksaa!!! ja neihm.. onnex en oo ainoo näiden sekokiertojen ja oireiden kaa..=)


ääh..täällä vihloo nivusta taas siihen malliin, että menkat alkaa olee hollilla..siis voi hyvin mennä vielä aikaa, mutta sen merkki on..tota vasenta nivusta vihloo--eix se voinu just olla merkki jostai?+endosta??
joo.. no lekuri on ensviikolla..sitä odotellessa....
 
Eiköhän täälläkin huomenna hanat aukea. Siihen malliin on tänään jomotellut koko alavatsaa. Mulla on yleensä oviksen aikana jommalta kummalta puolelta jomottavaa kipuilua mutta menkkojen alkaessa koko alavatsaa kevyesti jomottaa, eli kohtua kai? Prkele. \|O
 
napsuneiti kuten ennenkin niin nytkin: aina on toivoa, kunnes hanat aukee!!! Peukutan täällä :heart: :heart:

Me sit kylvettiin eilenkin, ja sattuhan tuo, mutta eipä ole sen koomin sattunu alamahaa eikä limoja tullu enää tänää =) . Iha ok olo, tissit pirun kipeet, mut näin ne oli viime kierrossakin, joten kuuluu asiaan. En voi sanoa varmaks kuiteskaan, oliks ovis eile vai reilu viikko sit..sen näkee joko ens viikolla tai parin viikon päästä, parhaamme ollaan taas isännän kaa tehty, muuta ei voi.

Meillä sattu kauhee juttu tänää! Oon vieläkin aika poissa tolaltani! Vanhempi tyttö työnsi nuoremman 2v neidin yläkerrasta kierreportaita alas, tuli parilla kuperkeikalla ym alas!!!!!!!! Koko tyttö mustelmilla ja kauheilla paukuilla, samantien vein sairaalaan, mut ei murtumia tmv, pää kyl pahimmassa jamassa, joten aivotärähdyksen oireita tässä seuraava 24h seurattava. Mutta oli enkeleitä matkassa, ois voinu vaikka kuolla :snotty: ..Ihan kauheeta ees ajatella, mite pahasti ois voinu käydä..Huh!
 
Moikka,

eipä ainakaan vielä tänään alkaneet menkat! Jesh! Eli pienen pieni toivon kipinä elää joskaan mitään tuntemuksia ei mihinkään suuntaan ole edelleenkään. Mulla alkaa menkat lähes poikkeuksetta aina heti aamulla eli ehkä tämä päivä on jo voitettu. Toivottavasti ei kuitenkaan pitkäksi kierroksi vaan vauvan aluksi. Nyyh, tahtoo vauvan!!! :'(

Mä oon kohta lähdössä kauneushoitolaan ihonpuhdistukseen, sain mieheltä (ja pojalta) synttärilahjaksi. Enpä olekaan vuosiin käynyt tätä rasvanaamaa puhdistamassa, yök. En halua nähdä sitä mädän määrää jota mun huokosista saadaan ulos. :x

Mies ja poika ovat leikkipuistossa ja mä pesin lattiat ja kävin rauhassa suihkussa.
 
NelHM miten sun pikkuinen voi? Kaikki kunnossa?
Kuulosti aika hurjalta tuo eilinen. Siinä tosiaan oli suojelusenkeleitä matkassa mukana. Onneksi ei käynyt pahemmin, mutta varmasti pelästytti melkoisesti.

).( täällä ei menkat vielä ole alkaneet. No tänään / huomenna niitä odottelen, joten ehkä kuitenkin vielä huomenna teen uusintatestin, ihan vaan varmuuden vuoksi. Edelliseen testiin oli ilmestynyt haamujen haamujen haamu, ei niinkään viivanpaikka. Mutta se olikin Aconin testi, joten ei luottamista. Ja se tosiaan oli tullut vasta testin kuivuttua. Eli negaksi sen luen edelleen.

Oireita on edelleen, välillä huonoa oloa. Melkolailla "kuumia aaltoja", tisut on kipeet, nyt myös nännit. Masua vähän jomottelee ja mieliala... huh huh. En voi sanoa kun että "mies parka".

Juteltiin eilen siitä lääkäriin menosta ja varasin nyt sitten ajan yksityi selle, aika on 8.8. klo 08. Joten jos siihen mennessä ei ole tärpännyt, niin marssitaan sinne yhdessä. Eli jos ei nyt, niin tässä on vielä kaks kierttoa aikaa. Niin toivoisin että sen ajan saan perua.

Noh, ehkä kesä ja kesäloma tekee tepposensa :LOL:

Mitäs teillä on suunnitelmissa viikonlopulle? Meillä tehdään maansiirtotöitä tuolla pihalla, jos vaikka nurtsia saatais jossain vaiheessa laitettua. Ja huomenna olis koiranäyttely, johon tuo rakkimus pitäisi viedä :D .

Kivaa, joskin sateista (täällä sataa IHAN kaatamalla) lauantaita kaikille!
Napsuneiti :wave:
 
napsuneiti, kyllä pienokainen on iha ok, ihme kyllä! Iha kauheet ajatukset käy vieläkin välistä mielessä, mitä ois voinu sattua :'( , mutta enkelit oli tosiaan mukana!!
eeva jeeeeeeeeeeee =) !! JOsko tuo nyt ois tärpänny, jos ei ees menkkajomotuksii ole ;) .
napsu ja tuizu tulkaahan sit heti aamusta tänne kertoiileen kui kävi!! Tosi jännää..täällä varpaatki pystyssä :heart: :heart: :heart: !!

Oma napaa: Alamahassa jatkuu ajoittain ne samat vihlonnat, mitä oli sen limaerityksen aikanakin..sitä vaa ei ole. Tuntuu, että turvottaa ja vois syödä taas kaikkee epäterveellistä. Tää on ollu yleisin menkkojen oire jo aikojen alusta, paitsi parissa edelliskierrossa ei ollu, oli päinvastoin. Että eikähän ne sieltä ens viikolla ala sit. Väsyttää kans iha kauheesti, mut onpahan tuo väsyttäny ennenkin, että en nyt oikee mitää sellasta just raskauteen suoraa oiretta keksi..ehkä toi alamahan vihlonta on oudointa, mutta sen oon oppinu, että menkkaoireita voi olla jos jonkilaista ja ennen kaikkea raskausmaisia :headwall: ..JOten aika radikaali oire saa tulla, että toiveet nousis tässä kierrossa!!!
 
LAUANTAI 26.5.2007


rinkinki..............kp3/26-27...............yk5.......2.toiveissa
Katjuska-81........kp12/26-29..............yk5.......1.toiveissa
sanelma.............kp15/30-35.............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp23/28.................yk3.........3.toiveissa
Tuizu...............kp 25/24..................yk?........?.toiveissa
nanna81............kp27/29-37..............yk6.......1.Toiveissa
EevaRouva.........kp29/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32.............yk8.......1.toiveissa
Vio-la.................kp 32/28-31........... yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp33/36.................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


Pitipäs tulla viel listaa päivittään, ku edelliskerran tehty torsataina :eek: hui! Poistin nää kolme vikaa (en tietty enää muista..öö maxel, kälättäjä, daniakos :ashamed: :whistle: ), ku ei heistä oo kuulunu mitää, lisätään uusiks, jos tuleevat takas, jookosta? Kattokaa viel, että kp:t oikein, ku torstai tosiaan edelliskerta, etten vaa mokannu nyt.
 
Voihan... sanonko mitä!!!!Mä olen taukki laskenut väärin :headwall: :headwall: Mulla on ihme merkintöjä kalenterissa. Olen kyllä laskenut tuhnupäivästä alkaen(kp26/24), mutta sitten mulla on joku muu merkintä, että ne olisi alkanut myöhemmin, taisin merkata siihen kunnon vuotopäivän. Eli jos se lasketaan kunnon vuotopäivästä, täti tulee tänään tai huomenna....niin ja tein testin aamulla, negahan se, sen jälkeen menin vasta kattelemaan mun merkintöjä. Mulla on niin oudot menkat että voi tsiisus....miten tässä voi edes tulla raskaaksi!!!Ja kaiken lisäksi laskin ovispäivän väärin, eli se siitä sitten!
Lasketteko tuhrupäivän(jos sillai alkaa) vai kunnon vuotopäivän 1kp? Mitä mieltä siitäkin olette jos vaan 1-2 päivää tulee kunnon vuotoa, voikohan sitä tulla edes raskaaksi? Kai täs lekuriin pitää mennä...
 
Moikka,

ei menkkoja vieläkään...Mutta silloin toissakierrossahan mulla venähti kierto 35 päivään, vaikka muutoin on ollut aika tarkasti tuon 28. Eilen kun olin ihonpuhdistuksessa niin sanoi se nainen, että mun näppylät on selviä hormoninäppyjä. Mulla meni iho jo melkein heti imetyksen lopetuksen (01/07) jälkeen tällaiseksi ja usein oviksen aikoihin alkaa pukkaamaan paiseita. Tosi inhaa ja se nainen sanoi, että hänellä itsellään jäi lapsen myötä iho huonokuntoiseksi. Että hormonitoiminta muuttui niin radikaalista.

Mä en varmaan testaa huomennakaan kun ei ole oireita mihinkään suuntaan. Tylsää. Varmasti alkaa menkat kuitenkin ensi viikolla joku kaunis päivä... :kieh:
 
tuizu, jospa se plussa vielä tulis..toivoa vielä on, ku ei menkkojakaan. Ja mulla on kans lyhyet menkat, vuotoa yleensä kaksi pv vaan, ennen ja/tai jälk. voi tuhruttaa päivän. Oon miettiny samaa, että vaikuttaaks raskautumiseen,koska aikasemmin ollu kunnon vuotoa 4-5pv ja noi muruset tärppäs aika hyvin, enkä sillo ees tienny, mikä on ovis, joten tulivat vaan.
eeva jännää sulla, hui :heart: :heart: :heart: . Toivon todella plussaa sulle, ja meille kaikille!!!
Entäs napsu? Testasitko jo????

Mulla ei mitää..menkat on varmaa alkamas ens viikolla, en oikein usko, että ne limat ym ois ollu ovista tos loppuviikosta..sen verran varmoja merkkejä menkoista ois nyt. Turvotus, mässääminen, väsyttää, mahan vihlonnat.. P.aska!
 
SUNNUNTAI 27.5.2007


rinkinki..............kp4/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp13/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp16/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp24/28...................yk3.......3.toiveissa
Tuizu.................kp 26/24..................yk?........?.toiveissa
nanna81............kp28/29-37...............yk6.......1.Toiveissa
EevaRouva.........kp30/28-30..............yk4.......2.toiveissa
napsuneiti..........kp32/29-32...............yk8.......1.toiveissa
Vio-la.................kp 33/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp34/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
 
Eikös yk ollutkon yrityskerta, mä en kyllä siihen osaa sanoa....mutta ensinmäinen haaveissa. Huomasin että ne puuttuu minulta listassa.

Kyllä mä luulen että mensut tulee, aika varma...oon kuullut että jos on niukka vuoto niin onko se nyt istukka, on vaikea kiinnittyä.
 
Napsuneiti harmaana
on tullut oltua koko päivä liesussa, joten nyt vasta koneella. Testasin aamulla, ja odotetusti negan. Ja masussa tuntuu siltä että menkatkin alkaa kyllä varmaan huomenna viimestään. Eli juhannuksen tienoilla vissiinkin saadaan sitten miehen kans jännäillä uudelleen.

Tähän kiertoon ajattelin ottaa avuksi vähän luontaistuotteita, greippimehua, ovistikkuja, ja miehelle sinkkiä. JOSPA nyt sitten 9. kierto toisi toivotun tuloksen. Huoh.

No onneks ne perinteiset itku, potkuraivarit oli jo mennä viikolla, joten ehkäpä tämä taas tästä =) Ei se auta kun siirtää toiveet nyt tulevaan kiertoon ja uskoa että kyllä se vielä tulee ja että kesä tehköön tehtävänsä :heart: B) .

Napsuneiti
 
Tuizu mä oon laskenu ekan kunnon vuotopäivän kp1:eks. Nyt mulla kyllä alkaa menkat heti samana päivänä, ku tuhrukin tulee. Mutta ennen esikoista mulla tuhrutteli monta päivää ennen menkkoja.
:hug: kaikille neganneille! Peukut täällä pystyssä ihan kaikille, että menkat ei vaan ala!
 
MAANANTAI 28.5.2007


Tuizu.................kp 1/24..................yk?........1.toiveissa
napsuneiti..........kp1/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp5/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp14/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp17/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp25/28...................yk3.......3.toiveissa
nanna81............kp29/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
EevaRouva.........kp31/28-30..............yk4.......2.toiveissa
Vio-la.................kp 34/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp35/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1


:hug: napsuneidille<br><br>
 
Napsuneiti harmaana
Mut saapi tiputtaa, kiertopäivä 1 on tänään. Ja uudelleen piinailen tosiaan viikolla 26, loppuviikosta. No jotain hyvääkin, kierto ei venynyt yli tuon 32 tällä kertaa.

Jep jep.

Hyvää alkanutta viikkoa!
 

Yhteistyössä