helmikuusta asti jännäilleet =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:53 EevaRouva kirjoitti:
Mä olen kyllä ihan maani myynyt kun en tiedä mitä uskoa. En ole aiemmin testannut noilla Aconeilla kai? ja tuntuu hassulta ettei se Apteekin testi antanut aamupissasta mitään vaikka Acon antoi keskellä päivää...Tosi tylsää...Ehkä mä en ole raskaana kun ei edes tunnu miltään. Todella syvältä! :'(

:hug: . Millanen teidän kunta on? Siis jos pyytäsit pääsyä pian verikokeeseen tai edes veisit pissanäytteen? Täällä meitin käpykylässä näihin molempiin pääsee ihan vaa soittamalla oman alueen terkalle, joko neuvolan tai omalääkärin puolelle.
Mutta mun henk. koht. kokemuksista toi apteekin oma antaa todella ootatuttaa plussaa, vaikka raskaana oliskin. En usko, että se acon valehtelee. En oo ite saani siihe kasetti testii mitää viivaa koskaan..siis näissä yrityksissä mitä nyt on ollu. Tytöistähän testasin vaan ja ainoastaan apteekin omalla ja yhen prediktorunki taisin esikoisesta tehä, negaa negaa negaa 3 piinavan kiduttavaa viikkoa!!! En vielä menettäisi iha toivoa kokonaan. Tiedön, että sekavat olot. Uskon edelleen plussaan :heart: :heart: . Halitus, jos auttas :hug: =)

*muoks* vielä.. apteekin oman herkkyys 25 ja acon 10..joten kyllähän se vaikuttaa. Ja se hcg eritys on nii omakohtasta.<br><br>
 
nelHM: mä olen kanssa miettinyt samaa että ovuloinko kun mullakin vaan on kestänyt 1 tai 2 päivää kunnon vuotoa, mutta joku sanoi että ei se ovuloimiseen liity vaan siihen voiko kiinnittyä, jos on ohuet kalvot tms...voi mun tätä artikulaatiota... :x aattelin kanssa lekurille mennä jos tää kierto on samanlainen, toki se voi vielä hormoonien takia olla niukkaa.
Kylläpäs on vatsa kipeä menkoista, huh, ihan yöllä heräsin, en muista koska olisi näin kipeä ollut vatsa,aaarrrggghhh!!
Niin ja Eevalle onnea, kyllä mäkin uskon että kunnon plussa vielä tulee!!!
 
tuizu mietin myös, että onko lyhyt vuoto oire keltarauhashormoonin vähyydestä? Ku tiputtelu siis vissin on, mut voiks tää vuodon lyhyys olla kans? Tääl on nii huippu yksityinen gyne, että jos ja KUN menkat alkaa ja kestää taas vaa 2pv, voisin varata ajan sinne. Tuohon keltarauhashorm. vähyyteen ainakin on hoito, jotkut kapselit.

En sit tiiä mite ehkäsyt ym vaikuttaa..sllo enne tyttöjä söin about 2v yhdistelmäpilsuja ja tais olla kolmas kierto lopettamisen jälkeen ku raskauduin, toka tuli sit imetyksestä kaksi kiertoa ja tärppi. Sillo oli kierto yli 40pv pitkälti. Otin ekan hormooni kierukan 04/05 ja se pois 10/06..luomuna, kunnes taas hormoonikierukka 06/06 ja se pois 09/06, todettiin liian pieni kohtu, 33mm, joka supistaa ylimääräisen tavaran sieltä helposti siis pois :/ . Sen jälkeen tyhjennysvuoto ja alotin yasminelle pilsut 09/06, kaksi listaa söin, vikan pilsun otin 11/06 alkukuusta ja riitti, meinasin seota. Kierukoiden aikaa ei ollu menkkoja olleskaa ja pilsujen aikaa ja siin kierukoiden välissä oli, ja iha tavikset, vuotoa n. 4pv. Nyt marraskuun jälkeenki ollu aika normi menkkoja, kunnes tossa vuodenvaihteessa tää homma menny tällaseks lyhyt vuotoseks..sangen outoa, toisaalta ei kyl haittaa lyhyet menkat, mut outoa on. Oonhan mä täs iha luomuna ollu jo puol vuotta..ja vaa kaks listaa söin. Henkisesti oon ollu normaali siitä asti, ku lopetin hormooniehkäsyt..mitähän sitä oikein tekee sinä päivänä, ku ehkäsyä tarvii taas miettiä :eek: . Taidan mennä asioiden edelle ja pitkästyttää kaikki näillä jutuillani :headwall: . Tytöt nukkuu ja on ihanan rauhallista surfailla :D .
Ihanaa ku ei juili enää tonne mahaan!! Selkään vaan vähän, prkl, täti varmaa saapuu juuri la mennes, ku ylppärijuhlii ja muita kekkereitä ois ja pitäs hame päällä ym hiihtää tuol kylillä :/ .

No johan tuli sekavasti :LOL: :LOL: <br><br>
 
Annie 76
Hei ja :hug: teille kaikille tasapuolisesti!

Itse istun tässä juuri postin tuomat ovulaatiotestit sylissä ja yritän saada tolkkua noista käyttöohjeista. Kun tämä pitkälti riippuu siitä, että tietää mikä se kierron pituus on. Itselläni kierto vaihdellut 32-37 päivää, joten mikähän on se päivä, jolloin pitäisi alkaa testailemaan? :whistle:

No kaipa se ohjeita lukemalla selviää... On tämä tarkkaa puuhaa, saa laskea päiviä ihan tosissaan.. :LOL:

Mutta positiivisella mielellä, plussafiiliksiä kaikille! =)
 
Pohdin tässä, että minne varais gynelle ajan?Käyttekö terveyskeskuskessa vai yksityisellä? Mietin että kuinka tosissaan tuolla kunnalisesella ne ottaa nää niukat vuodot, lapsi mielessä-jutut...tottakai siis kannattais yksityiselle mennä, mutta hitsi kun on rahat vähän niukilla...Ootteko käynyt gynellä sen takia kun teillä oli raskautuminen mielessä? Ihan vaan että teillä olisi kaikki hyvin ns. ulkoisesti?
Onpa mulla kysymykset, mutta kun tää on niin uutta mulle...
 
nelli pikana
tuizu
Mä yritin nyt viime menkkojen aikaa saada lähetettä gynelle kunnallisella puolella, ku mietityttää lyhyet menkat ja alaseökäkivut, empä saanu! Että jos gynee aion varata, ni yksityiselle meen, saa nii hyvää palvelua ja ne tasan tajuaa esim. sen, mite paljo haluu lasta jne, palvelu on hyvää. Kallista juu, mut kyllä siitä mielellää maksaa ja pihistää muusta. Oon käyny pari kertaa, ultrattu molemmilla kerroilla, kaikki ok, munasarjat siistit, ei mitää poikkeavaa, paitsi just pieni kohtu. Menin oikeestaan näiden samojen juttujen takia..Mut seuraavan kerran osaan pyytää jo jotai apua, ku tietää, että vikaa ei ole. Makso kelan korvauksien jälkeen vajaa 60?, sisältäen: sisätutkimuksen, ultran alateitse ym keskustelut, ei paha musta. En tiiä sit muualla.

Mut nyt lenkille..tullu vedettyy taas ruokaa iha hyvi..ja pari palaa fazerin sinistä :whistle: , että ei epäilystäkään, ettäkö ei menkat alkas. TASAN ALKAA \|O :kieh: .
 
Tervehdys naiset pitkästä aikaa!

Tänää oikee otin asiakseni tulla lukemaan monen päivän tapahtumat täältä ja vau....Eeva Onnea sulla plussasta :heart:
Nyt sitten muut perässä kans, joohan?

Nanna iso :hug: sulle...kyllä se vielä nappaa!!

Mun tilanne ei oo kovin ihmeellinen. Ovis aikaa elellään tai luulen että se meni jo. Harmi vaan että kovin montaa kertaa en oo isäntää kerinny selättää tän kierron aikaa mutta niinhän se tietty on että yksikin kerta voi riittää ;)
no jos ei ottais mitään stressiä asiasta nyt ollenkaan...kattoo sitten alkaako ne menkat vai ei!!!
juu sehän nähää ku rupee menkkojen alkamis ajankohta lähenemään niin tää tyttö rupee kuitenkin siinä vaiheessa kuuntelee omaa kroppaa ja mitä ihmeellisimmät nykäisyt voi tulkita heti samantien raskaus oireix :D

Jeps, nyt nukkumaan

Plussatkaahan nyt muutkin vielä tästä kierrosta B)
 
Pakko oli tulla tänne kertoon, tuli jotenki aika helpottunu olo, ku rohkenin tolta isännän siskolta, joka on lääkäri, kysästä näistä mun kiertohommista ym vaikuttaa ovuloimiseen jne. (salassa pidetty tää yritys). Hänen mielipide oli tämä: Kerta mut on ultrattu pariinki otteeseen viimesen puolen vuoden aikana ja mitää ei ole vikana, ei siis näkynyt mitään ja kaksi lasta jo synnyttäneenä, ei mun lyhellä vuodolla tai alaselkäkivuilla ole vaikutusta, ettenkä muka voisi raskautua tmv. Lyhyestä vuodosta sanoi, että kohtu vaa supistaa limakalvon nopeemmin pois eli siis tyhjentää, that's it, hyvä tuuri. Ei vaikuta ovikseen yhtään. Ja alaselkä kipuja perusteli sillä, että kohtu alottaa jo hyvissä ajoin supistelemaan enne kuukautisia, joka siis kipuilee mulla selässä, ja sit kun vielä tyhjentää sen nopeesti, ni kivut voi olla kovat. Endosta kysyin, hänellä itsellään on se pahana, ja ei kyllä yhtää siihen uskonut, kun eillasia kipuja jmv siihen liittyvää mulla ole.
Nii, ja tokihan hän nyt arvas, että serkkuja hönen muksulleen tässä yritellään :whistle: . Ja sano viel lopuks, että vuosi on iha normaali aika, vasta sen jälkee tarttee huolestua, joe ei tärppää...Pitkää ja piinaava, jos vuodenki joutus oottaa tärppiä..ja monihan joutuu, valitettavasti!

Viel omasta olosta. Mitää poikkeavaa ei ole menkkoja edeltävistä päivistä, ku tänää tullu valkkarii oikee kunnon satsit, varmaa tuli parin kuukauden lastit kerrasta :x , lenkillä oikei valu housuun. Juu, ja huimannu on pitkin päivää, MUTTA muuten iha menkka olo..et ei noi oikei nyt vakuuta mua \|O <br><br>
 
KESKIVIIKKO 30.5.2007

nanna81............kp2/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp 3/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp3/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp7/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp16/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp19/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp27/28...................yk3.......3.toiveissa
Vio-la.................kp 36/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp37/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva



Huomenta kaikille!

Mikäs on miinaliinan tilanne??? Ootko testannu? Millanen olo on, oireita?

Oma napaa: Menkat lähestyy, sen verran jomottelee taas joka paikkaan. Vähä hassu olo ja maha ihan sekasin, mutta liittynee menkkoihin, on tainnu ennenkin olla näin.

Eeva, teitkö vielä uutta testiä?

Kivaa päivää kaikille, me lähdetää kaupungille ostaan ylppärilahjaa serkulle, kirjotti vaa 4L ja 2E :whistle: .. Riittäskö ruusu :saint: ?<br><br>
 
eeva mä hölmö kävin kauppareissula ostaa testin, acon kasettimalli herkkyys 10 ja teinki sit reska parin tunnin pissitauon jälkeen, ja arvaas, negahan se siellä :D . POinttina siis, ei minkäänlaisia viivanpaikkoja saatikka haamuja, että kyllä sen viivas siel plussa on, varaile vaa neukkuu ittelles ja onnea vielä paljon :heart: . Tää tahtoo kans tonne odottajiin!!!

Omassa olossa ei muutoksia, menkkajomotukset vaa hävis. Mutta viimekierros jomotteli 4.5 aamua ja yks pv väliä ja sit aukes hanat. Kiva ku justa lauantaina oon sit seula! :kieh: .
 
Heippa kaikille näin sateisena päivänä!
Tossa laskeskelin, niin yrityskertoja on 5, mutta viime kerta meni mun laskujen mukaan plörinäksi, eli ei oltu pöllyttelemässä oviksen aikaan, joten viime yritys meni väärään ajankohtaan...mutta nyt sitten edessä on 6 kerta.
Häiritsi vaan tuo on ainut kysymysmerkki yk-kohdalla listassa.... =)
Tilasin muuten tänään mammaksi-sivulta ovistestejä, kokeilen nyt sitten ekaa kertaa, josko bongaisin sen halutun oviksen!!
 
nelli harmaana
Nostellaampa meitä tonne kartalle takas =) !!!

Tuizu, korjasin yk6 sulle sen kyssärimerkin sijaan.

Mun menkkapöhötys hävis, mutta muute känkkispäivä! Iha kauhee akka oon ollu, varsinki nyt iltapäivästä :ashamed: . Jotenka puolukkapäivät lähenee :kieh:
 
Melkeen meinas hätä tulla aamulla kun oli keskustelu palsta kiinni :D .... Näyttää muuttuneen aika paljo, mutta eiköhän siihen totu äkkiä. Nyt ainaski näkee noi viimesimmät viestit! Toivottavasti toimii paremmin ku edellinen!
 
TORSTAI 31.5.2007

nanna81............kp2/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp 4/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp4/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp8/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp17/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp20/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp28/28...................yk3.......3.toiveissa
Vio-la.................kp 37/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp38/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva



 
Oho...täähän on muuttunu ihan älyttömästi. Ihmettelin että mihin oikein surffasin ku tää ihan erinäkönen ku ennen. No niinku Nanna sano niin eiköhän tähän totu.
Onks kenellekkään tapahtunu mitään? Nelhm, Miinaliina, Vio-la missä mennää?

 
Iltaa. Oho, jopas ovat tehneet temput..No, ihan sama kunhan ei pätki nii älyttömästi. Meinas mullaki tulla paniikki päikkäreiden aikaan, että mitä teen ku mun kakkoselämä kiinni :eek: .

Omanapaa: Ollu kiva päivä, ei jomotuksia tai mitään, KUNNES tässä kotiuduttiin sisälle asti ni eikö alaknu alaselkää sellaset poltot, ku ois taas synnytään lähös, alkaa vi*uttaa nää joka kuukautiset säryt :kieh: . Elikkä varmaa huomenissa sit tiputaan taas. Tosin onhan tää selkä aikasemminki nyt jomottanu, mut nii on muissakin kierroissa. Tulee oikee paha olo, ku tulee sellanen about minuutin kipupiikki.

Mua kiinnostas toi miinaliinan tilanne kans, ja vio-la kans tietty, kuis kulkee :D ?Ja Eeva, joko voit iloita plussasta ihan oikeesti ja kunnolla? Toivon enekeleitä ja tarrasukkia matkaan :heart:
 
ooh.. onpas uusi ja sekava.. ainaki näin alux..siis nää sivut...
mulla on ollu mielialat tosi maassa. negaa yhä.. kävin siellä työterveyslekurilla sillo valittelemassa näistä kierroista..se kuunteli ja kirjaili mun henkilökohtaiset aisita koneelle, sano puolen tunnin keskustelun jälkeen, että EN VOI AUTTAA, en ole lapsettomuuslääkäri, eikä mulla edes ole gynepöytää ja muutenkin hoidan ihan muita juttuja, moikka! hel..mua itketti. miksi se ei voinu sanoa sitä heti!!! en ois halunnu "turhaan" siellä puhua.. en tarvinnu terapiaa vaan tutkimuksia. helllllllll!!!! :ashamed: :kieh:
sitte, sanoin että ois ne voinu ajanvarauksessa jo sanoa tosta ku varasin aikaa.. ni se vaan siihen, että joo kyl täällä lukee tulosyynä kierrot, sitte ku aloin lataa takasi sille ni se sano, että eiku ei täällä oo tulosyynä mitään, ei ei kukaan enää tiennyt miksi olin aikani varannut.. mulla oli niin paha olo.. itkien soitin yksityiselle ja sain seuraavalle päivälle ajan. se lekuri olikin tuttu jo lapsettomusspolilta, ja se sano, että voisin olla raskaana kun limakalvo kohdussa oli jättipaksu. en ole kuitenkaa. :(
määräsi terolutit.. piti alottaa ne jo, mutta en kuitenkaan alottanu.. arveluttaa jostain syystä..aattelin alottaa ne sunnuntaina. nyt haluan et lauantaina ois kuivat päivät..meen tuulettumaan.huomannu olen, että tää alkaa muistuttamaan niitä aikoja kun lapsettomuushoidoissa oltiin,epätoivo,stressi,masennus,sekavaisuus...pahaolo..ja noi hirveet lekurit ei auta asiaa ollenkaan..no anteeksi vuodatus, mutta nyt taas tuntuu tältä..
 
miinaliina ISO :hug: ! Voin kuvitella turhautumisen, hitto ku nei tajuu, mite isoja juttuja ne on sulle, ei ne voi vaa villasella painaa, vaiks ei mitää osaiskaan tehä! Mutta jos sä kuiteskin oot raskaana, jos gyneki näki paksut limakalvot..Minä jos joku tietää, että voi se plussa tulla tosi myöhässäkin. Mutta joka tapauksessa, toivon, että kaikki kääntyy teille parhaaksi! :heart:

Omaanapaa: Ei alkanu menkat ainakaa tänä aamuna! Eikä oo sellanen olokaan, mutta ei kyllä raskautunut olokaan, joten mensuja ootellessa, huoh! Eilen kyllä nukkumaan menees vihlo alapäätä, sitä itteesä siis, ei alamaaha tmv..siitä tuli mieleen esikoisesta ne ihan helve*illiset liitoskivut, jostka siis säteili alapäähän asti. Mutta en usko mihinkää..pessimisti ei pety!
 
PERJANTAI 01.06.2007..KESÄ!!!!

nanna81............kp3/29-36...............yk6.......1.Toiveissa
Tuizu.................kp 5/24..................yk6........1.toiveissa
napsuneiti..........kp5/29-32...............yk9.......1.toiveissa
rinkinki..............kp9/26-27................yk5......2.toiveissa
Katjuska-81........kp18/26-29..............yk5......1.toiveissa
sanelma.............kp21/30-35..............yk13.....2.toiveissa
nelHM................kp29/28...................yk3.......3.toiveissa
Vio-la.................kp 38/28-31........... .yk3.......?.Toiveissa
Miinaliina............kp40/36...................yk3.......2.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
EevaRouva
 
Mä oon ihan kuutamolla tän uuden palstan kanssa? En edes osannut vastata ennen kuin sitten kirjauduin niin sitten tuli tämä vastauslaatikko!

Tein eilen päivällä 2,5 tunnin pissatuon jälkeen taas sellaisen Aconin kasettitestin 10 ja tuli ihan selvä punainen plussaviiva joten kai se on jo vihdoin uskottava (menkatkin viikon myöhässä). Ei kyllä tunnu mitään missään paitsi väsyttää aika paljon...

Tsemppiä kaikille jännäilijöille ja kiitokset tuesta! En mä mihinkään aio kadota kuitenkaan! :saint:
 
miinaliinalle suuren suuri :hug: Muuta en osaa sanoa... :ashamed:
Eeva täällä palstalla on nykyään niin, että harmaana ei voi kirjottaa muualle, ku Mitäs nyt?-osioon. Ainakin mun käsityksen mukaan.
Mä tein tänään elämäni ekan ovistestin. Vielä ei tullu tasapaksuja viivoja, liekö tuleekaan. Enpä mä aio mitään ressiä niistä kumminkaan ottaa. Kuhan huvikseni kokeilen.
Ja aika hyvin likka sabotoi meijän vauvayritystä. Se tekee poskihampaita, joten pari yötä on ollu jo aikamoista hulabaloota... :headwall: Toivottavasti pian helpottaa.
 

Yhteistyössä