Helmikuusta jännäilleet vol.2 :)

Alotin nyt tän uuden pinon meille. =) Jospa pätkiminen loppuis!
Ja se hormooni mitä mulla on luultavasti liian vähän on tietty estrogeeni.
Eipä mitään uutta tänne. Ovis oli ja meni, vajaa pari viikkoa jäljellä menkkoihin.
 
TORSTAI 11.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Miss Eagle..........kp7/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp7/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp9/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp13/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp17/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp25/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp25/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp30/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp43/32-35................yk8.......1.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö


Piti vielä korjata listaa kun olit vahingossa ottanut tuon vanhemman... Katsokaapas vielä kaikki että päivät on nyt oikein.
 
TORSTAI 11.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Miss Eagle..........kp7/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp7/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp9/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp13/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp13/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp15/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp17/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp25/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp25/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp30/28-30.................yk1........2.Toiveissa
Annie76..............kp43/32-35................yk8.......1.toiveissa






Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö


päivitin ittelleni vaan oikeen kiertopäivän. Nyt on menossa kp15..

En tiiä koska se ovis mahtais olla, oireista päätellen tosiaan aika pian. Jos vaikka huomenna tulis ovistikkuun jo tasavahvat viivat, perjantain kunniaks =)))
 
Moikka kaikki, ilmottelen nyt sitten tännekin että kp 1 voi mulle päivittää. Joku ihmeen häiriökierto oli toi kun venähti tälleen. Mäkin saan nyt sitten ne clomit ja niillä koitetaan mun ovista vahvistaa kun keltarauhashormonitestin perusteella sitä ei ainakaan viime kuussa tapahtunut. Sitten meen vielä seurantaultraan ja siihen sonosalpino...jotakin eli aukiolotutkimukseen. Luin vaan noista clomien ohjeista että niissä on kaksosraskausmahdollisuus, mitenhän siihen pitäisi suhtautua?? :/ Vaikka kun tätä vauvaa tällä toivoo niin miksei sitten kaksi kärpästä yhdellä iskulla? ;)
 
Annie: Samaa minä olen täällä naureskellu, että mitäs haittaa siitä on, hommaa samalla kertaa kaikki niin ei tarvi tuskailla enää tärppääkö vai eikö tärppää :LOL: . Onnitelut ja :hug: kierron alusta aloittamisesta!
Toivottavasti nyt nuo clomit toimis kaikilla!
 
Morjens!

Annielle Onnea tosiaan että viimein se täti sun luokses myös osasi...nyt sitten pääset tosiaan yrittämään taas :heart:

En oo taas kerinny eilen kirjottelemaan ja tänäänkin vast nyt. Mutta pitää palata vielä siihen Napsuneidin työpaikka asiaan sen verran, et kyllä sul oli ihana entinenkin pomo kun noi hyvin suhtautu sun irtisanomiseen.

Mä olen nyt parina päivänä jo koittanu tikutta ovista mut en ole viel onnistunu saamaan ees haaleeta viivaa :ashamed:
no ehkäpä se tulee sieltä viikonlopun aikana. Mä en varmaan kerkii kauheesti viikonloppuna kirjottelemaankaan ku on niin ohjelman täyteinen viikonloppu tiedossa. Isäntä täytyy kyllä keritä jossain välissä silti hoidella jotta ei mene ovis hetket ohi suun ;)

Mahtava homma tää uus pino meillä =)
 
PERJANTAI 12.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp2/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp8/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp8/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp10/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp14/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp14/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp16/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp18/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp26/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp26/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp31/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö



 
Huomenia ystäväiset,

Omasta navasta ensin.. tänään tuli kaks viivaa ovistikkuun, JEEE... ja vasta kp16, kierto siis aikaistuu ilmeisestikin pikkusen. Hyvä niin =) Aattelin miehen selättää kun pääsen töistä kotiin, eli en jätä tätä kiertoa väliin vaikka työnantajaa vaihdankin. Toivotaan että on oikea ratkaisu tämäkin.

Katjuska, sehän tässä työpaikanvaihdossa osaltaan onkin hankalaa kun tää uus pomo joka meillä on on tosi mukavan ja turvallisen ja alaistensa puoliapitävän oloinen. Mä olen ollut täällä pari vuotta ja hän on nyt kolmas esimies joka meillä on. Tää on iso talo ja melko jäykkää on tää toiminta osittain kyllä. No joo...

Annie ihan vaan vihjeenä, että ota reilusti buranaa ennen sitä aukiolotutkimusta... kaikillahan se ei tee kipeetä, mut kyllä se vähän kirpasi mulla ainakin. Onneks kestää kuitenkin niin vähän aikaa.

Meitä onkin nyt sit aika monta clomistia tässä pinossa. Jospa ne tosiaan tehois =)
 
Iltaa!

Ollaanpas tiputtu jo peräti toiselle sivulle. No tässä vähän nostoa B)

Tulin just kotiin vasta. Olin työkavereitten kanssa hohtokeilamassa ja syömässä. Nyt on vaan niin täys olotila et ei jaksa muuta ku heittää ittensä sohvalle tai sänkyyn bb:tä kattomaan =)
Mutta ovis asioihin palaten. Multa jäi nyt sitten tän päivän tikuttelut väliin joten jos ne kaks viivaa meni tänään ni olkoon. Täytyy huomenna selättää isäntä että tulee käytettyy kaikki hyödyks tässä kierrossa!

mutta hauskaa iltaa ja jos en ehdi kirjotella viikonlopun aikana niin oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille=)
 
LAUANTAI 13.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp3/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp9/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp9/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp11/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp15/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp15/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp17/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp19/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp27/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp27/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp32/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö



 
Huomenta! Ja taas tämä aika matelee... Onneksi on se uä maanantaina niin tietää tarviiko edes jännäillä mitään. Nyt on kyllä ollu melkosia vihlasuja ja tuntemuksia tuolla munasarjojen seudulla, että luulis että jotain on tapahtumassa!
 
Huomenta kaikki! Kertoisitteko te clomien käyttäjät, että oliko niistä mitään haittavaikutuksia/sivuoireita tai ylipäätään mitään tuntemuksia kun sen kuurin otitte? Ja millaisen annoksen otitte?

Kun mun pitäs tänään sitten alottaa ne ja jotenkin vaan arveluttaa niiden aloitus. Kun mullahan oli se keltarauhashormonitestin tulos vaan 1,8 ja lääkärin mukaan se oli hyvin alhainen.Sen vuoksi mulle ne clomit nyt määrättiin.Itteäni vaan mietityttää, kun ultrassa näkyi silloin se paksu limakalvo ja näytti lääkärinkin mukaan loppukierron vaiheelta, silloin oli kp 26. Kuitenkin kun menkat sitten tulivat vasta kp 41, niin ovulaationhan on täytynyt olla myöhässä tai ei tapahtunut ollenkaan. ja tämä kait voi johtua ihan muustakin kuin tuosta keltarauhashormonista, esim.stressistä...

Lähinnä yritän tässä sanoa, että jos keltarauhastesti otettiinkin "vika-aikaan" ja tällöin tuo testitulos olisikin ihan ymmärrettävä ja normaali, niin onko haitallista jos alan syömään clomeja vaikka omassa keltarauhastuotannossa ei olisikaan mitään vikaa? Voiko siitä saada siis jonkunnäkösen "yliannostuksen"? Mulle määrätty clomiannostus on siis 5 päivän ajan 1 tabletti eli 50mg.

Tulipa sepustus mutta kun mua tää askarruttaa ja lekurikin on nyt viikonloppua viettämässä ettei voi hältäkään kysyä... :/
 
Annie: Minä söin annoksella söin 1 tabletin päivässä kp3-7, eli sinulla taitaa olla sama annos ku minulla on. "Oireita" tuli yllättävänki nopeesti ku jo samana iltana, mutta ei ne mitään hirveitä ollu. Tuntuu vain vihlaisuja tuolla munasarjoissa. Kasvukipuja??? En kyllä täysin varma ole johtuuko edes noista lääkkeistä vai olisko tullu muutenki.
Mitään hirveitä ja kauheita sivuoireita ei tullu. Ainoana muutaman kerran kuumat aallot...

En usko että niistä haittaa on sinulle kun eikös niitä käytetä ihan vain vahvistamaan omaa ovulaatiotaki? Napsuneidillä tais olla näin?
 
Kiitti Nanna vastauksestasi. Mulla on just sama annostus kuin sulla eli mäkin otan yhden tabletin kierron 3-7 päivinä.Eilen rohkaisin mieleni ja otin ensimmäisen ja nyt otan päivittäin yhden keskiviikkoon asti.Mietin että kuinkahan ne muhun vaikuttavat vai vaikuttavatko lainkaan? Tietysti toivon että tulos olisi mahdollisimman hyvä ja vauveli saisi alkunsa jo tästä pienestä avustuksesta. Tuli vain mieleeni että pitäisikö vaikutus tuntea heti ensimmäisestä pilleristä, koska mulla ei ainakaan vielä yhden jälkeen ole tullut mitään kuumia aaltoja, nippailuja eikä kuumotusta. Jos näitä oireita ei tule, niin onkohan niillä tehoa lainkaan?? :/
Mutta toivotaan, että tää homma nyt tästä lähtee meijän kaikkien kohdalla positiiviseen suuntaan ja plussat pärähtäisivät jouluksi meille kaikille!Sepä se olisi vasta joululahja! :xmas:
 
Moro!
Selvitty on eilisestä biletys rieissusta ja tällä kertaa ei ole edes krapulaa =)
Oli kyllä jotenkin tylsää baarissa. Ehkä musta on tullu vanha =)

Eilen tikutin sitten oviksen...eli nyt sit vaan kovat puputtelut päälle!!

Olis aivan mahtava joululahja jos plussan sais, toivotaan sitä meille kaikille :heart:
 
MAANANTAI 15.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp5/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp11/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp11/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp13/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp17/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp17/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp19/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp21/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp29/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp29/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp34/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö




 
Huomenta! Tänään alotin huvikseni jo o-testien teon kun on jo eilen niin selkeitä oireita. Tuli jo melkeen tasavahva viiva! Eli kierto olis ainaki noiden clomien ansiosta ilmeisesti lyhentymässä. Tänään sitte lekurissahan sen varmistuksen saa.

Annie: Älä huoli vaikkei mitään oireita tuliskaan, nuohan on kaikki niin ihmisestä kiinni miltä tuntuu vai tuntuuko. Oliko sinulla tuo seurantaultra tulossa?
 
Maanantaita kaikille,

Täällä on parhaat päivät takana ja toivottavasti tuottavat tulosta. Joka toinen päivä meiningillä on nyt menty tän kierron "herkkupäivät"..

Kuinkakohan kauan noi clomit voi oikein vaikuttaa elimistössä? Mulla oli meinaan perjantaina IHAN järkky päivä. En pystynyt valhtelematta tekemään mitään muuta kun itkemään. Olin kyllä vähän väsynyt ja mietin sitä että teinkö oikein kun täältä vanhasta paikasta päätin lähteä. Ja osansa varmaan asiaan teki työparin sanat, että täältä huoneesta katoaa kaikki ilo ja avoimuus kun mä lähden ja että mun lähtö on hänelle hirveän iso menetys.. sniif.

Ok, ehkä noikin vähän vaikutti, mutta se meni kyllä jo vähän liiallisuuksiin. Joten ajattelin vain että voiskohan ne clmit vielä vaikuttaa mieltä herkistävästi..? En tiiä, onneks nyt on jo parempi olo. Menee varmaan nopeesti nää piinaviikot kun on samalla vikat viikot täällä työpaikassa. Hui.

Nanna, jostain mä oon kuullutkin että ne clomit saattais vähän aikaistaa sitä kiertoa. Ei muut akun pupuilemaan vain =) Kerro sit mitä se lekuri sanoo!!!

Annie ei sitä kyllä varmaan kaikille sen kummempia oireita tuu. Ei mullakaan juuri kuumia aaltoja ollut, masua nippaili vähän ja nyt tää itkukohtaus, jos ees siitä mahto johtua... Ja mulle ne clomit tosiaan määrättiin vaan tukemaan omaa kiertoa, koska ovistestiin oon joka kierrossa saanut sen kaks viivaa kun testaillut oon.

Kivaa viikkoa!
 
Heippa!
Enpä osaa oikeen mitään kommentoida noihin clomi-juttuihin, joten ei oo hirveesti kirjotettavaa... :ashamed:
Tänne ei siis mitään ihmeitä. Tästä kierrosta en vielä usko et ois tärpänny. Pupuilut jääny vähälle. No, kyllähän tietty on mahollista, mut en usko. Painoa oon saanu jo vähän nostettua, joten eiköhän tää tästä.
Alavatsaan on vihlonu lääkärikäynnin jälkeen melkeen joka päivä, mut ei onneks kauaa satu. Keskiviikkona pitäs saada labra tulokset.
Jep, likka heräs, joten palataan! :wave:
 
:wave: kaikille taas! Täällä on yksi yli tyytyväinen nainen! Yksi munis oli kehittymässä ( nyt on termit vähän hakusessa, mutta 17mm follikkeli?? sielä näky) vasemmalla puolen! Oletin kyllä että vuorossa olis nyt oikee puoli, mutta eipä sillä väliä =) . Parin kolmen päivän sisällä pitäis sitte oviksen tapahtua. Niin ja limakalvotki oli hyvät.
Nyt sovittiin että kuitenki pari kuukautta koitetaan vielä noilla lääkkeillä kun näyttää toimivan noin hyvin.
Sori sekava selitys, nyt on vain niin ilonen mieli =) .
 
TIISTAI 16.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp6/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp12/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp12/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp14/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp18/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp18/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp20/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp22/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp30/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp30/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp35/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö




[/quote]

 
Huomenta ja kiitos teille Nanna ja Napsuneiti vastauksistanne!Mulla on tosiaan se seurantaultra silloin 22.päivä tätä kuuta ja sillon samalla tehdään se aukiolotutkimus. Voi että mua jännittää/hirvittää se. :ashamed:
Mä en tiiä miten voin mennä sitten töihinkään, jos sieltä tulee jotain inhottavia uutisia... mut toivottava on parasta. Se on vaan mulle niin vaikeeta kun oon sellanen ikuinen pessimisti! :/

Mut nyt pakko lähtee töihin! Mukavaa päivää teille kaikille! :wave:
 
Iltaa!

Onnea Nanna että sulla siellä on kehittymässä munis. Toivotaan että ne clomit auttaa asiaa tässä kierrossa.

Mul meinas mennä ihan piloille koko ovis aika. Lauantaina sain ovis tikkuun tasavahvat viivat ja silloin tulikin harrastettua seksii. Sunnuntaina kun olis sitten ollu se ns.paras hetki tärpille niin sain sitten isännän kanssa pientä riitaa aikaseksi joten jäi sekstailut väliin. Onneks pääsin sit korjaamaan asiaa maanantaina, mut olikohan sitten jo liian myöhästä? :(
Tää on tällästä. mutta toivotaan nyt et lauantai ja maanantai puputtelut olis tehny tehtävän ja tärppi olis tapahtunu!

Ketäs päästään seuraavaks jännäilemään...hmm..
Näyttäis olevan EevaRouvalla ajat käsillä tai paremminkin jo jotain tuloksia tiedossa?
Rinkinkilläkään ei oo enää kauaa ku pääsee jännäilee, onks mitään fiiliksii?

Jeps, taidan mennä kattelee viel BB:tä ja sit nukkumaan!
 
KESKIVIIKKO 17.10.2007
Tuizu ...............kp?/? ......................yk?........... 1. Toiveissa
Annie76..............kp7/32-35................yk9.......1.toiveissa
Miss Eagle..........kp13/25-33.............yk9........1.toiveissa
nanna81.............kp13/29-33...............yk11......1.Toiveissa
Kevätesikko........kp15/28-32...............yk9........1.toiveissa
Katjuska-81..........kp19/26-29..............yk10.......1.toiveissa
Kryss..................kp19/28....................yk10........1.Toiveissa
napsuneiti..........kp21/29-32.............yk13......1.toiveissa
rinkinki................kp23/25-27..............yk10.......2.toiveissa
Miinaliina.............kp31/36.....................yk5.......2.toiveissa
Telma ...............kp31/24-45 ...............yk9 ......... 1. toiveissa
EevaRouva ........kp36/28-30.................yk1........2.Toiveissa







Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö

 

Yhteistyössä