Helmivauvat 2009


HELMIVAUVAT

Bianca......................1.2.2009.............EKKS........05/07
Brierhip.................. .1.2.2009............TAYS.......02/06 & 08/07
Miss Blue..................1.2.2009............???..........neljäs
zelda........................1.2.2009( clomit)???.......... -98,-01,-05
Minni G.....................2.2.2009............TYKS.........8/06
aply.........................2.2.2009...............KAKS..........03/07
labello.....................3.2.2009............KYS..........04/06
RasuNaamari..........3.2.2009...........SEKS.........04/04 & 06/07
manina...................3.2.2009.............HYS
Jana85....................3.2.2009.............
Heksamiina..............4.2.2009 (IVF)....TAYS
haavemamma73......4.2.20009( clomit).PHKS
jaana25..................5.2.2009............KYS.......11/03, 11/05, km 3/08
mina78.....................5.2.2009............seks.........11/99
toukka......................6.2.2009............???
Mammutti-Mamma....8.2.2009............HYS...........-98 ja -99
Tinttu.....................8.2.2009 (Clomit)..KAKS.........Esikoinen tulossa
fariini......................11.2.2009...........ÅCS..........12/05 & 07/07

TaaperotX3.......... ??
marilia...............????








Tänään yllätyimme isoista pienistä uutisista, kun testi näytti yllättäen haamua kp 22/28. Laskettu aikamme on ilmeisesti 11.2.2009
:heart: :D :flower:

Innokkaana jo huhuilen muita helmivauvojen odottajia, liekö meitä montaa vielä? Ystäville ynnä muille ei vielä tohdi asiasta puhua, mutta täällä kenties voisi iloita teidän muiden kanssa :attn:

Tervetuloa mukaan

toivoo fariini
 
:wave:
eilen ilmestyi meille haamuplussa kp30/30-35 ja tanaan tuo haamu vahvistui ihan kivasti :heart: Laskettu olis vissiin helmikuun ekalla viikolla,ihan tarkkaan en ole viela tutkinut mika se olisi SE paiva, oisko 2. tai 3.

minakaan en viela tasta juuri uskalla huudella muuta kun taalla kun nain alkumetreilla vasta.

niin ja onnea fariini!!! :flower:
 
Moi.
Ajattelin juuri perustaa helmikuisten ryhmän, mut täähän olikin jo pystyssä=)
Täällä äiti-82, odottelee kolmatta lastaan syntyväksi joskus tammi-helmi vaihteessa. Tytöt ovat nyt 4.5v ja 2.5v. Sain km maaliskuussa-08, joten tämä raskaus on kovin pelottavaa aikaa, käykö taas huonosti.
Positiivisin mielin kuitenkin jatketaan.

jaana
 
Kurkkimassa käyn :D Tänään testattu hailakkaakin hailakampi haamu... kp30/26... Yksi tyttö on meillä jo ennestään ja hän on 1v3kk. Hänestä plussasin vasta kun menkat oli myöhässä sen 10 päivää. Onnea vain täällä jo "oikeasti" oleville =)
 
Täältä myös onnea matkaan :heart:
Vuosi sitten perustin itse ensimmäisen Helmikuun Helmet 2008 pinon :heart: :wave: Plussasin ensimmäisen kerran 24.5.08 haalean plussan, joka myöhemmin vahvistui.
Laskettuaika osuikin sitten 31.1.08, mutta tyttö viivytti kuin viivyttiki sinne Helmien puoleen 9.2.08 :D

Rutkasti onnea vielä kerran!! :flower: :heart:

Jahvetti ja Hempukka kohta 4kk

 
Mä niin paljon toivoin että voisin liittyä tänne jo ennen kun tällasta pinoa olikaan mutta testit näytti negaa tähän päivään asti, eli tänään tuli haamuviiva testiin. Oli se kyllä niin selvä ettei sitä tarvinnu mitenkään tihrustella :heart: Vähän huolettaa kyllä koska menkat on jo viikon verran myöhässä ja nyt vasta tuli ja vieläpä noin haalea viiva, mutta ehkä tää kierto on sitten vaan ollu pidempi, toivotaan niin. Mulla olis LA 1.2. ja kolmas lapsi olis tulossa. Onnea vielä kaikille muillekin :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MinniG:
Kääk.. tänään haamu tikussa kp31/30. Ei ole koskaan tullut haamua, joten en tiedä peruuntuuko homma vielä. Teen toisen testin aamulla sitten. Meillä on 8/06 syntynyt poika ennestään.
minullakaan ei koskaan ollut haamua ennen nakynyt, oli ihan epatodellinen olo toissapaivana :D Meilla 04/06 poika josta eka tuli nega ja sitten paaaljon myohemmin tosi vahva plussa.
Mutta kyllahan tama haamu nakojaan jatkaa vahvistumista,tana aamuna on kontrolliviivan vahvuinen ja oisko kp nyt 32/30-35 en ole enaa varma on paa ihan sekasin :whistle:
tekis mieli soittaa neuvolaan :saint: yritan nyt malttaa mieleni ens viikolle kuitenkin,en sinne paase kuiteskaan ennekun heinakuun puolella kun palataan reissusta.

:flower: toivottavasti saadaan paljon porukkaa mukaan

:heart:
 
minäkin tänne varovasti ilmoittaudun.

lapsettomuushoitojen kautta plussa tikkuun tuli keskiviikkona =) Ei meinaa todeksi uskoa kun seitsemän vuotta on joutunut pettymään.

Ultra olisi 1.7 nähdään onko tärppi oikeassa paikassa.

Niin ja laskettuaika olis sitten 5.2 (laskujeni mukaan)

Ihanaa kun pääsee jonnekkin asiaa hehkuttamaan
 
ilmottaudun tänne..

mä oon testannut plussan jo 2-3 päivää sitten ja la ois mun laskujen mukaan 1.2.2009..tämä vauveli ois meijän viides ja muut muksut o syntyny 12/04,12/05,1/07 ja 3/08 ja mä ite oon 25v ja mies on myös saman ikänen..
 
Minäkin erittäin varovasti ilmoittaudun tänne... Eilen testasin elämäni ekan plussan lapsettomuushoitojen tuloksena (1.IVF). Oireita oli jonkin verran ennen testaamista, mutta en siltikään uskonut, että oikeasti olisi voinut tärpätä. Olo on kyllä aikas mahtava! Keskenmeno vähän pelottaa, mutta niin varmaan jokaista. Laskettu aika olisi omien laskujen mukaan 4.2.
mina78, saako kysyä, millä hoidolla teillä tärppäsi? Kovasti onnea, ihanaa, että sait plussan noin monen vuoden yrittämisen jälkeen!
Onnea tietysti kaikille muillekin haamunneille/plussanneille!
 
Jaana25 kurkin profiilia ja oot kuopiosta? heti pakko udella mistahanpain? B)

Onko teilla minkalaisia oireita?
Mulla ei oikeen mitaan kummempia ole. Rinnat on vahan arat ja mahaa valilla juilii,mut niin ollut oviksesta asti ja niin on joka kuukausi,eli en nyt oikein osaa sita pitaa varsinaisena oireena.viela. Valilla on jonkinlaisia pahan olona aaltoja,mut ei niitakaan kovin usein,lahinna iltaisin. Edellisessa raskaudessa elin viikon omenalla kun mikaan muu ei mennyt alas,nyt en tahdo samaa!

:flower: taas uusille plussille

ai muuten tehdaanko me meista listaa vai ihan jatketaan samaan malliin?
 
taaperotX3....
sulla kun on yhtä tiuhaan lapset kun mulla, viidettä odottelen rv15...onko profiilissasi oleva sähköpostiosoite vielä toiminnassa..lähettäisin postia..en viitsi kuormittaa listaa kysymyksilläni...meitä on niin harvassa jolla monta lasta tiuhaan..
 

Heksamiina

Ivf hoidolla tärppäsi. 2 siirrettiin ja nyt sitten jännäillään mikä on tilanne kuukauden päästä. onko yksi vai kaksi vai ei yhtään oikeassa paikassa. Meillä tosin on yksi tyttö joka on syntynyt 99 ihan normaalin yrityksen tuloksena. Tänä pikkusisaruksen teko vaan on ollut niiiin vaikeaa.

Oireilua on jotka tosin voivat johtua myös lugeista. Etova olo on kokoajan, rinnat on arat, väsyttää, hikoiluttaa ja sitten oire jota hieman pelkään on särky joka on kummallakin puolella munasarjojen kohdalla. testi on pitänyt tehdä varmuuden vuoksi joka päivä :LOL: ja plussaa se edelleen näyttää.

Onnea kaikille plussanneille :flower:

Vois listaa tehdä niin pysyis näin alkuun mukana paremmin kuka on kuka.
 
Plussa vahvistui. La olis 2.2. Mulla on ykköstyypin diabetes, joten todennäköisesti jos raskaus etenee nomraalisti niin synnytän etuajassa sektiolla. Mietin että pitäiskö hypätä tonne tammikuun puolelle.. esikoinen syntyi 35 ja 5 sektiolla, mulla on silmäongelmia jotka estävät alatiesynnytyksen.
 
mina78: onnea vielä kerran tärpistä! Itsellä onnistui siis ensimmäinen IVF. Mulle siirrettiin vain yksi alkio. Ensimmäinen ultra on jo 16.6. Väestöliitossa, missä olemme olleet hoidoissa. Käytätkö Lugeja mihin asti? Mulle annettiin ohjeeksi lopettaa heti plussatestin tehtyäni. Ilmeisesti eri klinikoilla on Lugejen suhteen eri käytäntöjä..

Mulla suurin oire on vatsa- ja selkä(!)kivut. Lähinnä muistuttaa sellaista menkkamaista juilintaa. Olen siitä hiukan huolissani, vaikka Väestöliiton kätilö sanoikin vatsakipujen olevan tässä vaiheessa ihan normaaleja. Silti pieni pelko kalvaa koko ajan.. Olenkohan ainoa hysteerinen? =) Toinen oire on rintojen arkuus ja kasvaminen.
Uusille plussanneille onnittelut :flower: Aurinkoista viikonloppua! B)
 
LABELLO: keskustan alueelta melkeinpä ollaan, entäpä itse?

Mulla ei juuri ole ollut oireita. Viikon ajan semmosta menkka juilimista, ja välillä syönnin jälkeen pallukka kurkussa..mutta sekin voi olla kuvittelua. Maaliskuisessa keskenmenoon päättyneessä raskaudessani ei myöskään ollut oireita, joten pelottaa. Mielestäni toi plussakaan ei vaan vahvene, vaikka joka pv olen jo viikon plussaillu. :ashamed:
 

Yhteistyössä