Help! Miten saan hiiren käyttöön?? Tietokone onkelma!!

Eli miehen koneella ja se käyttää usein hiirenä tota laattaa mikä tossa näppäinten alla on.
Tossa on koneessa kiinni toi johdonpäässä oleva hiiri, mut se ei toimi....
Ja mää en osaa yhtään käyttää tota toista hiirtä. Kauheen hankala...

Mut siis, osaaks kukaan kertoo miten saan ton toisen hiiren pelittää?
 
vieras
no en mä ymmärrä mikä siinä "laattahiiressä" on niin vaikeeta :D kun sähän saat sormella tosi näppärästi ohjattua hiiren just sinne ku on tarvis...

no, mutta ootko kattonu että sen normihiiren johto on kunnolla ja että se on ehyt? meillä ne hiiret hajos aikanaan tosi usein, en tiiä miksei kestäny kauaa... nyt oon opetellu tän konene hiiren käyttöä ja ei se oikeesti oo vaikeeta jos yhtään omia sormiaan hallitsee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en mä ymmärrä mikä siinä "laattahiiressä" on niin vaikeeta :D kun sähän saat sormella tosi näppärästi ohjattua hiiren just sinne ku on tarvis...

no, mutta ootko kattonu että sen normihiiren johto on kunnolla ja että se on ehyt? meillä ne hiiret hajos aikanaan tosi usein, en tiiä miksei kestäny kauaa... nyt oon opetellu tän konene hiiren käyttöä ja ei se oikeesti oo vaikeeta jos yhtään omia sormiaan hallitsee :D
Johto on kunnolla kii ja ehjä.
Varmasti ton "laatan" käytön oppii nopeesti, mut jotenki ei nyt tekis mieli pelleillä sen kanssa tähän aikaa aamulla, kun en sitä niin hallitse ja ku oon tottunut tohon johtohiireen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Siinä laatan reunassa jossain kohdin on semmonen pienen pieni nappi mistä saat sen laatan pois käytöstä. Sitten tarkistat että hiiressä on virta ja jos ei ole niin painat pohjassa olevaa nappia, jotta siihen syttyy valo. Onnistuisko näin?
ihana sinä!!!!! :flower: =) :hug: :wave:
Onnistui!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Hieno homma =) Itse joudun pakosta käyttämään tätä laattaa, eihän tää vaikeaa oo, mut hiton ärsyttävää. Enää muutama viikko niin pääsen taas pöytäkoneen kimppuun :p
Joo ei se vaikeeta oo, mut ärsyttää just. Ja sit ku en tosiaa oo sitä käyttäny ni ei jotenki sormet pelitä...
Ja kaikki mikä tähän aikaa aamusti ei suju totutulla tavalla ottaa päähän! :)

Mut nyt toimii toi "oikee" hiiri. Kiitos vielä kerran!
 

Yhteistyössä