HELP Olen myymässä rahapulassa muumimukeja auttakaa hinnoittelussa!

  • Viestiketjun aloittaja tähtisädetikku
  • Ensimmäinen viesti
tähtisädetikku
Helv*tti toimi tää nettikään edes tiedä tuliko ne aiemmat yritykset laittaa tää aloitus..eli pitäis pikaisesti saada myytyä pois kun ei rahaa jääny laskujen jälkeen.
3dlfiinisukellus mukia,uimahyppy ja talviyö mitä noista voi pyytää kpl?
 
jees
Huijarit tosiaan yrittää ostaa noita just halvalla ja myyvät sitten itse ne kalliilla, jos laitat liian halvalla.

Sit pitää muistaa, et myydäänhän kaupassa muumimukeja 10eurolla ja allekin, mutta laatu..onko 1 vai 2? Ja sitten jos on harvinainen, niin ei niitä myydä missään peruskaupassa..niitä voi ostaa vaan sitten keräilijöiltä tai ap:n kaltaisilta.

Eli suosittelen kans, että tsekkailet huutiksessa ym niitä hintoja..
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Huijarit tosiaan yrittää ostaa noita just halvalla ja myyvät sitten itse ne kalliilla, jos laitat liian halvalla.

Sit pitää muistaa, et myydäänhän kaupassa muumimukeja 10eurolla ja allekin, mutta laatu..onko 1 vai 2? Ja sitten jos on harvinainen, niin ei niitä myydä missään peruskaupassa..niitä voi ostaa vaan sitten keräilijöiltä tai ap:n kaltaisilta.

Eli suosittelen kans, että tsekkailet huutiksessa ym niitä hintoja..
Ei se mitään huijausta ole vaan normaalia kaupankäyntiä ja businesta. Myy kaliimmalla kuin mitä itse ostat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Huijarit tosiaan yrittää ostaa noita just halvalla ja myyvät sitten itse ne kalliilla, jos laitat liian halvalla.

Sit pitää muistaa, et myydäänhän kaupassa muumimukeja 10eurolla ja allekin, mutta laatu..onko 1 vai 2? Ja sitten jos on harvinainen, niin ei niitä myydä missään peruskaupassa..niitä voi ostaa vaan sitten keräilijöiltä tai ap:n kaltaisilta.

Eli suosittelen kans, että tsekkailet huutiksessa ym niitä hintoja..
mistä ton laadun voi tietää? :ashamed: joo mä noita olen kerännyt tohon isot silloin kun oli kaupoissa noita ja sit olen kerännyt noita perusmukeja mitä saa kaupasta niin toista "sarjaa" käyttö mukeiks et toiset on sitten kaapissa..
 
MiniMyy
ihan reilusti voit pyytää hintaa nuo esimerkkisi, mutta siihen päälle voi ihan hyvin vielä niin laittaa, että ostaja maksaa postikulut.

Törkeää ehdottaa, että pitäisi myydä 8 eurolla. Ei taida olla mikään oikea muumikeräilijä, ellei ymmärrä, että nämä puheena olevat mukit ovat kausituotteita, eikä niitä enää kaupoista saa kuten muita muumimukeja. Nämä mukit ovat tosiaan keräilytavaraa.

Ja Tähtisädetikku, jos olet ihan tavan marketeista ostanut, ovat mukisi I-laatua. Kakkoslaatua saa vain tehtaanmyymälöistä.
 
Mukikeräilijä
Mikäli mukisi ovat virheettömiä, niin olisin kiinnostunut ne ostamaan. En myy niitä edelleen, vaan mukit tulisi omaan käyttööni. Mikäli olet kiinnostunut myymään mukisi minulle, niin lähetä sähköpostiini hintapyyntösi. e-mail: leena.pesonen@kolumbus. fi
 
nipsu
Paljonkos on sitten myyntihinta esim.huutiksessa tuolla ruskealla nipsu-mukilla?Ihan mielenkiinnosta kyselen,kun meillä on se,ja eikös se ollut kans semmoinen mitä ei enää tehdä...vai muistanko väärin...
 

Yhteistyössä