Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Tapaamisella puhuttiin uudesta pinosta, johon voisi etusivulle kerätä kaikkien tiedot. Tässä tämä nyt sitten on :D



NIMIM.---IKÄ----SYNTYI----MONES---SUKUPUOLI------ASUU

Sammeli---34---13.8./Kättäri------2.--------poika --------Tikkurila
Marie-----------14.8./ -------------2.--------poika---------Helsinki
Ryynäri -- 39 - 19.8./Naikkari ---- 1. ------ poika ------- Kamppi
oliivimaria--30---29.8./Kättäri------1.------- tyttö ------- Kamppi
Santtu-----30---2.9./Kättäri--------3.----enkelityttö-----Koillis-Helsinki
miirikki-----31---8.9./Naikkari-------2.-------poika-----Oulunkylä/Patola
Syysonni--37---9.9./Naikkari-------1.--------poika---------Vantaa
Jerika------30---12.9./Kättäri-------2.-------poika-------Koillis-Helsinki
Kurpitsainen-32-15.9./Naikkari-----2.-------poika----------Ullanlinna
Marsa------26---17.9./Naikkari------1.-------poika----------Lintuvaara
O&O-------23---17.9./Naikkari------2.-------poika----------Itä-Helsinki
HeMmiN---31---23.9./Jorvi---------2.-------tyttö-------------Espoo
Maarit-----------3.10./Naikkari------4.-------tyttö----------Itä-Helsinki
Kiippu-----31---7.10./Kättäri---------2.--------tyttö--------Itä-Helsinki
 
Viimeksi muokattu:
Hiukanko Santtu81 oot nopsa =)

Ihan huippua oli tavata kaikkia, kiitos seurasta!

Pitäiskö laittaa jotenkin näin:

Nimimerkki + ikä + la + monesko lapsi + asuinpaikka silleen tarkemmin esim. leppävaara?
Mitä mieltä oisko hyvä laittaa myös oikea etunimi niin ehkä yhdistyisi jatkossa paremmin naama + kirjoitukset?

Ehdotuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Pitäiskö laittaa jotenkin näin:

Nimimerkki + ikä + la + monesko lapsi + asuinpaikka silleen tarkemmin esim. leppävaara?
Mitä mieltä oisko hyvä laittaa myös oikea etunimi niin ehkä yhdistyisi jatkossa paremmin naama + kirjoitukset?

Ehdotuksia?
Mä jättäisin ton oikean nimen kuitenkin pois... Pysyy täällä "muiden joukossa" palstaillessa kuitenkin tietty yksityisyys... Muuten liputan tuon ehdotuksen puolesta :D Mutta mites ne synnyttäneet merkataan :confused: Olisko LA:n tilalla sit vaan synnytyspäivä?
 
Hip! Minut saa lisätä myös listaan, vaikka rajan takana asunkin (Vantaan puolella). Mites merkitään kun poitsu syntyi pari viikkoa sitten? Onkohan täällä muita elokuisia?

Sammeli---34---LA 26.8.---2.lapsi---poika tuli 13.8. :) ---Kättäri---Tikkurila
 
Hei, ja ihan superrrrrkiitos Santulle tästä! Nyt meillä on "vetäjä",joka pitää meistä huolen :) Itse kun oon niin peukalo keskellä kämmentä näissä datailuissa :rolleyes:

Mulle tietoihin siis; Oliivimaria,LA 1.9. tyttölupaus,eka,kättäri, ikä 30v., Kamppi
Olikos siinä kaikki..?

Tää lähtee nyt sinne synnytystapa-arvioon..IIIIIIIIKK!!! Pitäkäähän peukkuja!

Oliivimaria 39+1
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Takaisin reissulta ollaan,vaikka niille teille meinasin jäädäkkin - Toisin sanoen; osastolla oli tänään niin täyttä,että päättivät ottaa minut vasta(!!...)huomen aamulla sisään. IIIIIIIK!!! Käynnistykseen siis matkalla,sillä kokoa oli jo sen verran neidillä,ettei enää haluta jäädä odottelemaan.
Toivottivat vaan hauskaa viimeistä kahdenkeskistä iltaa,hyvää ruokaa,saunomista ja rentoutumista- ja niin-hyviä unia....Ihan kun tässä nyt nukuttaisi sitten.... Mutta tosiaan,kuulemisiin sitten kun olen takaisin täällä. Ja nyt niitä peukkuja kiitos.. :)

-Oliivimaria-
 
oliivimaria: tulipas huomisellekin tekemistä :) mä jännään koko päivän ja seuraavankin ja pidän peukut tosi korkeella. Tsemppiä, rauhallista mieltä ja rakkautta mukaan synnärille, hienosti se menee! Ja pian on ihanuus hellittävänä :heart:
 
Kiva Santtu kun teit uuden pinon. :)

Tsemppiä Oliivimaria huomiselle! Nauttikaa tosiaan tästä illasta! :) Tule sitten kertomaan, miten kaikki meni!

Ja minun tietoja:

Kurpitsainen----32--14.9.--2.-poikalupaus-----Naikkari----Ullanlinna

Täällä on ollut inhottavia ennakoivia suppareita ihan riittävästi, joten voisin lähettää ne näin virtuaalisesti Oliivimarialle ja muille tarvitseville pehmittämään paikkoja. Minä en halua vauvan vielä syntyvän, joten luovun niistä ihan mielelläni. Olkaa hyvä! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Moi,

kotvanen tuli taukoa, sillä maailmankaikkeutemme sai uuden navan :)

Kuten tapaamisissa sanoin, meillä oli sopimus vauvan kanssa, että hän syntyy laskettuna aikana eli perjantaina 19.8. Ja niin myös tapahtui :D Vauva ei tosin syntynyt Kättärillä kuten oli suunniteltu, sillä siellä oli sulku, vaan Naikkarilla. Enpä valita, kaikki tapahtui sutjakasti ja hommasta jäi hyvä maku suuhun. Myös Naikkarin lapsivuodeosastolla saimme hyvää hoitoa ja tukea, joten kotiinlähdön hetkellä oli ihan luottavainen olo vaikkemme miehen kanssa kumpikaan ole vauvoja koskaan aikaisemmin käsitelleetkään. Nyt poika on "jo" kokonaisen viikon vanha ja pääsi tänään ekaa kertaa ulkoilemaan - kyllä muuten nukkui sikeästi keskustan melussa!

Mun kohdalle voi siis lisätä seuraavan rivin:
Ryynäri - 39 - 19.8. - 1. lapsi - poika - Naikkari - Kamppi

Kirjoitan synnytyskertomuksen jossain vaiheessa jos jotakuta kiinnostaa. Nyt palvelemaan pikku keisaria!

Oliivimarialle hurrrrjasti tsemppiä - kohta sulla on arvopalkinto kainalossa!

Hyvää viikonloppua,
Ryynäri & pikku keisari 1 vko
 

Yhteistyössä