Helsingin ja lähiseudun mammalomalaiset (ent. tulevat mammalomalaiset helsingistä)

Jokos vauvautuneet alkaisivat olemaan tapaamis kuntoisia? Mies alkaa suunnitella töihin paluuta (3 viikkoa ollut kotona saikulla) ja mä saattaisin olla kiinnostunut tulla teitä moikkaamaan. Tai siis teitä joo, ne vauvat vähän vaivaa.... Mutta ehkä mä nekin kestän ;) Ainahan voin lähteä pois jos siltä tuntuu...

Eli jos tohon lokakuun alkuun olis kiinnostneita niin :wave:

Ja kiitos kaikille rutistuksista, tsempeistä ja haleista :heart:


muoks.
Kyllä ne masukkaatkin saa tulla :D En siis tolla takoittanut vain vauvautuneita ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mä olisin ehdottanut tämän viikon perjantaita, niin kerkiäisin itsekkin nuuhkuttelemaan vauvoja :) Paikalla ei väliä, mutta klo 14 pitää olla jalkojenhoidossa Itäkeskuksessa eli aamupäivä ois paras.

Maarit ja Niksu 37+6
 
Santtu muisti ihan oikein, mulla on ma (ja to) aina neitivapaata aikaa :) Mutta muulloinkin käy ja silloin aina parempi jos muillakin on isompia lapsia mukana niin silloinhan nuo muksut viihtyy hiukka paremmin kun on leikkikavereita!

Mulle käy missä vaan, millon vaan (pitäiskö hankkii elämä???) :LOL:
 
Itis vois olla kyllä kivaa vaihtelua! :) Pääsis taas huristelee autolla, huiiii (ollu parin viikon tauko, ja tällä huimalla ajokokemuksella se on piiiiitkä aika!) Mulle se torstai ois silleen, miten sen nyt sanois, vaivattomampi päivä ;) Mutta perjantai käy myös, ihan miten enemmistö äänestää!
 
Minä taidan jättää tämän viikon väliin ja nuuhkutella vauvaa ihan yksikseni kotosalla. Ja juu-u, olen todella itsekäs! ;)

Mutta seuraavalle kerralle kyllä tulen, taitaa Maaritillakin olla silloin jo sitten käärö sylissä :D
 
Heipat tännekin :)
Nyt on viikko oltu kotosalla ja kamalan nopeasti aika menee, huh. Pieni mies on aivan ihana ja todella tyytyväinen. :heart: Vähän alkaa ehkä maha täälläkin vaivaamaan mutta huudoilta ollaan vielä vältytty, pientä ähinää vaan ja helpottaa kun saa ilmat ulos - mahasta lähtee oikein miehekkäät äänet jo :D Itsekin olen toipunut sektiosta yli odotusten ja pitää yrittää järjen kanssa ottaa rauhakseen vielä, kun ei oma kroppa enää osaa rajottaa tahtia.

Vielä en viitsi kahvitelemaan pojan kanssa lähteä ja mieskin lomalla vielä tämän viikon. Jospa sitten seuraavalla kerralla jo :)

Marsa ja pieni mies 10vrk
 
mekin mielellään tultaisiin pikku herran kanssa, mutta keskosuuden takia ei saada vielä edes ulkoilla saatikka sitten tulla minnekään julkiselle paikalle :( eli odotellaan vielä neljän seinän sisällä että herra kasvattaa kokoaan yli kolmen kilon ja saa luvan hiljalleen aloittaa ulkomaailmaan tutustumisen. Mutta kunhan päästään mukaan niin mielellään tullaan kanssa. Alkaa yksikseen puhuminen seinille tympäistä kun olen heinäkuusta lähtien ollut vuodelevossa raskauden takia ja nyt pikku miehen kanssa...;) Kaksi kuukautta sisällä yksikseen on yllättävän pitkä aika :)
 
Itäkeskus olisi kiva treffipaikka. Kumpi päivä ja mikä paikka? Jos haluaa syödä edullisesti on Hansasillan kiinalainen hyvä vaihtoehto. Tosin on kovin kiireinen ja täysi eli pitäisi ehkä syödä vain siellä ja mennä jutustelemaan muualle (ruuat alk. 5e).

Hiljainen paikka olisi uudessa osassa, Piazzalla Picnic tai Roberts Coffee. Picnic ei ainakaan ole hirmuisen hintainen.

Maarit ja Niksu 38
 
Mä en pääse huomenna :( Neidin koulun open kanssa on varattu keskustelu iltapäivälle ja muistin sen vasta äsken.

Perjantaikin on vielä hieman auki... Tän viikkoa siis oon ollut miehen töissä kun yksin kotona en halua olla.. huomenna tarkoitus sitä kokeilla.
 
Moro,
mä olisin niin halunnut nähdä teidän pieniä ja teitä. Mulla vaan on oma äiti tulossa pohjanmaalta hoitovalmiuteen meidän pikkuneidille (jos vaikka tässä joskus pääsis itsekin vauvahommiin). Eli mä en pääse tänään enkä huomenna :( Mut tulevaisuudessa tulen mielelleni mukaan.. ..toivottavasti vauvan kanssa :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille :wave:
Kiippu & kj (40+2)
 
Ei me Miirikin kanssa juoruiluja harrasteta, pois se meistä ;) Naisethan yleisesti vaihtavat informatiivista tietoa keskenään ja jättää ne kaljapullo-kourassa-juoruilut putkiaivoille :D

Miirikille kiitokset lounasseurasta, kerrassaan erinomaisella muotilla tehty pikkuherra :heart:

Maarit ja Niksu -3 vrk
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
Kiitos Maarit* itsellesi lounas- ja shoppailuseurasta, oli mukavaa taas nähdä! :) eikä se subwayn patonkikaan ollut pöllömpi :D Tsemppejä maanantaille! Ihana on kanssasi muuten työstää ja jakaa sektio-kokemuksia!

Santtu81 Mehän siis oltiin Maarit*in kanssa kaksin treffeillä, muita ei tällä kertaa ilmaantunut...joku kato käynyt keskuudessamme vauvojen tulon myötä?!!

miirikki ja pööpö tänään tasan 3 vkoa :heart:
 

Yhteistyössä