Helsingissä pyydetään nuoresta morsiamesta jopa 30 000 euroa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ULLATUS

Heti ensimmäisiä rivejä lukiessa osasi arvata, että mistä porukasta on taas kerran kyse. Kiva sentään että morsmaikku sai pitää päänsä....:whistle:
 
Oletpa viisas. Suomessa naisten myyminen on kuitenkin jo lopetettu ajat sitten. Nyt voit huudella pitkin kyliä, että miten viisas oletkaan. Huutele ihmeessä lisää!
Puhut suomalaisesta kulttuurista. Mutta monikulttuurisessa Suomessa on uusia kulttuureita, joissa vaimon ostaminen on hyväksyttävää ja ehkä jopa suotavaa. Monikulttuurista ei voi saada pelkästää haluamiaan asioita, mukana tulee koko paketti.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Puhut suomalaisesta kulttuurista. Mutta monikulttuurisessa Suomessa on uusia kulttuureita, joissa vaimon ostaminen on hyväksyttävää ja ehkä jopa suotavaa. Monikulttuurista ei voi saada pelkästää haluamiaan asioita, mukana tulee koko paketti.
Aika kauhea mielikuva sinulla siitä, että Suomen lakia pitäisi lähteä muuttamaan. Itse en alkaisi moiseen. Persut kyllä tuntuvat sen perään huutelevan. Oletko persu?
 
Aika kauhea mielikuva sinulla siitä, että Suomen lakia pitäisi lähteä muuttamaan. Itse en alkaisi moiseen. Persut kyllä tuntuvat sen perään huutelevan. Oletko persu?
En minä mitään lakien muuttamisesta puhunut. Muutama poliitikko on kyllä ehdotellut sharialain käyttöön ottamista Suomessa nimenomaan näissä perhesuhdeasioissa, mutta he eivät olleet persuja.

Minun mielestäni kaikille Suomen kansalaisille pitää olla samat lait. Monikulttuuri on tuon tavoitteen kanssa perustavanlaatuisessa ristiriidassa, koska kulttuurin syvintä olemusta ovat sen säännöt, käyttäytymismallit ja sosiaaliset vaatimukset, eivät pukeutuminen tai ruoka.

Siksi sanon: ei monikulttuurille, kyllä monietnisyydelle.

Löyhistä (ja ehkä "yllättävistä") puoluesidoksistani tietää vain yksi palstalainen. Sinusta ei tule toista.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä