Helsinki/koiralliset odottajat+perheet

Tii
Hellurei!

Uusia tuttavuuksia, juttu- ja lenkkikavereita kaipaillaan Arabialla/Toukolassa sekä emännälle että koiralle! Esikoista odotellaan ensimmäisellä kolmanneksella, ja olisi mukava tutustua lähialueen odottajiin tai jo lapsella varustettuihin ihmisiin. :) Koirakokemuksia haluaisin myös kuulla, miten koira sopeutunut lapseen yms. Sen takia olisi mukavaa jos itselläsi olisi myös koira.

Meillä on 1,5-vuotias aktiivinen australianpaimenkoiranarttu joka tulee VARMASTI toimeen urosten kanssa, nartut pienellä varauksella. Paini- ja takaa-ajoleikit ovat IN! :D
 
Heips!
Täällä olis yks koirallinen äiti! Elikkä mulla on reilun vuoden ikänen poika ja kaks lyhytkarvasta collie narttua. joista toinen on nyt sijoitettu mun siskolle juurikin sen takia ettei tule toimeen meidän pojan kanssa.. :(
Olis tosi kiva saada uusia koira- ja äitiystäviä, joten laita vaikka sähköpostia tulemaan jos kiinnostaa! :)
S.posti osote on Niquer@city.fi

P.S. mä oon 26 vuotias ja me asutaan pasilassa.
 
Täällä myös koirallinen lapsiperhe. Asutaan Pikku-Huopalahdessa ja perheeseen kuuluu minun ja miehen lisäksi pojat 4v ja 1,5v ja tyttö 7vko sekä Mastiffi uros kohta 5v.

Ninni ! Sinuun taidan olla "törmännyt" keskuspuistossa joskus! =)
Viimeksi varmaan tänään, kiinnitin huomiota että sinulla oli kahden collien sijasta vain yksi ! Ikävää että ei tule toimeen pikkuisen kanssa :(
Laita sinäkin meiliä jos haluat!!

pappolo@suomi24.fi
 
Täällä myös koirallinen lapsiperhe. Asutaan Pikku-Huopalahdessa ja perheeseen kuuluu minun ja miehen lisäksi pojat 4v ja 1,5v ja tyttö 7vko sekä Mastiffi uros kohta 5v.

Ninni ! Sinuun taidan olla "törmännyt" keskuspuistossa joskus! =)
Viimeksi varmaan tänään, kiinnitin huomiota että sinulla oli kahden collien sijasta vain yksi ! Ikävää että ei tule toimeen pikkuisen kanssa :(
Laita sinäkin meiliä jos haluat!!

pappolo@suomi24.fi
 
Tii
Moro!

Oon ollu ihan superkiireinen, netti ja s-postit on ollu paitsiossa jo tovin...
Yritän olla yhteydessä teihin molempiin sähköpostilla viikonlopun aikana!

Maarit, onko mastiffi=bullmastiffi? Olisi mielenkiintoista tavata, koska koirani kimppuun kyökkäsi UROS bullmastiffi ilman mitään syytä alle vuosi sitten. Bulleja ei ole sen koommin tullut tavattua, ja olisi ihan mukava nähdä miten tyttö reagoi, ja saada samalla se HYVÄ kokemus bullmastiffista..

Ninnille, minkä ikäinen kotona oleva narttusi on? Tällä kun alkaa olemaan tämä oman aseman "nostaminen" koirien keskuudessa kokeiluasteella, että jos toinen narttu on nuorempi/pienempi/arempi, niin sitä kyllä kokeillaan ja yritetään pomottaa.. :( Ikävää nuoren nartun hölmöilyä. Sen takia haluaisin varmistaa oman koirasi käyttäytymisen/luonteen tuollaisessa tilanteessa, ettei tarvitsisi turhaa kumpaakaan koiraa kuormittaa. Jos koirasi on muutoinkin luonteeltaan edes hieman dominoiva muita kohtaan tai reilusti vanhempi, ei ongelmia tule olemaan ainakaan meidän puolelta.

-Tii
 
Moikka taas!
Meidän koira on Englannin Mastiffi. Saman tyyppinen kuin bulli, mutta suurempi. Ja varmasti kiltti kaikille! Varsinkin tytöille :heart: ! :whistle:
Olis kyllä mukava tavata, uudet koira- ja ihmisystävät on aina tervetulleita.
Mitenkäs sinä pääsisit liikkumaan? Mä en oikein tän katraan kanssa julkisilla pääse etenemään ja tällä hetkellä ei omaa autoa ole käytössä. Ulkoillaan paljon tossa keksuspuistossa ja siellä olis ihan mukava koirapuistokin!
Laita meiliä !
 

Yhteistyössä