Helsinki vantaa ja espoon mammat :)

Minä ja chariot jo tavattiinkin, muita ei Omppuun tullut (ainakaan me ei nähty), mutta minä olen ainakin valmis tapaamaan muitakin uudestaan! :)
Mulle sopisi esimerkiksi onnenpäivä perjantai 13.4 klo 15 vaikka taas siellä Omenan Ciao! caffessa, niillä kun on niin ihanat salaatitkin ;P
 
Se salaatti kyl oli tosi hyvämakuinen ja mekin luultavasti päästää viel tuoho aikaan paikalle pe13.4, mutta illemasta meijä on tarkoitus mennä perheen ja perhetuttujen kanssa keilaamaan, en nyt yhtää muista monen aikaa mutta veikkaisin, että siinä kello 17-19.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa jos päästään tapaamaan! Se Ciao! caffe on siinä toritasossa (missä on mm. apteekki, kirjakauppa ym), ihan keskellä kauppakeskusta, ravintoloiden ja Seppälän välissä. Se kahvila ei olekaan ollut siinä keskellä kauaa, aikaisemmin se oli Ompun toisessa laidassa... ;P
 
Mikäs siinä, ite asun ihan Ompun nurkilla joten pääsen sinne viikolla melkein minä päivänä tahansa. Kellonaikana sopisi parhaiten tuo klo 14 tai 15. Ja jos en tuota jo maininnut, meidänkin tyttölapsi on 8 kk ja itse olen 29v. Kävisikös teille treffit Ompussa vaikkapa torstaina klo 14? Meillä oli ne tummansiniset lastenrattaat... ;P
 

Yhteistyössä