""henkinen"" pettäminen

  • Viestiketjun aloittaja sandex
  • Ensimmäinen viesti
sandex
miten pitäis suhtautua mieheni ""ystävään"" joka soittelee, tekstailee ja mailailee hänelle. Heillä on ollut yhden illan juttu joskus aikoina ennen minua. Ko. nainen asuu 100km päässä meistä eikä mieheni ole nähnyt häntä sen illna jälkeen. Mieheni sanoo että he ovat ystäviä, mutta mielestäni yhden illan hoito ei ole varsinainen ystävä.

Mielestäni hän salailee heidän yhteydenpitoa.
tuntuu kuin hän pettäisi mua.Olen sanonut kuinka asia häiritseemutta vastaukseksi saan vain että kai hänelläkin ystäviä saa olla.

En jaksa selittää asiaa perin pohjin mutta..vaivaa kovasti ja satuttaa.. Onko kellään kokemuksia??
 
Mirri
Minusta aika törkeää ja tökeröä pitää suhdetta yllä noin avoimesti, että vakikumppanikin siitä tietää. Kertoo kunnioituksen puutteesta. Mies ja tuo toinen nainen taitavat pitää ap:tä hiukan tyhmänä.
 
Madonnalle
A) ""miten pitäis suhtautua mieheni ""ystävään""""
Itseasiassa taidat tietää jo, miten suhtaudut. Ystävä-sana lainausmerkeissä...
B) "" mutta mielestäni yhden illan hoito ei ole varsinainen ystävä""
Ei taida miehesi kysyä sinulta, kuka saa olla hänen varsinainen ystävänsä? Pitääkö hänen mielestäsi kysyä? C) C) Miksi miehelläsi oli tarve etsiä ja on tarve pitää ""varsinaista ystävää"" , naispuolista sellaista, suhteenne ulkopuolelta?
D) ""Mielestäni hän salailee heidän yhteydenpitoa.""
Miten mahdat sitten tietää, että hän soittelee, tekstailee ja mailailee miehellesi?
E) ""Olen sanonut kuinka asia häiritseemutta vastaukseksi saan vain että kai hänelläkin ystäviä saa olla.""
F) Onko aiheellista kysyä, miksi miehesi naispuolinen ei-varsinainen ystävä vaivaa ja satuttaa? Mikä sinua pelottaa? Suututtaa? Mistä olet epävarma?
G) Kokemuksia on.
 
pettää
MIehesi pettää sinua, jos ei muuten niin henkisesti! Tämä pettäminen on paljon pahempaa, kun eksyä kapakkaillan päätteeksi toiseen sänkyyn. Tämä näkyy jatkuvan vuosia ja syövän teidän suhdettanne, voi olla, että joku päivä lähtee käveleen muijan perään.

Olen myös petetty ja henkinen pettäminen on kamalaa!

Varaa aika kirkon perheasian neuvottelukeskuksesta ja mene sinne ensin, vaikka yksin, jos mies ei tule mukaan! On maksutonta, asiantuntevaa, luotettavaa, ei edellytetä kirkon jäsenyyttä, ei tuputeta uskoa!
 
Ellihenkinen
Ehkä se nainen on miehesi sielunkumppani. He arvostavat sinua niin paljon, että ovat valmiita kestämän erossa olemisen tahoillaan, etteivät loukkaisi sinua. Sepä vasta todellista arvostusta!
 
DD
Kyllä minusta kavereita saa ja voi olla, mutta kivempaa jos ne ovat yhteisiä. Eli pyydä että tapaatte kolmestaan tai niin, että hänenkin kumppaninsa on mukana ja muutenkin yhteydenpito menee niin, että sinä tiedät siitä. Ei minusta ole liikaa vaadittu.
 

Yhteistyössä