Heräsin yöllä ääneen, kuulostelin että joku juoksee kengät jalassa huoneessa..

Avasin silmät ja hetken aikaa kuuntelin, sitten tarkensin katsettani olohuoneeseen (50 neliöinen olkkari, jossa sänky toisessa päässä ), mietin tekeekö joku kissoista jotain mistä ääni tulee. Mutta ei niitten kävelystä niin kovaa ääntä lähde. Ääni loppuikin, kun aloin katsoa tarkemmin. Mitään ei näkynyt.

Asuuko kotonani kummitus vai pistänkö unien piikkiin, jotain unta muistan nähneeni ennen heräämistäni. Tosin mielestäni heräsin tuohon ääneen.

Jostain syystä nukuin loppuyön valot päällä :xmas:
 
mie taas olin hyppiä seinille yksi yö, kun äkkiä alkoi kuulua sellaista ääntä, kuin lampun johtoa olisi heilutettu niin että raapi yöpöytää. .. ja välillä olkkarista tms kuuluu ihme kolinoita, mutta se menee kissojen piikkiin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja io:
Mulla joskus kans tulee tommosia että herään yhtäkkiä johonkin ihme ääneen joka muka jatkuu ja jatkuu mutta sitten kun olen kunnolla hereillä niin ääni loppuu :D
Näin minäkin järkeilin, että uni oli "päällä" ja kun havahduin kunnolla, se ääni loppui sen takia.

Kai...... :xmas:
 
vieras
se oli vain unta? Itse viime yönä heräsin kauhuissani kanssa siihen kun ulko-ovea hakattiin aivan raivolla ja tuntui että siitä tullaan läpi eteiseen. :eek: Mutta se oli luojan kiitos vain unta.. huh huh..
 
SweetestPoison harmaana
aikoinaan kun asuin yksiössä, heräsin yhtenä yönä siihen että ikkunoita hakattiin. neljäs kerros... se oli perhana pakkanen, joka sai lasin paukkumaan :LOL:
 

Yhteistyössä