Herbalife ja ruoka

Jaahas...äiti-aasi on hurahtamassa tuohon herbalife ideologiaan...itseasiassa tänään tilasin aloituspaketin ja MAKSOI MALTAITA...parasta toimia =)
Mutta kun en ole mitään ohjeita vielä saanut ja hirmu utelias...niin mitä te sitten syötte niiden pirtelöiden lisäksi?? Kaikki vaan luettelee että "10kg lähtenyt 3kk.ssa" jne... saattaapi ne pirtelöt tulla korvista joa 3kk niitä vaan...??? myyjä kertoi että saa syödä yhden ruuan päivässä. Mitä se on käytännössä?

olisinpa iloinen aasi jos joku kertoisi kokemuksia :hug:
 
TERVE!

Mä olen Herbalifeä käyttänyt 1.10.04 asti ja painoa on kivasti lähteny.
Otan aamulla kapselit ja pirtelön(Rasvattomaan maitoon tulee pasra ja parasta vaniljajproteiini johon laitat mansikoita ja tehosekoittimella hetken surraat)

aamupäivällä otan lisäpirtelön 1rkl +maito

päivällä syön NORMAALIN ATERIAN joka onkapselit+kasviksia,kalaa,kanaa,naudanlihaa,tonnikalaa tai jotain.sekoitan esim kalanpaloja salaattiin.Perunaa max 2 päivässä.tummaa makaroonia.
pois joudut jättämään vaaleat leivät,vehnäjauhotuotteet,sokerin,ja liiallisen leivän puputtamisen. Koita katsoa sellasta ruisleipää jossa ei oo vehnäjauhoja mukana.


Vaakalla käyt kerran kuussa ja samaan aikaan.Normaali kuukausipudotus on noin 5 kiloo =)

iltapäivällä otan taas lisäpirtelön kuten aamupäivällä


iltapala kapselit+normaalipirtelö

Jos sulla on kysyttävää niin huutele mua täällä.Käyn päivttäin.

ja se on ehdottoman tärkeeä että juot 2dl/10 kertaa päivässä VETTÄ tai yrttijuomajauheeseen sekoitettua vettä,kuten minä.Mä en saata juoda pelkkää vettä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 18:24 Saara kirjoitti:
TERVE!

Mä olen Herbalifeä käyttänyt 1.10.04 asti ja painoa on kivasti lähteny.
Otan aamulla kapselit ja pirtelön(Rasvattomaan maitoon tulee pasra ja parasta vaniljajproteiini johon laitat mansikoita ja tehosekoittimella hetken surraat)

aamupäivällä otan lisäpirtelön 1rkl +maito

päivällä syön NORMAALIN ATERIAN joka onkapselit+kasviksia,kalaa,kanaa,naudanlihaa,tonnikalaa tai jotain.sekoitan esim kalanpaloja salaattiin.Perunaa max 2 päivässä.tummaa makaroonia.
pois joudut jättämään vaaleat leivät,vehnäjauhotuotteet,sokerin,ja liiallisen leivän puputtamisen. Koita katsoa sellasta ruisleipää jossa ei oo vehnäjauhoja mukana.


Vaakalla käyt kerran kuussa ja samaan aikaan.Normaali kuukausipudotus on noin 5 kiloo =)

iltapäivällä otan taas lisäpirtelön kuten aamupäivällä


iltapala kapselit+normaalipirtelö

Jos sulla on kysyttävää niin huutele mua täällä.Käyn päivttäin.

ja se on ehdottoman tärkeeä että juot 2dl/10 kertaa päivässä VETTÄ tai yrttijuomajauheeseen sekoitettua vettä,kuten minä.Mä en saata juoda pelkkää vettä.
Se vielä ettämä otan proteiinijauhetta 4 kertaa päivässä kun mun oma paino on 108 kiloa.

Yhdestä pirtelöstä saat noin 30g proteiinia ja ihmisen pitää saada sitä vähintään painonsa verran eli 1g proteiinia vastaa 1kg sun painoa.eli satakiloinen tarvii 100g proteiinia
 
Kiitos! Mulla on lähtöpainoa nyt 85 kg, että on sitä täälläkin =)
Valitsin ne maut mansikka ja hedelmä mutta ne on vaan eka kuukaudeksi. Miten paljon olet saanut painoa pois tähän mennessä? Ja tärkein...onko alkaneet tökkiä pirtelöt?? Ja onko ollut nälkä kokoajan :snotty:
Kerro vain kuulumisia ja jos haluat niin saat s.postiosoitteen niin voi välillä kirijootella...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 09:54 Ihaa kirjoitti:
Kiitos! Mulla on lähtöpainoa nyt 85 kg, että on sitä täälläkin =)
Valitsin ne maut mansikka ja hedelmä mutta ne on vaan eka kuukaudeksi. Miten paljon olet saanut painoa pois tähän mennessä? Ja tärkein...onko alkaneet tökkiä pirtelöt?? Ja onko ollut nälkä kokoajan :snotty:
Kerro vain kuulumisia ja jos haluat niin saat s.postiosoitteen niin voi välillä kirijootella...
Painoa on pois 10 kiloa ja pirtelöt ei töki ;))Eikä ole ollut nälkä.
Mahasi oppii äkkiä siihen ettäsaa määrättynä aikana ruokaa.
ja herbahan on ruokakorvike.
voin sulle mailata.
 
laihuttaja herballa
Moi,minä olen kans aloittanut herban ohjelman, maut mansikka ja tropik. otan aamuisin pirtrlön ja napit ? kahvia aamupäivästä juon paljon vettä 2l ja kahvia joskus 15-16 syön ruuan ja mitä milloinkin siis normaalia kotiruokaa ja napit päälle ja kahvia, ja joskus otan iltaisin hedelmiä ja iltapalaksi ainapirtelö ja napit. Viikonloppuisin lauantaina on olut vieraita olen juonnut lasin viiniä ja syönnyt raskaammin. paino on nyt tippunut -2kg kahdessa viikossa eikä pirtelöt ole pahoja. mulla on tiputettavaa 8kg
 
waltsu04
Mä en oo ite käyttänyt herbalifea laihdutukseen, mut painon hallintaan ja pysyy mieli virkeenä... mun äiti käytti sitä, tai oikeestaan käyttää taas, ja laihtui sen avulla 50 kg nyt alotti uusiks ja on laihtunut taas muutaman kilon... jätti pois vaaleen leivän ja punasen lihan (eli naudan ja possun) kokonaan...ja juo nyt rasvatonta maitoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 07:31 waltsu04 kirjoitti:
Mä en oo ite käyttänyt herbalifea laihdutukseen, mut painon hallintaan ja pysyy mieli virkeenä... mun äiti käytti sitä, tai oikeestaan käyttää taas, ja laihtui sen avulla 50 kg nyt alotti uusiks ja on laihtunut taas muutaman kilon... jätti pois vaaleen leivän ja punasen lihan (eli naudan ja possun) kokonaan...ja juo nyt rasvatonta maitoa.
Terve!
Muistatko missä ajassa sai sen 50 kiloa pois?
 
laihuttaja herballa
Moi, mulla meinaa kanssa välillä usko loppua mutta, pitää kai yrittää muista mitä hitaammin lähtee sen pysyvämpää on , ja se ettei ajattelisi sitä laiduttamista koko ajan! B)
 
olen kuullut, että Herbalife vaikuttaa myös siten, että on reippaampi olo..eeipä olisi sekään pahitteeksi :whistle: Kaveri sanoi äsken, että laihtuuhan sitä ilman monen sadan euron jauhojakin jos jättää kaiken pullamössön pois...voihan se niinkin olla mutta olen kuullut paljon noita hyviä kokemuksia ja kymmenien kilojen pudotuksia, että kokeilen kuitenkin.
Kaikki mitä jaksaa liikkua reippaalla sykkeellä (että tulee hiki ja hengästyy) on takuulla tukena ja kotiin päin tässä laihdutuksessa!!! Sitten kun ei kuittaa niitä lenkkejä runebergin tortulla, kuten äiti-aasi tänään :/
Pääsin tupakasta eroon aikoinaan kun ostin tosi kalliin lääkekuurin (reseptillä), en kehdannut sitten enää ostaa tupakkaa vaikka joskus teki mielikin, kun olin maksanut pari sataa euroa niistä lääkkeistä. Auttoi myös siten sen lisäksi että poisti tupakan mielteon! Ehkä tässä vähän sama juttu?!
Odottelen sitä pakettia tällä viikolla ja mietin samalla hyvää selitystä miehelle, että mikä niissä pulvereissa ja pillereissä maksaa.. ;)
Kerron teille joskus miten meni kun hurahdin homeopatiaan ja mitä siitä seurasi...monen sadan euron "hermesetas" pillerit..hmmm!! olen hyvä hurahtamaan...
 
maisa76
Heippa!!
käytän Herbalifeä ja painonpudotuksen lisäksi ehdottomana juttuna pidän virkeyttä ja hyvää oloa jonka tuotteista saa!! Olen paljon parempi äiti kun en stressaa joka asiasta.. ja myös hemoglobiini ja verenpaino arvoni ovat ihanne tasolla..kolmea ensimäistä odottaessa esim hb oli pahimmillaan 98!!!! ja olokin sen mukainen!! Nyt taas odotan enkä ole kärsinyt pahoinvoinneista, turvotuksista ym aikaisemmista vaivoista.
koko perhe, myös mieheni syö pillereitä ja prot. jauhetta eikä ole flunssista kärsitty, vaikka muut ympärillä sairastaa... Oma suosikkini on tropiikinhedelmä pirtelö ananasmurskalla höystettynä!! Tuotehan on puhdasta ruokaa, joten jopa alle vuoden ikäisemme saa pirtelöä päivittäin, tosin veteen sekoitettuna.

Jos kiinnostuit asiasta, laita sähköposti osoitteesi tänne, käyn täällä pari kertaa viikossa. kerron lisää ja myös miten saat tuotteet itsellesi! Kaikilla tuotteillahan on 30vrk tyytyväisyys takuu!!

Terv. Maisa
:heart: :flower:
 
Herbalifellä -8kg jotka ovat myös pysyneet pois. Pudotuksen jälkeen siirryin hyvinvointi ohjelmaan eikä kilot ole tulleet takaisin. tasasi myös heittelevän verensokerini jonka vuoksi olinkin kai aiemmin jatkuvasti puputtamassa....
 
laihuttaja äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 10:02 Laura kirjoitti:
Herbalifellä -8kg jotka ovat myös pysyneet pois. Pudotuksen jälkeen siirryin hyvinvointi ohjelmaan eikä kilot ole tulleet takaisin. tasasi myös heittelevän verensokerini jonka vuoksi olinkin kai aiemmin jatkuvasti puputtamassa....

Moi mikä sun lähtöpaino oli? Minä haluan just tuon 8kg pois? Ja missä ajassa? Mulla ei nimittäin meinaa lähtee paino alas millää?? Olen jo 6vl käyttännyt herbaaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 23:52 laihuttaja äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 10:02 Laura kirjoitti:
Herbalifellä -8kg jotka ovat myös pysyneet pois. Pudotuksen jälkeen siirryin hyvinvointi ohjelmaan eikä kilot ole tulleet takaisin. tasasi myös heittelevän verensokerini jonka vuoksi olinkin kai aiemmin jatkuvasti puputtamassa....

Moi mikä sun lähtöpaino oli? Minä haluan just tuon 8kg pois? Ja missä ajassa? Mulla ei nimittäin meinaa lähtee paino alas millää?? Olen jo 6vl käyttännyt herbaaa
nosto
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 08:15 tike kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 23:52 laihuttaja äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2005 klo 10:02 Laura kirjoitti:
Herbalifellä -8kg jotka ovat myös pysyneet pois. Pudotuksen jälkeen siirryin hyvinvointi ohjelmaan eikä kilot ole tulleet takaisin. tasasi myös heittelevän verensokerini jonka vuoksi olinkin kai aiemmin jatkuvasti puputtamassa....

Moi mikä sun lähtöpaino oli? Minä haluan just tuon 8kg pois? Ja missä ajassa? Mulla ei nimittäin meinaa lähtee paino alas millää?? Olen jo 6vl käyttännyt herbaaa
nosto
ehdottomasti juotava 2 litraa nestettä ja ruokavaliosta pois sokerit ja valeevehnätuote..jos noudattaa HerBaohjetta laihtuu satavarmana.KOKEMUS SANOO
 
Olenko ymmärtänyt väärin,kun mielestäni Herban Quickstart-pakettiin kuuluu nykyisin myös Cell Activator-tuote??? Sain nimittäin pakettini, mutta tuo Cell Activator puuttui siitä. Pitäisikö siis alkaa kyselemään myyjältä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 13:14 vieras kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt väärin,kun mielestäni Herban Quickstart-pakettiin kuuluu nykyisin myös Cell Activator-tuote??? Sain nimittäin pakettini, mutta tuo Cell Activator puuttui siitä. Pitäisikö siis alkaa kyselemään myyjältä.
Proteiinijuoma,
42,90 e
Vitamiinit,
20,00 e
Kuidut,
17,85 e
Cellu
24,60 e

Nämä kuuluu perussarjaan siis Quick sarjaan... Cell activato5 on lisätuote jonka joudut tilaamaan omana.
 
joo joo mutta minä juon aina 3l päivässä vähintään ja 3kertaa viikossa lenkillä ja 2kerttaa luistelemassa. Syön aamul pirtelön ja illal ja iltapäivällä yhden ruuan, missä on perunat ja pastat pois ja vaalea leipää en ole syönnyt ikinä.
 
Paljonko maksaa tää aloituspaketti ja kuinka kauan se kestää? Vertailen tässä nutrilettiin, jota vois käyttää kaks viikkoa ainoana ravinnon lähteenä, mutta maksaa yli 20e 3pv! Eli tekis 80e, ei ole meillä varaa, tai vaikka oliskin, ei isäntä suostuis..
 
minä tilasin Shape Works paketin (entinen joku advance..) siihen pitäisi kuulua kaikki mahdollinen hintaan 237?. onkohan hinta sama kaikilla myyjillä? En minäkään uskalla sanoa koktona todellista hintaa..sitä jaksa kukaan kuunnella jos sanon...hyvässä muistissa ne homeopatiapillerit :headwall: ;)
 
Ai Susu...tuo maksaa 2?/ateria ja mulla kun on pudotettavaa melkein 20kg joudun korvaamaan 2 ateriaa päivässsä (ainakin alussa) tekee 4?/pvä. Siihen saan syödä yhden ruuan lisäks, mut pitkiä hiilareita eli ei valkoista vehnää ym hömppää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:34 SuSu79 kirjoitti:
Paljonko maksaa tää aloituspaketti ja kuinka kauan se kestää? Vertailen tässä nutrilettiin, jota vois käyttää kaks viikkoa ainoana ravinnon lähteenä, mutta maksaa yli 20e 3pv! Eli tekis 80e, ei ole meillä varaa, tai vaikka oliskin, ei isäntä suostuis..
Peruspaketti 105?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 18:44 Saara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:34 SuSu79 kirjoitti:
Paljonko maksaa tää aloituspaketti ja kuinka kauan se kestää? Vertailen tässä nutrilettiin, jota vois käyttää kaks viikkoa ainoana ravinnon lähteenä, mutta maksaa yli 20e 3pv! Eli tekis 80e, ei ole meillä varaa, tai vaikka oliskin, ei isäntä suostuis..
Peruspaketti 105?
Ja edelleen tätä ruotsalaista halvempaa versiota mainostan, sillä tiedän sen olevan hyvä. Olen siis testannut molempia. Nature's of Scandinavia on nimi ja hinta melkein puolet Herbasta...
 
Darian
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 15:00 Santsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 18:44 Saara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 17:34 SuSu79 kirjoitti:
Paljonko maksaa tää aloituspaketti ja kuinka kauan se kestää? Vertailen tässä nutrilettiin, jota vois käyttää kaks viikkoa ainoana ravinnon lähteenä, mutta maksaa yli 20e 3pv! Eli tekis 80e, ei ole meillä varaa, tai vaikka oliskin, ei isäntä suostuis..
Peruspaketti 105?
Ja edelleen tätä ruotsalaista halvempaa versiota mainostan, sillä tiedän sen olevan hyvä. Olen siis testannut molempia. Nature's of Scandinavia on nimi ja hinta melkein puolet Herbasta...
Miten siitä saa tietoa?
 

Yhteistyössä