Herbalife

Kokeilin tuotteita pari vuotta sitten. tarkkoja hintoja en enää muista, mutta oli kuitenkin aika tyyriitä. jos kunnolla meinaisi laihduttaa, osa aterioista olisi korvattava näillä tuotteilla ja aika kalliiksi tuli ainakin omasta mielestäni. tuotteet oli kuitenkin ihan hyviä ja kyllä niillä sai tuloksia aikaan. :) tietysti piti kattoa vähän muutenkin mitä suuhuni laitoin. Liikuntaakin piti lisätä, eli ei ne tuotteet pelkästään laihduta.

Ja sen huomasin, että kun lopetin tuotteiden käytön (kokeilin varmaan parin kuukauden ajan) ja aloin syömään normaalisti, niin aika äkkiä tuli takaisin ne huvenneet kilot. tietysti jos pidempään käyttäisi niin varmasti pysyis ainakin osa painosta pois.

 
lappi
rahan tuhalusta..olen kokeillut oli kallista ja jatkuva nälkä.
Parempi olisi keskittyä pitempi aikaiseen painonpudotukseen, ja saada pysyvät tulokset.
Laihduttamaan kun alkaa pitäisi itseltään kysyä " loppuelämä tätä samaa ruokavaliota?" jos vastaan tuohon myöntävästi niin varmaan päädyt jättämään pika-laihdutukset omaan arvoonsa.
 
Disa
Vyöhyketerapeuttini ja luontaistuote myyjät sanovat, että herbalifen tuotteita ei ole tutkittu niin pitkälle, kuin normaaleja luontaistuotteita eikä kaikkien pulverien ja tabujen tarkoitusperällä ole tarkkaa tietoa, joita ihmiset yleensä ajavat takaa. Vyöhyketerapeuttini ja luontaistuote myyjät eivät suosittele herbalifeä.Mutta parhaat laihdutus tulokset saa aikaiseksi painonvartijoiden pointseilla niitä kehoitan mielummin kokeileen.On omakohtaisiakin kokemuksia asiasta. :wave: :whistle:
 
Mulle tuttua
Aloitin laihdutuksen Herbalifen avulla vuosi sitten huhtikuussa, puolessa vuodessa lähti yli 25 kg, eikä ole tullut takaisin!

Ei se mikään ihmeaine ole, joka vaan "sulattaa" rasvat, vaan erittäin vähäkalorista, ravitsevaa ruokaa tiivistetyssä muodossa. Tottakai kilot tulevat takaisin ennen pitkää, jos "kuurin" jälkeen palaa takaisin vanhoihin ruokatottumuksiin ja sohvalököilyihin... ; / Omasta mielestäni on nimenomaan _painonhallinta_ ollut helppoa Herbalifen avulla sen laihdutuksen jälkeen. Korvaan edelleen aterioita, esim. joskus jos on tullut mässäiltyä, tasoitan kalorikuormaa seuraavana päivänä. Ylimääräistä näin pääse kertymään. Ja on muuten hyvää ;o)

Ja jos joku sanoo, että 3-5 ? päivässä ruokaan on paljon, niin hui hai!! Itse ainakin laitan sen muutaman euron ihan huomaamatta esim. kahvilaan tai ostan kotiin "vähän jotain hyvää". Jos alat käyttää Herbaa laihdutukseen, ja lasket ruokalaskun+herban, huomaat, että jopa säästät! Olen kokeillut. Eikä tosiaan tarvitse ottaa niin isoa satsia (240 ?, vai mitä se oli..?) vaan oman rahatilanteen mukaan ottaa pienemmän ohjelman. (hintoja esim. www.hyvinvointi.com tai onnistu.net)

Kaikille aurinkoista syksyä, hyvää oloa ja onnistumista laihdutuksessa, miten sitten sen teettekin... :eek:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2004 klo 07:48 pullero kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 23:04 tiinu83 kirjoitti:
Herbalife:n tuotteet on täyttä potaskaa! älä tuhlaa rahojas sellasiin.
oletko käyttänyt niitä ja osaat sanoa kokemuksella?

mieheni on joskus kokeillut tuotteita ja niistä ei ollut mitään hyötyä.Jos haluaa päästä rahoistaan eroon, niin sit kannattaa sijoittaa herbalife:n tuotteisiin!
Kannattaa lukea tuoteseloste niin selviää että tuote on täyttä potaskaa!

 
Itsenäinen Hanna
Aivan loisto tuotteita. Olen käyttänyt herbaa n. puoli vuotta, aikaisemmin 3 kuukautta toissa kesänä. Aloitin laihduttamisen n. 3 vuotta sitten. Lähtö painoni oli 125 kg. Tänä vuonna huhtikuussa painoin 68 kiloa. yhteensä 57 kiloa oli tippunut ja paha akne parantunut herban avulla. Aluksi aloitin silloin painonvartioissa painoni tippui kyllä mutta sairastuin aika pahasti, kunnes aloitin terveellisen painon hallinnan herbalifessa. tuotteet ovat saman hintaisia kuin tavallinen ruoka kaupassakin. kun tilaa tuotetta 150 eurolla, sillä pärjää koko kuukauden, ellei halua itse enempää tilata.

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI !
 
Laihdutin 5,4 kg ja kilohinnaksi tuli 85? että laskekaa siitä onko kallista vai halpaa. Eikä pysyneet pois, nyt pisteillä on massu täynnä hyvää kunnon ruokaa mitä muukin perhe syö ja halvaksi tulee. Järkyttävää rahastusta ja verkostomarkkinointia!!! Se on miljardiluokan huijaus! Mut en minäkään uskonut silloin kun viisaammat yritti varoittaa, vasta kun500? oli mennyt ja elimistö ketoasidoosissa kokoajan aloin tajuta että ei pulvereiden ja pillereiden popsiminen ole mitään "ruokaa" ja "syömistä". :attn:
 
Minkä hintaisia
Mitä noiden proteiinipatukoiden hinnaksi tulee? Olen kuullut että ovat halvempia kuitenkin kuin Nutrilett ym. Tuolta hyvinvointi.comista en saanut hintoja näkymään mistään, ainoastaan luki että sisältää 17 pros. alvia...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 19:33 Minkä hintaisia kirjoitti:
Mitä noiden proteiinipatukoiden hinnaksi tulee? Olen kuullut että ovat halvempia kuitenkin kuin Nutrilett ym. Tuolta hyvinvointi.comista en saanut hintoja näkymään mistään, ainoastaan luki että sisältää 17 pros. alvia...
n. 1? tulee patukan hinnaksi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 15:14 julle ankanpää kirjoitti:
PELKKÄÄ SOOPAA
Eipäs ookkaan!!!!!
Ei todellakaan !!!!
Lähes joka paikkakunnalla järjestetään esittelytilaisuuksia, menkää mukaan katsomaan ja tapaamaan ihmisiä jotka käyttävät tuotteita itse.

Tässä yksi tosi hyvä herbalife sivusto

www.aulimaa.com
 
kokemusta on
Mahtavat tuotteet, helppo käyttää ja tuloksia tulee. .... ja vieläpä 30pv:n tyytyväisyys takuu. Tilaisuuksia joissa kerrotaan tuotteista lisää järjestetään todellakin ympäri maata. Tässä myös yksi sivu jota kiinnostuneet voi vilkaista www.lisatietoa.com
 
Meille hankittiin viikko sitten toi Herbalifen paketti ja miehen kanssa niitä alettiin käyttää. Miehellä on ylipainoa vajaa 10kg ja nyt ekan viikon aikana on kilo häneltä tippunut. Mulla ei oo ylipainoa, mutta tommosta löysää on toss vyötäröllä. Ihan innolla kokeillaan saadaanko hyväkin tulos aikaiseksi. Ja ei toi hinta nyt niin hirveä oo jos sen laskee per päivä ja kuiteskin jäähän siinä muita ruokaostoja pois.
Mies ainaskin sanoo ettei hän "näe" nälkää, päinvastoin väittää syövänsä suhteessa enempi/useammin tällätavoin.
Tänään illalla sitt katotaan mittanauhan antamat lukemat.....ja huomen aamulla on sit punnitus vuorossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 13:24 Ellu kirjoitti:
Meille hankittiin viikko sitten toi Herbalifen paketti ja miehen kanssa niitä alettiin käyttää. Miehellä on ylipainoa vajaa 10kg ja nyt ekan viikon aikana on kilo häneltä tippunut. Mulla ei oo ylipainoa, mutta tommosta löysää on toss vyötäröllä. Ihan innolla kokeillaan saadaanko hyväkin tulos aikaiseksi. Ja ei toi hinta nyt niin hirveä oo jos sen laskee per päivä ja kuiteskin jäähän siinä muita ruokaostoja pois.
Mies ainaskin sanoo ettei hän "näe" nälkää, päinvastoin väittää syövänsä suhteessa enempi/useammin tällätavoin.
Tänään illalla sitt katotaan mittanauhan antamat lukemat.....ja huomen aamulla on sit punnitus vuorossa.

Mulla lähti puolessa vuodessa kiloja n.8 mutta senttejä sitäkin enemmän.
Elikkä tällä soopa touhulla multa lähtenyt
pallea 17cm
vyötärö 15cm
vatsa 18,5cm
lantio 13cm
molemmista reisistä 10cm

Nyt olen pitänyt taukoa,kilot ei ole tulleet takaisin eikä kyllä senttejäkään.
 
Mulla myy tuttu herbaa ja kuukauden kestävä satsi maksaa satasen missä on jokaikinen aine mitä keho tarvitsee.
Mutta huomattu on että tulee halvemmaksi kuin nutrilet tai nutrifast.
Niin ja on tullut huomattua että toimii (en itse kokeillut) kaveri pudotti itse 18kg herban avulla.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 00:08 lappi kirjoitti:
rahan tuhalusta..olen kokeillut oli kallista ja jatkuva nälkä.
Parempi olisi keskittyä pitempi aikaiseen painonpudotukseen, ja saada pysyvät tulokset.
Laihduttamaan kun alkaa pitäisi itseltään kysyä " loppuelämä tätä samaa ruokavaliota?" jos vastaan tuohon myöntävästi niin varmaan päädyt jättämään pika-laihdutukset omaan arvoonsa.
esimerkki:eek:hjelma joka maksoi 117E mietitään per päivä tätä että mikä olisi hinta.Pirtelölle tulisi hintaa 2,70E ja päivässä menisi 5,40...missä ruuassa on kaikki mitä ihmiset tarvitsee joka maksaa vain 2,70E??? ja tarkoitus on myös syödä terveellisesti...itse olen ainakin tykännyt....sit kun ajattelee tupakoiva ihminen,että kuinka paljon rahaa hänellä menee tupakkaan ja sehän on tosi pahaa....harmaa lm esim maksaa 3,70E ja ihminen kuka vetää tupakkaa viikossa 4askia ja paljonko sitten kk menee rahaa tällaiseen....
 
Kyllä lähtee
Viidessä viikossa lähti 7 kg. Kaikkien parasta on se energia mitä ohjelmalla sain, pääsin taas vauhtiin kuntoilunkin kanssa. Tästä se lähti uusi elämä yli nelikymppisenä. Muutama euro päivässä tästä hyvästä olosta ei ole hinta eikä mikään.
 
MKL
Olen käyttänyt tuotteita nyt 11vko, ja painoa on pudonnut 8kg ja senttejä lähtenyt aivan mielettömästi.

Rinta 13cm
vyötärö 27,5 cm
lantio 16 cm
reisi 6cm

Mulla on 1v7kk vanha tytär joka myös saa pirtelön päivässä ja on flunssa kierteet ja korvatulehdus kierteet jääny pois =) . itse olen huomannut että olen pirteämpi, jokapäiväiset päikkärit on jääny pois. siis suosittelen lämpimästi kaikille, toimin myös itse jälleenmyyjänä.


varmasti toimii kun oikein käyttää =) =)
 

Yhteistyössä