Herkkä syy...

..Kokemusta asiasta löytyy meiltä. Syy miehen alhainen testosteronitaso. Clmoifen lääkitys palautti siittiöt, mutta vei kyvyt ja halut. Koko ajan menee testosteronilääkitys - lääkärin mukaan elinikäinen on lääkitys. Onko teillä syitä tutkittu? Tiedän kuinka rankkaa kanssaeläminen on - vai tunnetko samoin? Minä ainakin alussa (ja ehkä alitajuisesti vieläkin) syyllistän itseäni huonoksi ja rumaksi, kun oma mieheni ei minusta kiihotu tai minua halua... No jospa lääkitys auttaisi.. Kirjoittelehan kuulumisiasi - mukava kuulla kohtalontoverin mietteitä - olen ollut niin yksin...
 
Kiitos sinulle myötätuntoisesta vastauksesta. Minun mieheni syy on psyykkinen / elämänkaareen liittyvä. Se ei liity minuun, mikä helpottaa eli en ole loukkaantunut mutta vain hyvin surullinen... Pystymme puhumaan asiasta, mutta ei asian hyväksyminen helppoa ole.
Mieheni oli ennen seksuaalisesti erittäin aktiivinen (monien kanssa ennen minua, ja minun kanssani pitkän aikaa meno oli aika hurjaakin). Nykyään seksuaalinen tarmo menee uralla etenemiseen ja urheiluun.

Se, että hän on suostunut lapsiasiaan, on jo iso juttu. Parisuhteita riittää monenlaisia, ja minulla on monimutkainen mies.

 
Luppis

OFF TOPIC eli asian vierestä mutta halusin vain kommentoida tuota "parisuhteita on monenlaisia" juttua. Oli kivasti sanottu. Joskus sitä aina itseään syyllistää että miksi on tuollaisen miehen kanssa kun ongelmattomampiakin asian suhteen löytyisi (meillä ei samaa ongelmaa kuin teillä mutta mies suhtautuu nihkeästi adoptioon, luovutettuihin soluihin, spermanäytteen antamiseen, tupakoinnin lopettamiseen, jne. eli vähän on sillai "hankala").
 

Yhteistyössä