HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

5 kg jouluun mennessä. Pinoon mars, ja ei sitten luisteta. :D
Milja ilmottautuu :wave:
Ja voin kertoo että paino oli torstaina 83,5 neuvolan puntarissa. Siellä vain punnitsen, koska kotipuntariin en luota. Kuhan tuohon 80 kiloon eka pääsen ni oon tyytyväinen myös.
Ei teijän oo pakko painoa kertoa, mutta mä teen sen. Oon suhteellisen pitkä muuten ni on painoaki, mutta liikaa silti :ashamed:
 
Ilmoittaudun! Tosin mä en ole kovin pitkäjänteinen, raskauskiloja vielä ja lapsi on jo puolitoistavuotias :kieh: . Paino tällä hetkellä noin 67 kg ja enemmänkin kuin 5 kg saisi lähteä. Mä oon nimittäin aika lyhyt.
 
kerran tein näin: ostin kalliit sexyt farkut,mitkä oli pari kokoo liian pienet, ne pisti laihduttamiseen vauhtia koska halusin niin saada itteni mahtumaan niihin.ja oli viel kalliit pökät.mahduin kuin mahduinkin parin kuukauden päästä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja möksmöks:
kerran tein näin: ostin kalliit sexyt farkut,mitkä oli pari kokoo liian pienet, ne pisti laihduttamiseen vauhtia koska halusin niin saada itteni mahtumaan niihin.ja oli viel kalliit pökät.mahduin kuin mahduinkin parin kuukauden päästä =)
Mulla on kaapissa ihan törkeen tiukat pillifarkut jotka meni yllättävän pitkään vielä odottaessa ja nyt ne pysähtyy suurin piirtein nilkkoihi... |O tahtoo taas mahtuu niihin pian pian pian!!! Ennen en uusia pökiä osta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja möksmöks:
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Eli siis huomenna on lähtölaukaus kohti kevyempää elämää? oiskos meillä punnituspäivät että saatais vähän tuloksii näkyville jne...

oisko aina tällee viikon päätteeks,sunnuntaisin?
juu, tehään niin! ELI VIIKON VIIMESENÄ PÄIVÄNÄ KORJATAAN SATOA... ja sit jos on repuutettu niin maanantaisin alkaa sitäkin armottomampi skarppaus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Alkuperäinen kirjoittaja möksmöks:
kerran tein näin: ostin kalliit sexyt farkut,mitkä oli pari kokoo liian pienet, ne pisti laihduttamiseen vauhtia koska halusin niin saada itteni mahtumaan niihin.ja oli viel kalliit pökät.mahduin kuin mahduinkin parin kuukauden päästä =)
Mulla on kaapissa ihan törkeen tiukat pillifarkut jotka meni yllättävän pitkään vielä odottaessa ja nyt ne pysähtyy suurin piirtein nilkkoihi... |O tahtoo taas mahtuu niihin pian pian pian!!! Ennen en uusia pökiä osta!

mua oottaa kans ainakin neljät ihanat farkut joihin mahduin vielä vuosi sitten
 
Laitettaisko vähän faktoja itestämme... siis taustoja?

Mulla 09/08 syntynyt pikku poju, eli hirveästi ei ole aikaa tuosta synnytyksestä (kohta 2kk) ja mitään kauhiaa pikalaihdutusta en siis havittele, vaan tsemppausta terveellisempään syömiseen (herkut pois ) ja mahdollisesti sen mukana tuo painokin sais tippua hiljalleen. Nyt himona karkit ja muut hyvyydet :/ ja tavote oli siis -10kg hiljaksiin...
 
Täältä kanssa yksi pudottelija ilmoittautuu mukaan. Reilusti enemmän kuin se 5kg on toiveissa, mutta pienin tavoittein eteenpäin eli se 5kg nyt alkuun.
Ja täälläkin yksi joka osti hieman pienet farkut tarkoituksella kannustukseksi, tosin oli halvatkin kyllä.
 
Täällä painoa 87kg.Tavoitteena painaa joskus 80-81 kg. Jos nyt jouluun mennessä sais pari, kolme kiloa pois, niin hyvä ois. Kun tuppaa noita synttäreitä olee useita kappaleita viel tän vuoden puolella.
 
Minä siis kahden pikkusen äiti, poika 12/06 ja tyttö 12/07.
En myöskään mitään pikalaihdutusta yritä, vaan enemmän elämäntapamuutosta. Herkut minimiin, ei kuitenkaan totaalikieltäytymistä, liikunnan lisäilyä, kasviksia ja hedelmiä lisää sekä se mun suurin ongelma, opetella juomaan vettä.
Nyt saanut puolessavuodessa 7kg pois hiljalleen, välillä repsahdellut kun sairasteltu melkoisesti.
 
Vauvakiloja vielä 3 jäljellä( poika 4kk) ja vielä pari lisää niin mahdun kaikkiin mun "sit ku mä laihdun" vaatteisiin... Kaapissa siis hurja määrä pitämättömiä vaatteita :LOL:
Mä haluun kans samalla alottaa myös elämäntapamuutoksen , kun kolesterolilukema oli jumppasalilla tehdyssä mittauksessa 5,7, vaikka olen kasvissyöjä. Ne sipsit ja juustot :p

Nyt se alkaa, uusi elämä!!! Tällä hetkellä paino 53 ja tähtäimessä 48. (oon tosi sirorakenteinen)
 
vähän tietoja itsestäni, sain esikoiseni 06/08, joka oppi muuten tänään menemään ympäri *ylpeä* raskauskiloja olis vielä se 5 jäljellä.tänään mun vaaka näytti aamulla 63,kun illalla 62 :eek: noh,kait lähdetään vaavin kanssa vaunulenkille kun tuolla siihen malliin karjuu
 
Mahtuuko mukaan?
Täällä olisi 3 tytön äiti, jolla raskauskiloja (siis läskiä ) kertyi huimat 23kg. Niitä tässä nyt tiputeltu ja viisi jäljellä ja 10 ei olisi pahitteeksi, mutta tuskin realistinen. Löin mieheni kanssa vetoa viime uutena vuotena 500 eurosta ja nyt pitäisi nuo viisi iloa ennen joulua karistaa. Näytttää aika epätoivoiselta, sillä meillä on kaksi lomareissua ennen sitä ja muutenkin kiloni tippuvat todella hitaasti.

Paino on nyt 70kg ja liikuntaa harrastan paljon. Herkut ja vain ruoka ovat paheeni, syön ihan liikaa. Ja herkkuja kun syön, yksi karkkipussi ei riitä yhtään mihinkään.

Tämä päivä ei oikein mennyt putkeen. Aamulla puuro, mutta lounas olikin sitten kotitekoinen pizza. Onneksi tuo oma pizza on tehty rahkaa ja ruisjauhoihin, joten ei nyt pahimmasta päästä, mutta tuo juusto... Nyt loppu päivä pitää olla tarkkana ja ajattelinkin mennä ylimääräiselle juoksulenkille salibandyreenien lisäksi :) saa nähdä...
 
Miten voiki olla näin vaikeeta :ashamed:
Ei etes vuorokautta oo menny ja niin polttelis tuo yks karkkipussi tuossa.
Ja kuvitelkaa aamukahavi paljaalteen iliman pullaa, katastroohvi!!!!
Mutta alakaa oleen tämäpäivä voitonpuolella kuiteskin. Rahkaa aattelin tehä, että saa ees jotain hvyää syyä. Makeutusaineella makeutettuna ja hedelmiä sekaan :p
 
Mites on päivä mennyt uuden kevyemmän elämän merkeissä? Mulla aika tahmeesti... Tiukkaa on tehnyt moneen otteeseen... Nuo jäljellä olevat hyvyydet jo näin illan mittaan suorastaan hyppää iteksiin mun suuhun |O MA EI KESTA!!!! |O |O |O

Ehkä tää eka viikko on kaikista pahin meille kaikille... sit toivottavasti jo helpottaa! Nyt iltahyvänälkään mä aattelin kuorii kipollisen satsumoita ja omenanlohkoja :p ja käsken miehen piilottaa mun hyvyydet jonnekin jemmapiiloon mistä mä en niitä ihan heti löydä! ja tää jemmapiilo ei tosiaankaan ole mikään keittiön kaapeista...
 
ihan ok menny tää päivä.mies söi karkkia mut en ees vilkassu koko pussiin =) ostin kaupasta mehukeittopurkin (jotain painonvartioitten) sitä oon hörppiny kun tekee mieli jotain. 1,5h oltiin tytyn kaa lenkilläkin. ehkä tää on tätä ekan päivän innostusta :D

päätä jomottaa,sokerinpuutostila varmaan iskee.
pysytään nyt mimmit lujana
 
taas valkeni uusi aamu,kun pimatsu herätti 7 *argh* alko pää särkemään illalla ja jatkuu edelleen,hiukan on huono olokin,mistä lienee johtuu.söin aamupalaks ruisleivän,tuoremehuu ja lasin mehukeittoo.pitäis pitää kylläisenä siihen saakka kun ruoka.jätin voin kokonaan pois leivältä (ehkä yks syy siihen on et voi on ollu loppu monta päivää enkä o muistanu hakee :D ) sulatejuusto korvaa voin hyvin.

kait taas kohta sais vaunuilemaan mennä kun niin komia ilmakin, hyvät päivän jatkot =)
 
Iltapäiviä :)

Mun pitäis siiiiiivota... ei jaksa. Vaunuttelemassa kävin jo tänään päivemmällä ja pyörähtämässä kaupungilla, eli muutama kalori on ehkä jo selätetty. Vaaka tosin itsepintaisesti näyttää edelleen samoja lukemia kuin pari päivää sitten... Mä varmaan odotan jotain ihmelaihtumista tän hyvyyslakon myötä ;)

Aamulla unohdin syödä aamupalan, mikä on mulle tosi tyypillistä... eikä siinä vielä kaikki kun aika menee niin tuon vauvan kanssa, että välillä unohdan syödä ruuan kokonaan! sitten huomaan että olen vaan napsinut hyvyyksiä päivän mittaan! Mutta nyt kun ne ovat pannassa, niin johan alkaa se nälkäkin herättelemään väkisin viimeistään iltapäivällä! Ihan oikeesti, miten ihminen voi unohtaa syödä?!?!?!
 

Yhteistyössä