HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

ZikZik mikä unohan monesti syyä :eek: Niin uskomatomalle kun se kuulostaakin. Se vaan johtaa siihen, että sitä naopstelee kaikkea turhaa sitte pitkin päivää. Eli mieluummin söis vaikka kolome ruokaa päivässä eikä mitään muuta. Eilen oli ihan pakko tuhota vähä tuota yhtä jäljelläolevaa lakupussia :ashamed: Vähä nolo. Mutta huomattavasti vähäsyöntisempi ku yleensä oli päivä näin yleensäottaen :D
Tänään sitte en oo retkahtanu mihinkään muuhun ku oli pakko ostaa jotain myslipatukoita, joita sin kaks kahavin kans. Mutta muuta herkkua en. Ja kävin jopa kävellen kaupassa eli pari kilsaa tassuttelin vaunujen kans- En muista, millon olisin viimeks käyny ees kunnon kävelylenkillä :ashamed: Pitää taas seki harrastus alakaa uuestaan. Monenlaista hyötyliikuntaa kyllä on tullu peuhattua. Ollaan muuttamassa ni kokoajan jalakojen päällä ku kaikkea touhuilee ja siivoilee.

Niin ja jos piti itestään kertoa. Mulla on kus lasta ja ekassa raskaudessa tuli 16 kiloa lisää painoa, josta ei lähteny varmaan kiloakaan. Muissa raskauksissa on sitte tullu max 5 kiloa lisää eli hyvin on jatkot pysyny kontrollissa. Se lähtöpaino vaan on syvältä ja poikittain.
Oon kotiäitinä nykyään (ollu kyllläki jo 9 vuotta). Imetän, poika on 6 kk. Meil on labradori, joka kyllä lähtee aina lenkille, vaikka yhenlainen syöppö seki on :D Mutta hyvillä mielin huomiseen. Pitää mennä kerrani ajoiss anukkuu, ettei ala tekee mieli niitä herkkuja. Olishan tuolla pakkasessa vaikkapa porkkanapiirakkaa sun muuta hyvettä, mutta olokootpa siellä. :p
 
Liikuntaa on tullut harrastettua hyvin. Eilen kävin juoksemassa 45min+salibandy 1h. Tänään sitten kävin tunnin kävelyllä ja tunnin circuit. Yrittänyt syödä vähemmän. Mulla on vaan la:na salibandyn saunailta ja siellä on kaikkea hyvää ja juodakin pitäisi (siis ihan pakko ;) ). Ja toi lauantai vielä menee, mutta sitten sunnuntain krapulassa tulee syötyä kaikkea taivaan ja maan väliltä. Joten mun punnitus sunnuntai aamuna ei oikein onnistu, jos punnitsen sitte vaikka jo lauantaina.
 
jaaha,kolmas päivä menossa.ei oo kyllä tehny tiukkaa,ihmettelen kyllä syytä kun ennen tätä on joka päivä ollu pakko saada.ma iltana-ti päivään asti särki päätä niin paljon et meinas taju lähtee,oksensinkin 2kertaa (varmaan vieroitusoireita),mut ei oo kyl liiemmin herkkuja tehny mieli. viikonloppua pelkään,kun sillon on yleensä ihan pakko saada sipsiii!!vettä oon ruvennu juomaan paljon,ongelma vaan on et nyt saa juosta koko ajan vessassa :whistle: liikuntaa en oikein muuten harrasta paitsi yritän joka päivä vaunuilla sen tunnin,tarttis vähän lisätä. tosi ton vauvan kans touhuumiseen menee energiaa ni ei oikeen jaksa enää paljon muuta...huoh

no hyvät päivän jatkot,pääsen tänään miehen kans vähän shoppailee kun tulee.wippii
 
Mä oon nyt vähän :ashamed: tai oikestaa toooosi :ashamed: :ashamed: :ashamed: ...
Meillä kävi tänään vieraita ja oli pakko pyöräyttää piirakka ja sit tietenki maistella ja tuhota sitä kaikki pois meiningillä! mut eihän seurassa syötyä ikinä lasketa, vai miten se meni? :snotty:

Vaunuttelemassa käytiin tossa kolmen jälkeen, ny ton tooosi hoikka olo! Mut hei, mä kävin tänään aamulla puntarilla ja ette ikinä arvaa mitä se jo näytti?!?!?! 66kg, tittididiiiiiiiiii :D Mut jos nyt menisin, niiiiiiiiiin... :snotty:

eipä mulla muuta tällä kertaa... =)
 
Taitaa tulla onnistumisen päivä B) Ainaki tähänasti. Aamukahavin sain alas iliman mitään hörsseleitä.
Olin yhessä palaverissa, johon vein rasiallisen niitä porkkanapiirakoita, enkä ottanu ite yhtään :D Sitte unohin vielä loput sinne ja kerkesin jo soittaa kaverile, että vie ne kotiis. Jos olisin muistanu ottaa ne mukaan ni ihan vissiin olisin kahavin kans syöny ne kaikki :kieh:
Oon muuten ostanu pariviikkoa sitte hyppynarun ja jumppapallon. Parin aekana päivänä hypin 70 hyppyä ja mulla tuli niin sääri kipeeks ( se millä eka hyppäsin). Sen takia tuli ainaki viikon tauko kunnes tänään hypin kahessa jaksossa yhteensä 140 hyppyä. Tuli kunnon hiki ja syke npousi tuhanteen. Aattelin etät jos saisin jokapäivä hypittyä ni olis hyvä. Se kuitenkaan ei vie aikaa ku 10 minsaa. Sen lisäks pitäs kävelyllä käyä mutta ei jotenki muka kerkee. Kuhan nyt jotain teen sentäs etten ihan vaan makaa. Vai voiko kuuden lapsen kanssa päivät vain maata :kieh:
Mie en muten punnitte ollenkaan ku en luota kotipuntariin vaan käyn vaa-alla seuraavaks sitte ku käyn neuvolassa jonku kans. Ompahan mukavampi yllätys. Eikä tartte niitä vähäsiä grammoja tuijottaa. Niitä yksiä farkkuja vois väliin testata meneekö yhtään ylemmäs :whistle:
 
Mulla ei oo niinkään ongelmana karkkipussukat mutta oon kova leipomaan ja mieluiten suklaasta :LOL: Joka päivä en sentään syö. Muuten noudatan nyt vähähiilarista ruokavaliota ja äsken söin just lounaaksi uunista tullutta jauheliha-kasvispataa. Eli ei perunoita tai pastaa, vaan kasviksia :) Tuolla on ihan törkeän hyviä reseptejä sellaisiin ruokiin!:

http://karppaus.info/resepti/
 
meinasin niin ratketa viime yönä. heräsin kolmelta ja teki niin paljon mieli suklaata (on 4patukkaa kaapissa kun miehelle ostin) olin jo melkein menossa kaapille mut sain vaihdettuu suunnan makkariin, huhhuh, oli tipalla.

ostin kaurapuuroa (olen aina ajatellut sitä inhoavani enkä ole muistaakseni ikänäs syöny) ajattelin et se on terveellistä ja korvais lounaan. ei se niin pahaa ollu mitä muistin, varsinkin kun lorautti mehukeittoo joukkoon.
kaipa menen myös päiväunille ku muuki jengi on.

poljin pitkästä aikaa kuntopyörääki eilen, 5km.nyt joka päivä ajattelin salkkareitten ajan polkee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Taitaa tulla onnistumisen päivä B) Ainaki tähänasti. Aamukahavin sain alas iliman mitään hörsseleitä.
Olin yhessä palaverissa, johon vein rasiallisen niitä porkkanapiirakoita, enkä ottanu ite yhtään :D Sitte unohin vielä loput sinne ja kerkesin jo soittaa kaverile, että vie ne kotiis. Jos olisin muistanu ottaa ne mukaan ni ihan vissiin olisin kahavin kans syöny ne kaikki :kieh:
Oon muuten ostanu pariviikkoa sitte hyppynarun ja jumppapallon. Parin aekana päivänä hypin 70 hyppyä ja mulla tuli niin sääri kipeeks ( se millä eka hyppäsin). Sen takia tuli ainaki viikon tauko kunnes tänään hypin kahessa jaksossa yhteensä 140 hyppyä. Tuli kunnon hiki ja syke npousi tuhanteen. Aattelin etät jos saisin jokapäivä hypittyä ni olis hyvä. Se kuitenkaan ei vie aikaa ku 10 minsaa. Sen lisäks pitäs kävelyllä käyä mutta ei jotenki muka kerkee. Kuhan nyt jotain teen sentäs etten ihan vaan makaa. Vai voiko kuuden lapsen kanssa päivät vain maata :kieh:
Mie en muten punnitte ollenkaan ku en luota kotipuntariin vaan käyn vaa-alla seuraavaks sitte ku käyn neuvolassa jonku kans. Ompahan mukavampi yllätys. Eikä tartte niitä vähäsiä grammoja tuijottaa. Niitä yksiä farkkuja vois väliin testata meneekö yhtään ylemmäs :whistle:


no juu kyl varmaan kuuden kans touhua riittää ku ton yhdenki kans on välil aika meno ja meininki =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
Mulla ei oo niinkään ongelmana karkkipussukat mutta oon kova leipomaan ja mieluiten suklaasta :LOL: Joka päivä en sentään syö. Muuten noudatan nyt vähähiilarista ruokavaliota ja äsken söin just lounaaksi uunista tullutta jauheliha-kasvispataa. Eli ei perunoita tai pastaa, vaan kasviksia :) Tuolla on ihan törkeän hyviä reseptejä sellaisiin ruokiin!:

http://karppaus.info/resepti/
Mää yritän kans vähän siihen karppisuuntaan, mutten sinneppäinkään
:D
Esim ruualla mahollisimman vähä perunaa tai makaronia, mielellään ei ollenkaan.
Mies laihdutti yli 20 kiloa puolenvuoden aikana karppaamalla, ni tiän mistä on kyse ;)
 
ni nii nyt on sitte viikko "kärsitty" ja vaikka onki kurkku kipee ja korvatulehdus ni kyl nii pali hymyilyttää, vaaka näytti meinaan tasan 60kg.lähtöpainohan oli 63.ei voi olla totta että pelkästään herkkujen poisjättäminen on vieny 3kiloo? oon kyllä paljon liikkunu ja muutenki syöny vähemmän,plus kun pari päivää kipeenä ni ei oo pahemmin tehny mielikään.

musta jotenki tuntuu kyl et noi pari kiloo tulee yht nopeesti kun lähteeki.

toivottavasti muita myös vaaka ilahduttaa =) :flower:
 
En oo käyny vaakalla enkä käykkään :whistle:
Aika hyvin oon silti saanu pijettyä syontini kurissa. Just tulin tunnin reippaalta sauvakävelylenkiltä :D
Mulla on hyvä ku mieski alako tosissaan "puoliatkinssille". Ni ei tartte yksin kärsiä.
Mutta miten muut. Ollaanko me möksmöks ihan kahestaan. Näin siinä aina käy ku kysytään kuka alakaa ni hulluna nousee käsiä ja kummasti ne karsiutuu matkanvarrella :kieh: Haloo naiset nyt potku prrsuksille ja lenkille, hopi hopi B)
Niin ja viikonlopuna söin karkkia :ashamed:
Pakaste on onneks tyhyjillään herkuista, eli ei oo kiusausta syyä kahavin kans mitään ku ei leivo mitään ;)
 
Moi!

Sopiiko jos tulisin ihan uutena mukaan, vaikka vissiin olettekin jo viikon laihistelleet. Olen 69kg ja pituutta on noin 165. Lapsi on jo 1,5v että kilot johtuvat ihan herkuttelusta :) Kivaa olis olla 10kg pienempi joku kaunis päivä :) Tällä kertaa ajattelin ihan vaan liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin, niin josko se siitä alkaisi kilot tippumaan. Motivaatio vaan on hankala pitää yllä niin ajattelin et kun täälä muutkin kamppailee saman asian kanssa niin itekki jaksaisi :)
 
Minä täällä taas :wave:
Viikko ollut niin kiireinen, ettei ole kerinnyt paljon palstailemaan.
Ja herkuteltuakin on tullut, joten vaaka näytti vain 200 g vähemmän kuin viime viikolla, mä vaan aloitan tälleen varovaisesti :D
Tervetuloa PikkuP, tää taitaa olla vasta muotoutumassa tämä ryhmä, joten ainakin mun puolesta mukaan mahtuu. Mulla pari kiloa ja pari senttiä vähemmän kuin sulla ja lapsikin suht samanikäinen.
 
Terve!

Viikko on sit takana ja mulla aika huono sellanen... Aamulla kävin vaa'alla ja ihan kuin oisi kilo kadonnut tuosta alotuspainosta, eli 67kg näytti. Mun herkkulakko ei oo ihan täysin pitänyt, mutta rajottanut olen :D Pikku hiljaa nää muutokset on näköjään alotettava.

Mua niin paljon masenti, kun eilen n. 52kg siskoni kisko mun viime syksynä ostetun takin päälle ja se oli hälle ihan sopiva ja mä en mahdu siihen mitenkään!!! :headwall: Huomenna jos jättäis sitten ne loputkin herkut pois... tai ei mitään JOSSEJA vaan mä JÄTÄN. piste.
 
terves.

mäkin sorruin eilen syömään 6karkkia, oli kauhee nälkä eikä kaapissa mitään, vetäsin sit ne.muut,ny ei oo kaapeissa enää mitään hyvää ni ei vahingossakaan pääse herkuttelemaan.kyl jotenkin niin elämältä puuttuu sisältö kun ei voi hyvää syödä :headwall:

ja tervetuloo uudet,kyllä tänne mahtuu =)
 
mulla näytti kilon enemmän kuin viime viikolla :kieh: Tosin meillä oli suuret juhlat la joten lanteelta taitaa löytyä kilon verran darraruokaa... :whistle:

Pitäiskö etusivulle tehdä joku lista aloituspainoista ja tavoitepainoista niin näkis samalla ketkä on mukana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
mulla näytti kilon enemmän kuin viime viikolla :kieh: Tosin meillä oli suuret juhlat la joten lanteelta taitaa löytyä kilon verran darraruokaa... :whistle:

Pitäiskö etusivulle tehdä joku lista aloituspainoista ja tavoitepainoista niin näkis samalla ketkä on mukana :)
Tuossahan vois olla ideaa... Ei sitten tarttis selailla millä tavoitepainoilla kukakin täällä liikuskelee :)

Meillä ois huomenna pojan 2kk neuvola, pitäisköhän itekin punnita ittensä siinä samalla... siis siinä isommassa vaa'assa :D En kyllä taida uskaltaa ihan niin tarkalle vaa'alle :ashamed:
 
Kilo pois, mikä sinänsä ihme, sillä lauantaina oli saunailta. La juomat ja syömiset toi aika kivasti ylimääräistä ja sunnuntaista puhumattakaan. Onneksi olin ollut kiltisti koko alku viikon.
 
Kävin ihan vartavasten tänään neuvolan puntrilla ku ohi ajelin ni näytti vaiaset500 g vähemmän ku melkeen kaksviikkoa sitte :kieh: minäkö kärsimätön :ashamed: Vaikka toisaalta jos se lopputulos olis sitte pysyvämpi mitä hitaammin se lähtee :D Ihan hyvin on sitli menny vaika tänää nostin karkkia :LOL:
 
Koitin tänää päälleni ihan piruuttain mun vanhoja farkkuja kaapista ja masensin sitten itteni ihan täysin. Suruuni oon melkein sortunu syömään jo hyvyyksiä... Mä siis sovitin housuja mihin mahduin kevyesti ennen raskautta ja nyt ne pysähty polviin... Törkee masis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Koitin tänää päälleni ihan piruuttain mun vanhoja farkkuja kaapista ja masensin sitten itteni ihan täysin. Suruuni oon melkein sortunu syömään jo hyvyyksiä... Mä siis sovitin housuja mihin mahduin kevyesti ennen raskautta ja nyt ne pysähty polviin... Törkee masis.


:hug: Älä välitä. Mulla ekan raskauden jälkeen, melkeen samantien ku tulin kotiin synnäriltä ni kuvittelin että ihanaa vetää ne samat vanhat housut jalakaan ni kävi just niinku sulla että ne pysähty poloviin :eek: Nakkasin roskiin ku ärsytti niin paljon. Tuumailin ittekseni ja tulin siihen lopputulokseen että synnytys leventää LUITA ja lantiota ni ne ei mahu siks enää ikinä vaikka se paino oliski ihan sama :kieh: :LOL: Ja tämä on sitten ihan tosi eli älkää masentuko, teistä on tullu vaan äitejä. Vaikka en mää oo koskaan siinä samassa painossa päässy niitä housuja testaa :ashamed:

Niin ja hulluna tekee mieli kaikkea hyvää ja oon syönykki, karkkia lähinnä. Hermot jotenki kireellä ja pinna palaa ihan joka asiasta. Tarttis vetää varmaan levyllinen pukeen jotain maraboun dajmsuklaata ni helepottais.
 

Yhteistyössä