Herpes ja alkuraskaus?!

Voihan perskele, nyt tuntuu että tuo pirulainen eli genitaaliherpes on tullut takaisin :( viikkoja ei ole kuin 5+1..
Onko muilla kokemuksia alkuraskaudessa sairastetusta? Oletteko saaneet lääkkeet vai annetaanko mennä itsestään ohi?

Yritin tietoa etsiä miten vaikuttaa alkioon,tai vaikuttaako.. keskenmenojen aiheuttajana on listattu? :(

Mä oon muutenkin sellanen stressipieru, nyt sitten kahta kauheammin.. :(
 
eikö kellään ole kokemuksia? en nimittäin saanut lääkärille aikaa muuta kuin parin vkon päähän (eivät päivystyksessä tälläisiä katso kuulemma) ja nyt mietinkin että pitääkö sitä lähteä yksityiselle!?
 
Itse en kärsi genitaali herpeksestä, mutta vaikeasta huuliherpeksestä joka leviää nenään ja hengitysteihin. Sen lääkitsemiseen on käytetty samoja lääkeaineita sisältäviä lääkkeitä kuin genitaali herpekseen. Muistitko sanoa lääkäriin soitettaessa että olet raskaana ? vaikka tosin kokemusta on siinä mielessä että jostain syystä juuri herpeksen takia on vaikea saada aikaa yleisen terveyden huollon puolelle, koska muistelen että minulle kirjoitettiin resepti Valavir nimiseen lääkkeeseen yksityisellä terveysasemalla, jota käytetään myös genitaali alueen ja vyöruusun hoitoon. Sen ei ainakaan pitäisi lisätä keskenmenon riskiä ja lääkärin mukaan on turvallinen vaihtoehto raskaana olevalle, jos herpestä katsotaan olevan pakko lääkitä. Olen itsekki sitä kuuri luontaisena käyttänyt raskauden alusta asti pari kertaa ja nyt ihan onnelisesti raskaana vko:lla 35+6 :) Kyllä suosittelen että jos et yleiseen terveydenhuoltoon saaa aikaa nii menemään yksityiselle, sillä onhan se inhottava kärvistellä sellaisen vaivan kanssa. Toivottavasti tästä oli jotain apua
 

Yhteistyössä