HESAN uusi tapaaminen toukokuulle- löytyykö osanottajia?

:wave: :D

ajattelin viritellä jo uutta tapaamista meille :D
ken vielä uskaltautuu mukaan rientoihin ja hyvän ruoan pariin :p

eli toukokuuta ehdottelen ja sellaista päivää kun 19.5 lauantaina :wave:

mukana siis tällä hetkellä päivitettynä:

PulttiBois
Ansu-78
Riikka-78
Odelia80??????
Miira77
WickedFemale
Papuneiti
lohikäärme

nelos sivulla paikka mihin mennään ja klo aika yms..<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 22:11 Ansu-78 kirjoitti:
:wave: Mikäli ei satu olee ristiäiset just sinä viikonloppuna. Alkuiltaa kuitenkin varmaan meinasit? Oon mahd töissä sillon mut enköhän mä nejlään mennessä oo sieltä päässy.
alku iltaa?
tarkoitit varmaan pitkälle yöhön asti? :D

varmaan voisi syömään mennä klo 18 aikaan ja siitä eteenpäin ken tahtoo =)

 
Niin siis alkuillalla meinasin sitä et monelta alotellaan? Tokihan sen tietää et jos jo viimeks meni niin myöhään niin voin kotona sanoo et tuun aikasin, ennen hesaria... :D Meille ei kyl hesaria tuu eli mul ei oo mitään kiirettä kotiin. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 22:44 Ansu-78 kirjoitti:
Niin siis alkuillalla meinasin sitä et monelta alotellaan? Tokihan sen tietää et jos jo viimeks meni niin myöhään niin voin kotona sanoo et tuun aikasin, ennen hesaria... :D Meille ei kyl hesaria tuu eli mul ei oo mitään kiirettä kotiin. :whistle:
meille tulee hesari. mutta olinhan viimeksi ennen sitä kotona- eli ei hätää.
musta klo 18-19 voisi aloitella syömään. :p
 
Hyvä hyvä! Mä sua jo (siis neiti papu, papuneiti) kaipailinkin kun ei sun nimeä näkyny listalla... tähän tapaamiseen ei varmaankaan tarvii ottaa kengän suojia mukaan mut tenat pitäs varmaan käyä ostaa, ja jos vaik ompelutarvikesetti varoiks mukaan. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 15:47 Ansu-78 kirjoitti:
Hyvä hyvä! Mä sua jo (siis neiti papu, papuneiti) kaipailinkin kun ei sun nimeä näkyny listalla... tähän tapaamiseen ei varmaankaan tarvii ottaa kengän suojia mukaan mut tenat pitäs varmaan käyä ostaa, ja jos vaik ompelutarvikesetti varoiks mukaan. :whistle:
juuuuuuh :LOL: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 19:53 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 18:56 riikka-78 pikana kirjoitti:
Nostelen :).

Kun mulla on jo vapaa viikonloppu silloin :D. Ja hoitaja Mikaelille myös.
meillä ei vielä listoja sinne saakka, mutta aion pyytää vapaaksi (pakollista menoa varten) :LOL:

:xmas:
Meidän kotihoidonohjaaja oli tän viikon vuosilomalla ja tällä viikolla piti tulla uudet listat, niin se oli jo ennen lomaa tehny seuraavat 6 viikkoa :). Ni on nyt sit jo melkein toukokuun loppuun listat (27.päivään :D ), ja mulla ainoot työt viikonloppusin nyt lauantaina ja kahden viikon päästä viikonloppuna =)
 
Mä olen edelleen tulossa mukaan. Ei ole ainakaan mitään ilmaantunut!
Odottelen innolla tapaamista! Ja uskon, että Tenoille on käyttöä, koska meillä on varmasti vielä hauskempaa kuin viimeksi. Siniset kenkien suojukset jätetään kotiin, koska eihän silloin enää sada vettä/räntää, eihän??

:whistle:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 16:26 papuneiti kirjoitti:
Mä olen edelleen tulossa mukaan. Ei ole ainakaan mitään ilmaantunut!
Odottelen innolla tapaamista! Ja uskon, että Tenoille on käyttöä, koska meillä on varmasti vielä hauskempaa kuin viimeksi. Siniset kenkien suojukset jätetään kotiin, koska eihän silloin enää sada vettä/räntää, eihän??

:whistle:
toivotaan ettei..
tuo hurmaava itsesi vaan paikan päälle :D :wave: :xmas:
 

Yhteistyössä