Hetki, kun tekisi mieli haihtua olemattomiin

Olimme matkalla kaupunkiin pojan kanssa. Bussiin astui TODELLA vahvasti meikattu nainen. "Äiti, näiksää kun tuonne meni tuommoinen nainen, joka on maalannut itselleen pellennaaman?", kysyi poikani.

Aika paha tälleen äkkiseltään taas :D.
 
:D
Tuli mieleen ku meidän ohi kävellä kopsutteli nuori nainen, ja just ku se oli meidän kohdalla nii tyttö osotti sitä ja sano " äiti kato, kaameet korkkarit". Ne korot oli kyllä aika ohuet ja pitkät. Nauratti ja hävetti samaan aikaan, ei oo tyttö aikasemmin ihmisten ulkonäköö tai vaatetusta arvostellu.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25066819:
mun sisaren tytär oli sanonut paikallisen verotoimiston johtajasta, että onpa ruma setä. se johtaja oli mennyt ihan kirkkaan punaiseksi naamaltaan.
Eikö lapselle ole koskaan sanottu, että muiden ulkonäköä ei saa arvostella?
 
Olimme matkalla kaupunkiin pojan kanssa. Bussiin astui TODELLA vahvasti meikattu nainen. "Äiti, näiksää kun tuonne meni tuommoinen nainen, joka on maalannut itselleen pellennaaman?", kysyi poikani.

Aika paha tälleen äkkiseltään taas :D.
:D
Lapsen suustahan se totuus tulee!!
Mahtoi äitiä vähän punastua siinä tilanteessa.. ;)
Kuuliko Se pellenaama tämän? :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="sasa";25067123]Lapsen suusta tulee juuri se "totuus", joka kodin asenneilmastoon sopii.[/QUOTE]

Jos kotona arvostellaan ja ruoditaan muiden ulkonäköä, niin tottakai lapset tekee sitä myös. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25067140:
Onneks mun lapset on tottuneet erilaisiin ihmisiin, eivätkä sano mitään vastaavanlaista. Mutta joo, välillä törmää ärsyttäviin mukuloihin, jotka alkaa ruotimaan ääneen ihmisten ulkoista olemusta.
:LOL: :LOL: :LOL:

Tai sit sun kersas on vaan niin tolloja, ettei ne huomaa tuollaisia yksityiskohtia.


(Tajuat kai, kuinka ilkeästi kirjoitit? Ja ihan varmasti vain mollataksesi minua.)
 
:LOL: :LOL: :LOL:

Tai sit sun kersas on vaan niin tolloja, ettei ne huomaa tuollaisia yksityiskohtia.


(Tajuat kai, kuinka ilkeästi kirjoitit? Ja ihan varmasti vain mollataksesi minua.)
En mollannut sua, vaan kaikkia niitä mukuloita vanhempineen jotka omalta osaltaan kasvattaa näitä "totuudentorvia". Tokihan se varmaan susta on hauskaa ja oikein elvistelyn aihe palstalla, kuinka lapsesi toteaa naisella olevan pellennaaman. Enpä kuitenkaan usko naisella olleen pellemeikkiä naamalla.

Mun kersat on toki tolloja, koska ovat lapsiani. Tyhmyys tarttuu, sehän on selvää. Mutta onneksi eivät ala kenenkään meikkaustyyliä tms arvostelemaan.
Mulle riittää että muiden mukulat arvostelee ulkonäköäni bussissa ja kaduilla. Mutta ehkä heillä sitten on fiksut vanhemmat, joten mikäs siinä aina meitä tolloja saa pelleiksi ja muiksi nimitellä.

Että naura sinä vaan.
 
vieraqs
Omaa lapsuutta kun muistelee, niin kyllä se jo hyvin varhaisessa vaiheessa oli selvää, ettei ihmisistä kommentoida mitään negatiivista ääneen tai muutenkaan hämennyksen vallassa mitään, vaikka ei ymmärtäisi, että se on negatiivista. Eikö Riepunkin poika ole jo esikouluikäinen?
 
Onneks meidän lapset ei ole ikinä kommentoineet negatiivisesti kenenkään ulkonäköä tai olemusta. Kai nekin on sitten tollaja, kun eivät tajua kiinnittää negatiivistä huomiota ihmisten erilaisuuteen. Tai sitten heille on luonnollista, että erilaisia ihmisiä on olemassa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
 
Ken guru
Omaa lapsuutta kun muistelee, niin kyllä se jo hyvin varhaisessa vaiheessa oli selvää, ettei ihmisistä kommentoida mitään negatiivista ääneen tai muutenkaan hämennyksen vallassa mitään, vaikka ei ymmärtäisi, että se on negatiivista. Eikö Riepunkin poika ole jo esikouluikäinen?
Meillä tyttö oli esikouluikäisenä tuollainen totuuden torvi. Nyt on kauhuissaan kun ollaan kerrottu mitä on laukonut. Tosin teki sitä vain kotiväelle.
 

Yhteistyössä