Hienoon ruokaravintolaan mitä päälle?

Tällä hetkellä mulla on todella heikko vaatetilanne sillä lailla, että nättejä ja tyylikkäitä toppeja on hyvin vähän. Farkkuja on vaikka millä mitalla, mutta jos ei ole sen kanssa parempaa yläosaa laittaa niin onko sitten taas mekon laittaminen "ylipukeutumista"? Kyseessä on toiset treffit ja kuulin vasta että mies siis varasi tuonne kaupungin parhaimpaan ravintolaan pöydän, eikä mulla ole yhtään asuja mielessä mitä laittaisin! :( Oisipa kesä ja tämä pukeutuminenkin helpottuisi kertaa tuhat!

Onko mekko hyvä sukkisten ja saappaiden kanssa?
 
vieras2
Mun mielestä smart casual on riittävä myös hyviin ravintoloihin. Itse laittaisin ehkä puolihameen ja jonkun siistin yläosan. Tai sitten kotelomekon, josta voi tehdä vähän rennomman lisäämällä yläosaan jotakin sopivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Spencer Hastings
Mekko on hyvä. Laittaisin kauniin yksinkertaisen mekon, pienet korut ja ottaisin jakun tai jonkun siistin boleron, hieman läpikuultavat sukkahousut ja siistit kengät. Saappaatkin toimii, jos ne on hyvässä kunnossa ja yksinkertaiset. Jostain syystä mulle tulee aina "saappaat" sanasta mieleen sellaiset venäläisten suosimat kiiltonahka"krokotiili"saappaat kuluneilla korkolapuilla ja terävällä kärjellä :D

En sitten tiedä kuinka paljon muita kiinnostaa toisten pukeutuminen ravintoloissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
mä...
Itse en kyllä mihinkään kaupungin hienoimpaan ravintolaan laittaisi farkkuja. Oletan, että kyseessä on nyt illallinen, joten kyllä se kaunis ja hillitty mekko on aikuisen naisen valinta tuollaiseen.
 
Kiitos vinkeistä! Päädyn todennäköisesti farkkuihin ja sellaiseen pitsi t-paitaan ja boleroon jonka sitten voin ottaa pois :) Kaverini just sanoi, ettei se ravintola kuitenkaan ole mikään pöytäliinaravintola ja nuoremmat ihmiset saa pukeutua rennommin.
Odotan kyllä todella innolla tätä iltaa. Niin mahtavan tyypin kanssa mulla on kunnia tutustua. <3
Hyvää ystävänpäivää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30661043:
Itse en kyllä mihinkään kaupungin hienoimpaan ravintolaan laittaisi farkkuja. Oletan, että kyseessä on nyt illallinen, joten kyllä se kaunis ja hillitty mekko on aikuisen naisen valinta tuollaiseen.
Laitan tukan ja korvikset, meikin että olen kyllä huolitellun näköinen. Mutta olet oikeassa, että mielummin pukeutuu hienommin kun alipukeutuu! Se on myös toisten kunnioittamista ja kertoo ihmisestä paljon. :p
 

Yhteistyössä