Hilman pikkusiskolle nimi?

Meille on syntymässä toinen tytär ja ensimmäisen kohdalla pähkäiltiin jo kauan nimen kanssa. Nyt tuntuu että pikkusisaren nimenvalinta on sitäkin vaikeampaa koska olisi kiva saada jotekin samantyyliset nimet tytöille, vanhanaikaiset nimet on kyllä meidän mieleen :) Suosikkeja tällä hetkellä meille olisivat Lilja ja Matilda mutta mietitään ainakin Lilja-nimen kanssa jos on liian samanyylinen Hilman kanssa? Täältä olisi kiva saada taustatukea asiaan ja etunimiehdotuksia otetaan mielellään vastaan!:)
 
Kiitos paljon vinkeistä! Elsi olisin noista eniten minun mieleeni! Unohdin mainita, että mies kun on ruotsinkielinen niin nimen pitäisi olla myös sellainen että kummallakin kielellä lausutaan samallalailla :) Siksi Lilja on tuntunut kivalta vaihtoehdolta. Tuo kieliasia myös vaikeuttaa tätä nimi asiaa ihan kivasti... :D Minusta nimi ei saa olla liian ruotsalainen tai suomalainen. Mitäs mieltä olette, onko sitten Matilda liian erilainen nimi Hilman pikkusiskolle? Nyt myös Silja ja Selma ovat käyneet mielessä. Nimiehdotuksia otetaan vastaan! Oisko jollain ehdottaa kivoja nimiä??
 
Elsa ja Valma ovat kyllä minun mieleeni! Mies tuskin kyllä innostuu Valma nimestä, mutta aina voi yrittää;) Elsaa olemme kyllä miettineet mutta se vaan mietityttää sillä eräällä ystävällä on Elsa-niminen tytär, ei kyllä onneksi ole niin läheinen ystävä.

Tilda nimi on myös ihana! Se on ollu itseasiassa miehen suosikki. Minä taas mietin että onko liian samankaltainen Hilman kanssa..
 
Ja kiva kuulla J2nsku että joku muukin tykkää että Matilda on samanhenkinen. Itse kun välillä miettinyt että onko liian erilainen tietyllä tavalla ja sitten tuon Lilja-nimen kanssa just päin vastoin ;D
 
Musta Hilma, Lilja ja Tilda kaikki aivan ihania nimiä, mutten ehkä laittaisi yhdistelmäksi sisaruksille. Elsi tai Elsa tosi kivoja, ja sopisi musta hyvin! Ei Matildakaan huono olisi - parempi mielestäni kuin Tilda tässä yhteydessä, niin olisi vähän enemmän eroa nimissä. =)
 
Olisiko jollain vielä heittää etunimiehdotuksia? Tyttäremme syntyi viime viikolla ja meistä tyttö näyttää aika paljon Selmalta joten ehkä saatetaan päätyä valitsemaan tytölle se nimeksi, kenties?:)

Mutta nyt mietitään myös toista ja kolmatta nimeä. Toiseksi nimeksi haluaisimme jonkin kansainvälisen nimen koska isosiskollakin on samoin, kolmanneksi nimeksi olemme miettineet Anittaa sillä se n myös oma toinen nimeni sekä äitini toinen nimi :) Joten nimi ehdotuksia Selman ja Anittan väliin kaivataan...? ;)
 

Yhteistyössä