Hilseilevä iho kasvoissa =O

  • Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
huomasin aamulla et ohimossa iso pyöreä alue jossa iho hilseilee. siis onko mulla ihan väärä kasvovoide? mulle sanottu et ois sekaiho, nenä ja otsa alkaa nopeasti kiiltelemään. mitäs tähän naamaan nyt sitten laitetaan?
 
"noo"
suosittelen, että käyt kosmetologilla ultraääni-ihonpuhistuksessa ja hommaat ihollesi sopivat tuotteet.
Mulla ei ole tänä talvena enää iho hilseilly kertaakaan vaan on loistavassa kunnossa.
Mutta ensiavuksi kunnon tymäkkää rasvaa laikkuun. Tummelia, oliiviöljyä tms.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";22852137]Osta Acon Minidermiä apteekista. Mulla oli paha allerginen reaktia ja iho hilseilee. Auttoi aika hyvin. :)[/QUOTE]

mut sehän kuivalle iholle? mut onko mun ihon tyyppi määritelty ihan päin mäntyä?
 
"a p"
[QUOTE="noo";22852140]suosittelen, että käyt kosmetologilla ultraääni-ihonpuhistuksessa ja hommaat ihollesi sopivat tuotteet.
Mulla ei ole tänä talvena enää iho hilseilly kertaakaan vaan on loistavassa kunnossa.
Mutta ensiavuksi kunnon tymäkkää rasvaa laikkuun. Tummelia, oliiviöljyä tms.[/QUOTE]

mulle tehty ihoanalyysi ja mulla kuulemma sekaiho, ja seka ihon tuotteet käytössä.
 
"Jaska Jokunen"
Mulla kanssa toissa talvena hilseili naamasta nahka ja kävin kosmetologilla joka suositteli Sothysin naamarasvaa joka siis juuri sekaiholle sopivaa.Auttoi kyllä, eikä rasvottanut niitä rasvasempia kohtia naamasta kuitenkaan vaikka tosi paksua rasvaa olikin.Kosmetologilta kannattaa kysellä. :)
 
"vieras"
Sekaiho mullakin on, sisältää aika kivasti kaikki mahdolliset iho-ongelmat. Oikeilla rasvoilla pysyy hyvin kurissa. Miniderm on aika kevyt kuitenkin, mutta kosteuttaa tosi hyvin. Kulkee ihan lääkevoiteen nimellä, käytetään pienillä lapsillakin. Kokeile tämän hoidon jälkeen Dr. Hauschka tuotesarjaa, sopii hyvin omalle iholleni. Saa ostaa pieniä näytepaketteja, joissa kaikki tarvittavat tuotteet kokeiluun. Älä ota kuumia suihkuja vaan haaleaa vettä pesuun, kyllä se siitä. :)
 
nooo
[QUOTE="a p";22852160]mulle tehty ihoanalyysi ja mulla kuulemma sekaiho, ja seka ihon tuotteet käytössä.[/QUOTE]

Tarvii se iho silti jotain hoitoa. Eli suosittelen säännöllistä kosmetologin tekemää hoitoa. Ei se riitä, että sulla on hyvät tuotteet.
Tuotteet ei imeydy ihoon kunnolla, jos siitä ei poisteta säännöllisesti kuollutta solukkoa ja syväpuhdisteta.
Mulla on suuret maksaläiskätkin hävinny naamasta, jotka oli ollu mulla jo vuosia, ton ultraäänihoidon avulla.
 
"vieras"
Niin ja tuo sinun sekaiholle tarkoitettu sarja ei välttämättä sovi juuri sinun iholle, valitettavasti. Itse monia sarjoja kokeileena todennut tämän. Kannattaa pyytää aina mahdolliset kokeilupakkaukset kun aloitat uutta sarjaa. Oletko pitkään käyttänyt tätä kyseistä merkkiä? Onko ongelma tullut vasta nyt? Voi olla että kesällä on ihollesi ihan hyvät tuotteet, mutta talvisib jotain muuta. :)
 
Tarvii se iho silti jotain hoitoa. Eli suosittelen säännöllistä kosmetologin tekemää hoitoa. Ei se riitä, että sulla on hyvät tuotteet.
Tuotteet ei imeydy ihoon kunnolla, jos siitä ei poisteta säännöllisesti kuollutta solukkoa ja syväpuhdisteta.
Mulla on suuret maksaläiskätkin hävinny naamasta, jotka oli ollu mulla jo vuosia, ton ultraäänihoidon avulla.
Täytyy sanoa, että itse en usko tarvitsevani noita syvähoitoja lainkaan. Pesen kasvoni vedellä ja näpyittä olen selvinnyt viimeiset 35vuotta. Kuorintavoidetta en omista enkä puhdistusaineita. Toki en rääkkää kasvojani myöskään meikeillä, joten varmasti pääsen helpommalla kuin suurin osa muista naisista.
 
"vieras"
Täytyy sanoa, että itse en usko tarvitsevani noita syvähoitoja lainkaan. Pesen kasvoni vedellä ja näpyittä olen selvinnyt viimeiset 35vuotta. Kuorintavoidetta en omista enkä puhdistusaineita. Toki en rääkkää kasvojani myöskään meikeillä, joten varmasti pääsen helpommalla kuin suurin osa muista naisista.
Etkä asu keskellä kaupunkia varmastikaan, jossa ilmansaasteista haittaa iholle?
 
"hmm"
Täytyy sanoa, että itse en usko tarvitsevani noita syvähoitoja lainkaan. Pesen kasvoni vedellä ja näpyittä olen selvinnyt viimeiset 35vuotta. Kuorintavoidetta en omista enkä puhdistusaineita. Toki en rääkkää kasvojani myöskään meikeillä, joten varmasti pääsen helpommalla kuin suurin osa muista naisista.
Rääkkää kasvoja meikeillä :LOL:
ja sulla on varmaan tosi kuulas ja kirkas iho.
 
[QUOTE="vieras";22852272]Etkä asu keskellä kaupunkia varmastikaan, jossa ilmansaasteista haittaa iholle?[/QUOTE]

En asu suurkaupungissa, missä tuskin asuu kukaan täällä palstaileva. Sellaisia ei ole Suomessa. Mutta siltikään en usko että kosmetologin syväpuhdistusta tarvittaisiin niistä eroon pääsemiseen.
 
[QUOTE="hmm";22852285]Rääkkää kasvoja meikeillä :LOL:
ja sulla on varmaan tosi kuulas ja kirkas iho.[/QUOTE]

Ei se ainakaan meikkivoidetta tarvitse peittämään virheitä. Ja kerrosta puuteria siihen päälle. Miksi muuten syväpuhdistaa ja hankkia kaunis iho ja peittää se välittömästi?
 
Viimeksi muokattu:
tarvitsen
En asu suurkaupungissa, missä tuskin asuu kukaan täällä palstaileva. Sellaisia ei ole Suomessa. Mutta siltikään en usko että kosmetologin syväpuhdistusta tarvittaisiin niistä eroon pääsemiseen.
Eli kun sinä et tarvitse hoitoa ihollesi, niin kukaan muukaan ei tarvi? Sori, mulla ikää 37v ja vasta nyt kosmetologikäyntien jälkeen mun iho voi ensimmäisen kerran hyvin aikuisiällä. Ja voit uskoa, että mä yritin itse kotikonstein.
Ihanan asenne sulla.
 
Eli kun sinä et tarvitse hoitoa ihollesi, niin kukaan muukaan ei tarvi? Sori, mulla ikää 37v ja vasta nyt kosmetologikäyntien jälkeen mun iho voi ensimmäisen kerran hyvin aikuisiällä. Ja voit uskoa, että mä yritin itse kotikonstein.
Ihanan asenne sulla.
Eikun se on ihan sama asenne, kun toitotetaan että kaikkien pitää mennä syväpuhdistukseen...
 
"a p"
Tarvii se iho silti jotain hoitoa. Eli suosittelen säännöllistä kosmetologin tekemää hoitoa. Ei se riitä, että sulla on hyvät tuotteet.
Tuotteet ei imeydy ihoon kunnolla, jos siitä ei poisteta säännöllisesti kuollutta solukkoa ja syväpuhdisteta.
Mulla on suuret maksaläiskätkin hävinny naamasta, jotka oli ollu mulla jo vuosia, ton ultraäänihoidon avulla.
joo, myönnetään varmaan pitäs siellä kosmetologilla käydä. mutta se vaan niin järkyn kallista. nyt menny ylimäräinen raha lääkäriin ja kaiken maailman lääkkeisiin, näin valitettavasti kipukroonikolla. joten jotain muuta pakko keksii....
 
"a p"
[QUOTE="vieras";22852188]Sekaiho mullakin on, sisältää aika kivasti kaikki mahdolliset iho-ongelmat. Oikeilla rasvoilla pysyy hyvin kurissa. Miniderm on aika kevyt kuitenkin, mutta kosteuttaa tosi hyvin. Kulkee ihan lääkevoiteen nimellä, käytetään pienillä lapsillakin. Kokeile tämän hoidon jälkeen Dr. Hauschka tuotesarjaa, sopii hyvin omalle iholleni. Saa ostaa pieniä näytepaketteja, joissa kaikki tarvittavat tuotteet kokeiluun. Älä ota kuumia suihkuja vaan haaleaa vettä pesuun, kyllä se siitä. :)[/QUOTE]

tuota Dr. Hauschka sarjaa katoin netistä. melkoinen viidakko, mistä tuolta tietää mitä pitää käyttää? sekaiholle ei löydy tuotteita ollenkaan.
https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/196/Dr-Hauschka/6
 

Yhteistyössä