Himoan punatukkaa

  • Viestiketjun aloittaja petturikalle
  • Ensimmäinen viesti
paha noita
Minua kiusattiin koulussa punapäisyyteni takia. Pitivät ihan tyhmänä ja avuttomana vaikka olin kympin tyttö koko kouluajan. Noidaksi ja muuksi kummalliseksi nimittivät. Ei ollut kuin pari, kolme kaveria, mutta sitäkin parempia. Ala-asteella opettajat kehuivat ja koskettelivat hiuksia ja se sitten varmaan muita kismitti.
Koulun loputtua ja aloittaessani opinnot yliopistolla, niin kyllä silloin perässäjuoksioita oli ja seuraa tuputettiin.
 
vierailija
Yhden kerran olen saanut punatukkaselta. Ei sen kummempaa kuin vaikka mustalla käkkäräpäällä. Minusta oli kovin kalpeaihoinen kroppa, mutta muuten ihan ok.
Siitä erottaakin meidät oikeat punapäät, hyvin vaaleasta ihosta. En tiedä onko Irkuissa noin, mutta Suomessa ainakin oikeat punapäät on tosi vaaleaihoisia.
Ja paljon pisamia. itse olen joskus inhonnut sitä, kun kesäisin nenä ja posket on pisamilla. Ja käsivarsissa pysyy talvenkin heikko pisama-armeija.
Oikeissa punahiuksissa on eri sävyjä. Veljeni hiukset on ruskeanpunaiset, minulla enempi leimuavaan oranssiin menevä.
 
vierailija
Siitä erottaakin meidät oikeat punapäät, hyvin vaaleasta ihosta. En tiedä onko Irkuissa noin, mutta Suomessa ainakin oikeat punapäät on tosi vaaleaihoisia.
Ja paljon pisamia. itse olen joskus inhonnut sitä, kun kesäisin nenä ja posket on pisamilla. Ja käsivarsissa pysyy talvenkin heikko pisama-armeija.
Oikeissa punahiuksissa on eri sävyjä. Veljeni hiukset on ruskeanpunaiset, minulla enempi leimuavaan oranssiin menevä.
Ite oon "kalvakka" blondi. Meiän suvussa pyörii punapäät, blondit vaikka muutoin hiusten pääväri on tummanruskea. Omat lapset ovat hiustenväriltään vaaleanruskeita, pojalla punaiseen taipuvat ja tytöllä vaaleaan (Lasten isällä mustat hiukset).
 
Kyllä oikea aito punapää kiinnittää katseen, myönnettäköön. Usein vastaan astelee työpaikalle mennessä erittäin tyrmäävä punapää joka hetkeksi sekoittaa mielen. Hienosti vedetty hiukset pitkin päätä taakse, silmillä silmälasit, semmoiset kehyksettömät joita ei edes heti huomaa. Säihkyvät punahuulet ja ryhti kuin jumalattarelle. Semmoinen kun vastaan astelee, niin ajatukset ovat lähes katkerat."Miksi olen jäänyt ilman tätä?"
 

Yhteistyössä