Hinnoitteluapua kirppikselle

  • Viestiketjun aloittaja "Ensikertalainen"
  • Ensimmäinen viesti
"Ensikertalainen"
Paljonko olette valmiita maksamaan kirppiksellä collegehousuista, t-paidoista ja pitkähihaisista t-paidoista?

Koot välillä 110 - 128 cm ja merkit HM, Lindex, KappAhl, Meandi ymv.

Vaatteet hyväkuntoisia, uutena ostettuja ja yhdellä lapsella olleita. Toki käytettyjä.

Ensikertaa viemässä kirppikselle myytävää, eikä ensikertaisena ole hajua hintatasosta. Tarkoituksena päästä vaatteista eroon, ei rikastua.

Kiitos!
 
1234567890
Jo mä löydän lapseni kokoista vaateta, josta todella tykkään; on hyväkuntoista ja oikein pestyä, mahdollisesti jotain merkkiäkin, voin maksaa tunioista korkeintaan 5 e, collegehousuista 3.
Peruvaatteesta h&m, lindex yms vähemmän. Jos löytyy oikean kokoinen, mieleinen haalari, voin maksaa EHJÄSTÄ ja siististä kolmisenkymppiä.
Kengistä 5-10 e, ehjistä ja siisteistä edelleen.
Sukkahousuista ei enempää viittäkymmentäsenttiä, sukista 10-20 senttiä, pipot 1-2 euroa, hanskat samoin

Me & I sta voit pyytää enemmän kuin henkkamaukasta, mutta ÄLÄ menen liiallisuuksiin kuten suurin osa meandita myyvistä tyypeistä. Itse en maksa euroakaan pilalle pestystä reikäisestä rätistä vaikka sen niskalapussa lukisi mitä.
 
Sippafai
Itse laitan aina niin törkeellä alihinnalla, että mua joskus vähän harmittaa :D Mutta toisaalta pääseepähän eroon turhista vaatteista ja tekee jonkun tyytyväiseksi + saa siitä pikkasen rahaa, niin.. ihan jees.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
"anni"
jos on hyväkuntoiset collarihousut niin voin maksaa n. 5 kappale housuista, puoleen hintaan kuitenkin kuin kaupassal, paidoista vähän vähemmän. riippuu toki kirpparista mutta tyhmää toisaalta myydä liian halvallakaan vain sen takia että palstamammojen mielestä mistään ei makseta mitään :)
 
myyjä sekä ostaja
[QUOTE="anni";29727761]jos on hyväkuntoiset collarihousut niin voin maksaa n. 5 kappale housuista, puoleen hintaan kuitenkin kuin kaupassal, paidoista vähän vähemmän. riippuu toki kirpparista mutta tyhmää toisaalta myydä liian halvallakaan vain sen takia että palstamammojen mielestä mistään ei makseta mitään :)[/QUOTE]

Tavaroiden arvo on just se, mitä ostajat niistä on valmiita maksamaan :) Joku, esim. sinä, saattaa ostaa käytetyt collarit viiteen euroon, mutta kyllä tuollaisilla hinnoilla monesti myyntiajat pitenee. Tuohon hintaan saa kuitenkin jo ihan uusia vaatteita kaupasta alennusmyyntien aikaan.

Kyllä sellainen 1-2 € on lähempänä realistista myyntihintaa.
 
0,30-5.0 e sisävaatteista, ulkovaatteet 3-30e (itse ostin Popin takin 30e pari viikkoa sitten, tyytyväinen olin). Käyttämättömän näköiset collarihousut 2,8e, Popin vähän käytetymmät 5e. t-paidoista en juuri enempää kuin euron maksa, ehkä me&I mieluinen niin jopa 5e (hyväkuntoinenjopa 8e).Nämä siismitä itse olen maksanut, pk-seudun kirppiksillä.
 
Noista vk-puvuista kirpparilla ehkä 20e vaikka on laput kiinni, mut oikeesti uusista vk-vaatteista saa paljon paremman hinnan netissä myytäessä esim huuto.netissä. Muuten noista perus sisävaatteista tota samaa mitä muut sanonu 0,5-3e maksaisin ite. Me&i hyväkuntoinen esim tunika niin voisin maksaa 8€ mut en kyllä sen enempää.
 
Pähkinä harmaana
Jos ovat pojan vaatteita (ehjiä ja siistejä on vähemmän tarjolla), niin itse hinnoittelisin 1-4e. Kengät 5-78e.
Haalarit ja ulkovaatteet laittaisin tori.fi -myyntiin, esimerkiksi puoleen hintaan hintalapun hinnasta.
 

Yhteistyössä