Hinnoitteluapua palapelille (Kaj Stenvall kehystettynä)

No sillä mä meinasinkin liittää sen laatikon siihen mukaan. Joku voi siis ostaa sen suoraan seinälle ja joku toinen taas pistää paloiks ja kasata. En mä tolle kehykselle meinaa mitään hintaa laittaa... siis että en ajatellut et se nostais ton hintaa mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
No sillä mä meinasinkin liittää sen laatikon siihen mukaan. Joku voi siis ostaa sen suoraan seinälle ja joku toinen taas pistää paloiks ja kasata. En mä tolle kehykselle meinaa mitään hintaa laittaa... siis että en ajatellut et se nostais ton hintaa mitenkään.
Kehyksellä on kirpparilla arvoa, palapelin arvo on vain palapeli. En usko, että kovinkaan moni ihminen ostaa jonkun toisen tekemää palapelia tauluksi...

Stenvallin palapelit ei maksa maltaita. 10-20e. Siitä sitten vähintään puolet pois.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
No sillä mä meinasinkin liittää sen laatikon siihen mukaan. Joku voi siis ostaa sen suoraan seinälle ja joku toinen taas pistää paloiks ja kasata. En mä tolle kehykselle meinaa mitään hintaa laittaa... siis että en ajatellut et se nostais ton hintaa mitenkään.
Kehyksellä on kirpparilla arvoa, palapelin arvo on vain palapeli. En usko, että kovinkaan moni ihminen ostaa jonkun toisen tekemää palapelia tauluksi...

Stenvallin palapelit ei maksa maltaita. 10-20e. Siitä sitten vähintään puolet pois.
no mä ostaisin just tollasen mieluiten kirpparilta. ei tulis ikinä mieleenkään ostaa jotain 1000 palan palapeliä, joka on laatikossa (paitsi avaamattomassa), oliskin kotona kiva huomata, että 1 pala puuttui..

10? voisin tosta maksaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
No sillä mä meinasinkin liittää sen laatikon siihen mukaan. Joku voi siis ostaa sen suoraan seinälle ja joku toinen taas pistää paloiks ja kasata. En mä tolle kehykselle meinaa mitään hintaa laittaa... siis että en ajatellut et se nostais ton hintaa mitenkään.
Kehyksellä on kirpparilla arvoa, palapelin arvo on vain palapeli. En usko, että kovinkaan moni ihminen ostaa jonkun toisen tekemää palapelia tauluksi...

Stenvallin palapelit ei maksa maltaita. 10-20e. Siitä sitten vähintään puolet pois.
no mä ostaisin just tollasen mieluiten kirpparilta. ei tulis ikinä mieleenkään ostaa jotain 1000 palan palapeliä, joka on laatikossa (paitsi avaamattomassa), oliskin kotona kiva huomata, että 1 pala puuttui..

10? voisin tosta maksaa.
Hyvä pointti, mutta en minä osta 20e (ovh) palapeliä kirpputorilta 10e:lla. 5e on maks. Toki sen palapelin saa purettua, mutta siinä on ne kehykset kuitenkin harmina :)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi kukaan haluaisi ostaa valmiiksi tehtyä palapeliä? Kas kun et kauppaa käytettyjä siteitä tai kuivuneita tusseja.
No voi hyvää päivää. Vaikka just siks että näkee että kaikki palat on tallessa.
Mä voin ostaa sellaisia palapelejä sitten ihan kaupastakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi kukaan haluaisi ostaa valmiiksi tehtyä palapeliä? Kas kun et kauppaa käytettyjä siteitä tai kuivuneita tusseja.
No voi hyvää päivää. Vaikka just siks että näkee että kaikki palat on tallessa.
Mä voin ostaa sellaisia palapelejä sitten ihan kaupastakin.
Teeppä niin :xmas:
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Miksi kukaan haluaisi ostaa valmiiksi tehtyä palapeliä? Kas kun et kauppaa käytettyjä siteitä tai kuivuneita tusseja.
No voi hyvää päivää. Vaikka just siks että näkee että kaikki palat on tallessa.
Mä voin ostaa sellaisia palapelejä sitten ihan kaupastakin.
Teeppä niin :xmas:
Sulla on VÄHÄN hukassa toi kirpparin tarkoitus. Tai jotain...
 
Hassua, että työnteko tavallisesti nostaa tuotteen hintaa. Valmiiksi tehdyn talon saa kaupattua isommalla hinnalla kuin sen kokoamattomat osat. Palapelin kokoaminen sen sijaan laskee sen hintaa. Talopaketteja tosin harvemmin myydään silkaksi ajanvietteeksi.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Eihän noi palapelit maksa uusina kaupassa kymppiäkään. En missään tapauksessa ostaisi liimattua tai kehystettyä palapeliä. Paloista laatikossa voisin maksaa max. 3 e.
Tuon hinta on kaupassa 19.90? just tarkistin.
Tarjouksista oon itse ostanut Kaj Stenvallin palapelejä, ja hinnat olleet 7-9 e.
 

Yhteistyössä