Hirveimpiä vaatekappaleita/asusteita pino

  • Viestiketjun aloittaja muotihirviö
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Spongebob:
Pillifarkut. Ne nyt vaan ei pue mitenkään päin suomalaisia leveitä persjalkoja. Tästä maasta löytyy vain kourallinen naisia joille pillit sopii.
Kylläpä muuten löytyy. Itse ainakin omistan pillifarut, ja lähinnä pidän niitä saappaiden kanssa jotta saa ne saappaat siihen housun päälle hyvin eikä jää ruttuun.
Huoh... Niinhän niitä tuulipukujakin pidettiin aikoinaan mageina ja pukevina.
 
SweetestPoison harmaana
haaremihousut, lököttävät halpahalli-farkut, vyölaukku, olkatoppaukset, olkaimeton toppi, bodyt aikuisella, sortsit ja umpinaiset kengät, tanttamainen kukkamekko, kukkamekko & sporttisandaalit, harmaantuneet liivit jotka vilkkuvat topin alta..
 
eräs vaan
Höh, no mulla taas on tällä hetkellä vaan legginsejä ja tunikoita. Odotan siis vauvaa ja ainoita, mitkä ovat hyviä masun kaa. Mammavaatteitahan en erikseen osta, siis tuhlaa rahaa turhaan. Myös raskauden jälkeen voi käyttää näit normaaleja vaatteita :D
 
Vieras
pillifarkut ja nää nykyajan leggarit! Hyi helvetti!!
Niitä näkee jo lähes jokaisen päällä, mutta kertaakaan en ole ihmistä nähnyt kenelle ne sopis! Naisetkin vois joskus katsoa peiliin eikä vain mennä "muodin" mukana.
 
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
pillifarkut ja nää nykyajan leggarit! Hyi helvetti!!
Niitä näkee jo lähes jokaisen päällä, mutta kertaakaan en ole ihmistä nähnyt kenelle ne sopis! Naisetkin vois joskus katsoa peiliin eikä vain mennä "muodin" mukana.
Ja itsehän osaat pukeutua täydellisesti? Paremmin kuin muut? Kerropas miten pukeudut :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
pillifarkut ja nää nykyajan leggarit! Hyi helvetti!!
Niitä näkee jo lähes jokaisen päällä, mutta kertaakaan en ole ihmistä nähnyt kenelle ne sopis! Naisetkin vois joskus katsoa peiliin eikä vain mennä "muodin" mukana.
Mulle sopii. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mä just löysin vähän samannäköiset kengät omista varastoistani, korko on vaan leveämpi. Kaiken uhalla taidan käyttää loppuun, sillä ne ovat hyvät kävellä :D

Mulla taas on vaikeuksia nykymuodin kanssa, erityisesti saapikkaiden kanssa. Sellainen normaali kasaanpainuva matalahko saapikas on kovin yleinen kenkä nykypäivänä. Minulle tulee mieleen aika ala-asteella ja omat linttaanastutut kengät. http://www.k-kenka.fi/mallisto/34134522.html Ihan kamalat.

Samalta ajalta on myös sellainen punottu/kangasvyö, missä on suorakaiteenmuotoinen solki. Never, never, never.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vyötärö kainalossa tyyliin iso D ja Nykäsen Matti :D
Peesi. Tätä tyyliä en ikinä unohda, koska tuo mies oli sonnustautunut ko. tyyliin ensitreffeillemme. Oli vielä tunkenut kasarivillapaidan sinne vyötärön alle. |O :xmas: :x

Totesin kyllä heti että pukeutumistyyli on ihan hirveä. Mutta koska muuten tykästyin häneen, niin ajattelin että voidaan lähteä vaikka myöhemmin yhdessä vaateostoksille.. ja niinpä ollaan oltukin. :D
 
vyölaukut, sit sellaset pikkureput, ne teinifarkut(varsinki aikuisilla naisilla), lökärit-niin että teinipoikien kalsarit näkyy, haaremihousut, kaikennäköiset kaavut(tämä käsittää kaikki huonosti istuvat/ylisuuret jakkupuvut ja sellaset kummalliset ylisuuret tunikat).
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
pillifarkut ja nää nykyajan leggarit! Hyi helvetti!!
Niitä näkee jo lähes jokaisen päällä, mutta kertaakaan en ole ihmistä nähnyt kenelle ne sopis! Naisetkin vois joskus katsoa peiliin eikä vain mennä "muodin" mukana.
Ja itsehän osaat pukeutua täydellisesti? Paremmin kuin muut? Kerropas miten pukeudut :)
Älä nyt 'huoh' ota nokkiis jos listalla on sun lempivaatteita!

Ei tässä sua haukuta, ilmoitetaan vain semmosia vaatteita joista ei ite tykätä.....


Puikulapottu pois nenästä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
vyölaukut, sit sellaset pikkureput, ne teinifarkut(varsinki aikuisilla naisilla), lökärit-niin että teinipoikien kalsarit näkyy, haaremihousut, kaikennäköiset kaavut(tämä käsittää kaikki huonosti istuvat/ylisuuret jakkupuvut ja sellaset kummalliset ylisuuret tunikat).
Mä olen "saanut" suunnitella vyölaukkuja juuri viime syksynä :D ei niitä perinteisiä vaan ihan toisen näköisiä :D
 
eri vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
pillifarkut ja nää nykyajan leggarit! Hyi helvetti!!
.
Ja itsehän osaat pukeutua täydellisesti? Paremmin kuin muut? Kerropas miten pukeudut :)
Älä nyt 'huoh' ota nokkiis jos listalla on sun lempivaatteita!

Ei tässä sua haukuta, ilmoitetaan vain semmosia vaatteita joista ei ite tykätä.....


Puikulapottu pois nenästä!
"Niitä näkee jo lähes jokaisen päällä, mutta kertaakaan en ole ihmistä nähnyt kenelle ne sopis! Naisetkin vois joskus katsoa peiliin eikä vain mennä "muodin" mukana."

Minusta tuo on kyllä kaikkea muuta kuin mainitsemaasi "ilmoitetaan vain semmosia vaatteita joista ei ite tykätä....."

Tunikat + leggarit on mitä parhain asuste lihavalle , kuten mie :). Ei mikään säkki kesälläkään, mutta hehtoperseen ja mahan saa hyvin piilotettua :).
 

Yhteistyössä