hiton hitto, jos olen raskaana ;( juu ja nyt tulee taas joltain kommenttia ettei viitsi edes edes avata tälläisen idiootin avauksia, mutta...

  • Viestiketjun aloittaja firequeen joka ei vaan pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti
firequeen joka ei vaan pääse kirjautumaan
p"""""e. ei muuta voi sanoa! pillereitä syön, mutta niin paljon kuullut juttuja ettei se ehkäisyteho ole 100%... :( närästää, tissit tooosi kipeät ja kun puhuin yhdelle kaverille tuosta väsymyksestä ja palelusta, niin totesi että hänellä aina nuo selvät raskausoireet... ei tässä pää kestäisi uutta vauvaa, tyttö nyt 9kk ja omaa tahtoa ruvennut löytymään sen verran reippasti ettei tähän nyt kaivata pikku yöheräilijää joka pahimmassa tapauksessa saa kolikiin.. ! :( ja tarkoitus oli ensi kesänä lähteä kahdestaan risteilylle kun tyttö isompi ja voi jäädä mummolaan... :) lisäksi mies on kolmivuorotyössä ja omassa terveydessä kaikennäköistä häikkää, kipeää polvea sun muuta... että valitettavasti vauva nyt ei vain sovi kuvioihin, tarkoitus oli ruveta yrittämään pikkusisarta sitten kun neiti 3 tai 4 v... ja nyt jos pillerit pettivätkin, niin voi helvetin helvetti :(
 
firequeen
olen vielä valitettavasti sen verran herkkäkin, että terveen lapsen abortointi ilman kunnon syytä on minusta murha... pitää nyt toivoa parasta ja pelätä pahinta :( huomenna testin ostoon...
 
eräs äiti
Sitten ei muutaku aborttiin...Parempi niin, voit rauhassa keskittyä esikoiseen ja omaankin elämääs. Siitä kyllä selviää, kun tekee sen mahdollisimman ajoissa eikä pitkitä asiaa. Mulle syntyi toinen alle 2 vuotta esikoisen jälkeen, ja voin sanoa että helvetin rankkaa on ollut, alusta asti! Voimia!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei ne pillerit petä jos niitä oikein syö. Piste.
mikään ei ole 100% ehkäisykeino.PISTE
Niinhän sitä väitettään AINA et 100% varmasti söin pillerini ja raskaana oon.. Just.. Aika paljon noita pilleriraskauksia tulee.. Mut uskotelkaa muille mitä haluatte kun itse tiedätte totuuden :)
 
Sissi
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei ne pillerit petä jos niitä oikein syö. Piste.
Pettää ne. Kokemusta on. Plus mulla on serkku joka on syntynyt hormoonikierukan läpi ja sillä pikkusisko joka on syntynyt johtojen solmimisenjälkeen. Toisilla ei vaan mikään auta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei ne pillerit petä jos niitä oikein syö. Piste.
mikään ei ole 100% ehkäisykeino.PISTE
Niinhän sitä väitettään AINA et 100% varmasti söin pillerini ja raskaana oon.. Just.. Aika paljon noita pilleriraskauksia tulee.. Mut uskotelkaa muille mitä haluatte kun itse tiedätte totuuden :)
missä luvataan että pillerit olis satavarma ehkäisy?? ei edes pillerivalmistajat lupaa täydellistä ehkäisyä...ne on hormonivalmisteita eikä tee steriiliksi B)
ihmiskeho ei aina toimi niinkuin lääkevalmistajat toivoo...
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Sitten ei muutaku aborttiin...Parempi niin, voit rauhassa keskittyä esikoiseen ja omaankin elämääs. Siitä kyllä selviää, kun tekee sen mahdollisimman ajoissa eikä pitkitä asiaa. Mulle syntyi toinen alle 2 vuotta esikoisen jälkeen, ja voin sanoa että helvetin rankkaa on ollut, alusta asti! Voimia!!!!
tiedän, että abortti on paras vaihtoehto JOS olenkin... mutta silti itkettää pelkkä ajatuskin..
 
Tanja
Mitä mieltä miehesi on asiasta? Rankkaa se varmasti kahden pienen kanssa tulisi olemaan, noin pienellä ikäerolla mulla ei ole kokemusta mutta...olettaisin, että elämä kuitenkin kannattelis sen ensimmäisen hankalan vuoden yli... Mutta - tee ensin se testi ja murehdi sitten testin jälkeen, mikäli murehdittavaa on. Yritä saada yö nukuttua :hug:
 
eräs äiti
Ne hormonit saa sut itkemään...Mullaki oli jo aika siihen varattu mutta peruin. Helpommalla ehkä olis kuitenkin päässyt, en tiedä. Ehkä sun tarttis mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kans jos oot plussalla?
 
vieras.
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei ne pillerit petä jos niitä oikein syö. Piste.
mikään ei ole 100% ehkäisykeino.PISTE
Niinhän sitä väitettään AINA et 100% varmasti söin pillerini ja raskaana oon.. Just.. Aika paljon noita pilleriraskauksia tulee.. Mut uskotelkaa muille mitä haluatte kun itse tiedätte totuuden :)
Pillereiden tehoon vaikuttaa muukin kuin se, että ne muistetaan ottaa. Tämä asia lukee siellä käyttöohjeissa, joka sinunkin pitäisi lukea mikäli pillereitä syöt... (ja jos et syö niin älä sitten esitä asiantuntijaa, jookos?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Sitten ei muutaku aborttiin...Parempi niin, voit rauhassa keskittyä esikoiseen ja omaankin elämääs. Siitä kyllä selviää, kun tekee sen mahdollisimman ajoissa eikä pitkitä asiaa. Mulle syntyi toinen alle 2 vuotta esikoisen jälkeen, ja voin sanoa että helvetin rankkaa on ollut, alusta asti! Voimia!!!!


Jos lapsi on terve, ja raskaus ei ole saanut alkuansa raiskauksesta, niin kyllä se abortti on sillon MURHA.
 
No jos sulla ei ole menkat myöhässä niin ihan turha murehtia. Ei ne pillerit ihan helpolla petä, etenkin jos ne on säännöllisesti ottaneet. Mullakin kierroissa tosi paljon vaihteluita pillereistä huolimatta ja välillä oireet loppua kohti tosi paljon raskausoireiden kaltaisia.
 
milli
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaKoivisto:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Sitten ei muutaku aborttiin...Parempi niin, voit rauhassa keskittyä esikoiseen ja omaankin elämääs. Siitä kyllä selviää, kun tekee sen mahdollisimman ajoissa eikä pitkitä asiaa. Mulle syntyi toinen alle 2 vuotta esikoisen jälkeen, ja voin sanoa että helvetin rankkaa on ollut, alusta asti! Voimia!!!!


Jos lapsi on terve, ja raskaus ei ole saanut alkuansa raiskauksesta, niin kyllä se abortti on sillon MURHA.
Juu, ja varsinkin jos on avioliitossa! Jos ei ole naikkareissa niin au-lapsen ei oo niin väliä kun sen vanhemmat on kuitenkin tehny syntiä ja laps on syntinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaKoivisto:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:
Sitten ei muutaku aborttiin...Parempi niin, voit rauhassa keskittyä esikoiseen ja omaankin elämääs. Siitä kyllä selviää, kun tekee sen mahdollisimman ajoissa eikä pitkitä asiaa. Mulle syntyi toinen alle 2 vuotta esikoisen jälkeen, ja voin sanoa että helvetin rankkaa on ollut, alusta asti! Voimia!!!!


Jos lapsi on terve, ja raskaus ei ole saanut alkuansa raiskauksesta, niin kyllä se abortti on sillon MURHA.
Juu, ja varsinkin jos on avioliitossa! Jos ei ole naikkareissa niin au-lapsen ei oo niin väliä kun sen vanhemmat on kuitenkin tehny syntiä ja laps on syntinen.[/q

Mä en kyllä tarkoittanut ihan tuota, mutta ihan miten vain.
 
luuri
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ei ne pillerit petä jos niitä oikein syö. Piste.


Kyllä ne vaan pettää. Täällä kokemus juuri siitä ja tulos 4kk nukkuu pinnerissä. Että kyllä ne vaan joskus pettää vaikka kuinka tunnollisesti ne ottasitki.luuri
 

Yhteistyössä