Hitsi kun tekisi mieli aloittaa keittiöremontti

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
wuu, misä on lattia ;)
mun mielestä se ketä enemmän toimii siellä keittiössä, saa omansa mielensä mukaan päättää ;)
Tietty pitäis vähän soveltaa mut tuota tunnelmaa eli. Luonnonkiveä, tummaapuuta, lattiat tietty ;) vaikka kiveä, ja ihan sisätiloissa eikä tommosessa hökkelissä.
 
eräsmies
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsmies:
Entä jos mies on ikänsä tehnyt kaikki ruoat ja osaa hommat? Ruoanlaittohommat siis... Tuo on kyllä parempi. Sininen on kiva keittiössä tumman puun kanssa.

Ai että keittiö on naisen valtakuntaa, sohva miehen ja makkari on valtakunnan taivas?
Mä en huoli sellaista miestä, joka nyysii multa lempiharrastukseni :D
Oon joskus miettinyt, millaista olisi olla naisen kanssa, joka osaa tehdä ruokaa. Yleensä ajan "auttavat kädet" keittiöstä pihalle. Hommat pysyy paremmin hyppysissä kun tekee itse kaiken.

Olisi kyllä yllättävää jos tutustuisi naiseen ja tämä valmistaisi itse herkkuaterian. Voisi tuntua mukavalta hemmottelulta.
 
mää oon melkein valmis suurtalouskokki, keittiö on puhtaasti mun alaa-mies kyllä tekee lapsille leipiä, antaa hedelmiä ja tekee makaroonilaatikkoa :D mutta ihan varmasti keittiö olisi mun mieleinen, jos toinen ei halua ruokahuoltoon osallistua =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja eräsmies:
Oon joskus miettinyt, millaista olisi olla naisen kanssa, joka osaa tehdä ruokaa. Yleensä ajan "auttavat kädet" keittiöstä pihalle. Hommat pysyy paremmin hyppysissä kun tekee itse kaiken.

Olisi kyllä yllättävää jos tutustuisi naiseen ja tämä valmistaisi itse herkkuaterian. Voisi tuntua mukavalta hemmottelulta.
Kokkailu on mun tapani nollata päätä. Tulisin kiukkuiseksi, jos se ilo vietäisiin multa pois.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Samaa vuosimallia on täälläkin, eli silloin kun talo on tehty. Täystammea on kaapit ja todella hyvässä kunnossa. Tasot uusittu 10v sitten, kivijäljitelmää. Siis vikana vaan se että on vanhanaikaista. Lattia tammiparkettia, kuten muuallakin asunnossa. Laattalattia kiinnostaisi, mutta mietityttää miten se "kynnys" saataisiin fiksusti aikaiseksi tuohon muuhun tilaan.
Mulla on tammiparkettia vain olohuoneessa. Tykkäisin, jos olisi muuallakin. Mutta keittiössä on korkki ja muissa huoneissa muovimatto :x Siis sellanen 80-luvun TODELLA ruma muovimatto :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja eräsmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja eräsmies:
Entä jos mies on ikänsä tehnyt kaikki ruoat ja osaa hommat? Ruoanlaittohommat siis... Tuo on kyllä parempi. Sininen on kiva keittiössä tumman puun kanssa.

Ai että keittiö on naisen valtakuntaa, sohva miehen ja makkari on valtakunnan taivas?
Mä en huoli sellaista miestä, joka nyysii multa lempiharrastukseni :D
Oon joskus miettinyt, millaista olisi olla naisen kanssa, joka osaa tehdä ruokaa. Yleensä ajan "auttavat kädet" keittiöstä pihalle. Hommat pysyy paremmin hyppysissä kun tekee itse kaiken.

Olisi kyllä yllättävää jos tutustuisi naiseen ja tämä valmistaisi itse herkkuaterian. Voisi tuntua mukavalta hemmottelulta.
Tuo on Miehen puhetta! :hug: Mie oon aina ollut sitä mieltä, että miehen tulee osata kokkaustaidot, ainakin kohtalaiset. Mielellään tietysti erinomaiset! Johtuisiko siitä, että itse en pidä ruuanlaitosta??? :D :LOL: Osaan toki kunnon "selfmade" pippuripihvit laittaa, ja tarvittaessa muutakin gurmeeta, en vain tykkää ruoanvalmistuksesta :attn: .

 

Yhteistyössä