hitsi vie sille joka sanoo...

tykkään
Musta on ainakin tosi ihana olla raskaanna ja varsinkin se synnytys on ihanaa,Siksi on mulla lapsia niin paljon ja lisää teen.Ja se tunne kun saa lapsen mahan päälle.Ei ole ikinä joutunut oksentamaan kun raskaanna ollut eikä ole väsyttänyt että on hyvin mennyt
 
mie
Itse odotan esikoista ja odotan niinkovasti että alkaa masu kunnolla pyöristyä (nyt se vaan pömpöttää niin kun olisin juuri syönyt) jotta saan näyttää sen koko maailmalle. Alussa nukuin 24/7 mutta oksentelulta vältyin...Kyllä se siitä....
 
Puuh
kaikista parasta raskauksissani on ollut, että olen vihdoin päässyt siitä mahasta eroon. Tekisin enemmän lapsia, jos ei tarvisi olla raskaana. Synnytyksen vielä kestän, mutta raskaana en suostu olemaan.
 
mulla taas naama kukki oikein urakalla rv 15 lähtien, että nautipa siinä sit olostasi :ashamed: Muuten oli kyllä ihanaa aikaa tuo raskaana oleminen, kun seurasi masun kasvua, tunsi tenavan liikkeitä ja energiaa riitti vaikka muille jakaa :D
 
malla 82
Minulla toinen raskaus menossa!! Olo olllllu kauhee!!! Joskus kun avasin jääkaapin oven vaan, ni ei muuta ku juosta oksentaan!!! Mut nyt alkaa helpottaan... Ihana sit ku lähes pari kuukautta oksentanu, ku olo on hyvä!!!Sitä osaa nauttia hyvästä olosta!Ei paljon muuta tarvita, ku päivä on täydellinen!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 09:41 el nube kirjoitti:
että raskaus on naisen parasta aikaa.....
väsyttää ja oksettaa ja etoo ja vaikka mitä... :kieh: :LOL:
täällä vähän samallainen fiilis! Tänään eka "hyvä" päivä puoleentoista viikkoon. rv 10+4. Odotan vaan hartaasti sitä, että se mainostettu toinen kolmannes alkaa, ehkä toivottavasti jo sitten helpottaa.
 
mie tykkään

minä tykkään olla raskaana...kiva mässätä kaikkee ja voi luistaa myös kaikesta mitä ei haluu tehdä :whistle:
sitten vielä kun masu alkaa kasvaa ja liikkeitä tuntuu niin vielä ihananpaa...

itselläkin ollun kahdesta aiemmasta 3kk:n pahoinvointi mutta nyt ei ollut kuin enepikin öklö olo mikä loppui rv 10 (nyt rv12 menossa)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2006 klo 19:52 Puuh kirjoitti:
kaikista parasta raskauksissani on ollut, että olen vihdoin päässyt siitä mahasta eroon. Tekisin enemmän lapsia, jos ei tarvisi olla raskaana. Synnytyksen vielä kestän, mutta raskaana en suostu olemaan.

Mulla ihan sama juttu raskausaika ja iso maha ei oo tosiaan mitään ihanaa aikaa kaukana siitä.
 
karvinen82
Mä tykkäsin kyl olla raskaana. Esikoisesta pahoinvointi jatkui rv 12 ja nyt kuopuksesta ei tietoakaan pahoinvoinnista. Loppu raskaudessa oli väsymystä. Muuten oli ihanaa. Mutta mutta, synnytyksestä en tykännyt, molemmista oli todella helpot mutta silti.
Raskaana siis voisin olla muulloinkin, mutta synnyttää en halua. :( Onneks meidän lapsilukumäärä on kuitenkin täynnä. 2 poikaa riittää vallanmainiosti. :)
 
Joo, en mäkään tykännyt raskaudesta erityisemmin. Oksetti, väsytti, närästi, "veti suonta", mieli oli herkillä ja joutui varomaan kaikenlaisia tavallisia asioita.. Synnytys oli tietysti se loppukauhistus koko episodille. Toki suloiset tulokkaat aika paljon pelasti kokonaisuutta, mutta tästäkään huolimatta ei kahta lasta enempää tule meidän perheeseen. Ja toistakaan ei alettu yrittämään ihanan raskauden ja synnytyksen vuoksi!
 
Pirpananäiti
Esikoista odottaessa nautin suunnattomasti raskaana olemisesta, koska vältyin pahoinvoinneilta ja muilta. Loppua kohti tietysti närästykset ja turvotukset alko vaivata, mutta niistäkin selvittiin. Oli ihanaa saada mieheltä entistä enemmän huomiota (ei siinä ennenkään valittamista ollut...)
Nyt odotan toista lasta rv22+5 ja olen taas alkanut nauttia olostani alkuraskauden pahoinvointejen jälkeen. On ihanaa tuntea vauvan liikkeitä ja pieniä potkuja ja masu senkun pyöristyy (tosin, on jo nyt melko suuri siihen nähden, että melkein puolet raskaudesta vielä jäljellä...taitaa tulla jättivauva..)
Sitäpaitsi raskaana olevat naiset on kauniita :flower:
 
olen nauttinut joka raskaudestani, vaikka alussa on pahoinvointia ollutkin,väsymyksestä puhumattakaan.Synnytystä odotan innolla, se on koko raskauden huipentuma. Se kun saat lapsesi rinnalle heti hänen synnyttyä, on jotain sanoinkuvaamatonta.Kiva nähdä et muutkin tykkää synnyttää...=)
 

Yhteistyössä