Hitsit kun nuo kylmävahaliuskat on hyviä pilden siistimiseen!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En enää ikinä sotke kuumavahalla sillä nuo kylmävahaliuskat toimii tosi hyvin pildessä eikä ole liian kalliita eikä hankalaa. Ei mene edes kovin kauan!

Mä ostan niitä tunnetun merkin kylmävahaliuskoja, ne on aika isoja, olisko jalkoihin tarkoitettu, paketissa on 20 kpl ja leikkaan aina yhden liuskan viiteen osaan. Ja yhdessä osassa on kaksi vahaliuskaa sillä ne on painettu vastakkain.

Näillä käsittelen koko pilden ja ne karvat mitkä ei millään meinaa irrota (aina muutama) ne nypin pinseteillä irti kun olen valmis.
Olen tosi tyytyväinen!!! Ja ne karvat mitkä kasvaa takaisin on tosi pehmeitä eikä häiritse karheina jos ei ole heti aikaa ottaa niitä pois. Ne mukana tulevat pyyhkeet on tosi hyviä millä saa vahajämät iholta.

Tykkään!!! Pakko suositella teillekin jos joku miettii miten saisi ne helposti ja halvalla pois.

T. Palstamamma ja iloinen, kalju perjantaipilde
 
Turhuuksia
Aivan turhia nuo kylmävahaliuskat. En tiedä onko mulla sitten karvat normaalia tiukemmassa koska ikinä en ole noilla saanut irti kuin pari karvaa. Jalkoihin käytän epilaattoria silloin kun jaksan. Kainalot ja höylällä. Posliiniksi en vedä.
 
vierailija
Toivottavasti poistit tunnistetiedot kuvastasi :D
Voi muuten naapurin pena hiukan punastella pihalla kohdatessa.

Öö... Naapurin Pena varmaan mammapalstalla viihtyy. Ja muutenkin, onpa paha kuva? Ihan passeli näyttämään vahaustulos.

No pitääpä itsekin kokeilla, mutta kun olen nyppinyt biksurajat, niin takaisin kasvu on ollut tosi näppyläistä ja karvat kasvaa sisään helposti. Ei pistele nii kuin ajeltu mutta kuitenkin ongelmia on. Sama tässä?
 
Öö... Naapurin Pena varmaan mammapalstalla viihtyy. Ja muutenkin, onpa paha kuva? Ihan passeli näyttämään vahaustulos.

No pitääpä itsekin kokeilla, mutta kun olen nyppinyt biksurajat, niin takaisin kasvu on ollut tosi näppyläistä ja karvat kasvaa sisään helposti. Ei pistele nii kuin ajeltu mutta kuitenkin ongelmia on. Sama tässä?
Siellä missä on pimpinkuvia, on myös miehiä :D
 
vierailija
Mistäs kohtaa ne tunnistetiedot näkee
Kuvan exif-datan voi lukea esimerkiksi joillakin kuvankäsitelyohjelmilla tai ihan vain nettisivun kautta. Tässä nimenomaisessa kuvassa ei ole mitään sellaista dataa, joka olisi mitenkään yksilöitävissä kehenkään. Exif-data vain kertoo kuvan graafiset tiedot. Pikselit, koon, resoluution ja sen, että koodaus on Huffman ja tiedostotyyppi jpeg.
 
vierailija
Pistetyyppi on kyllä ilkeä ja kiero kun ap kysyi, että voiko joku tunnistaa kuvasta kuka sen lähetti. Pistetyyppi sanoi ei voi, laita vain kuvasi. Sitten ap laittoi kuvan kun luotti ja Pistetyyppi sanoi että poistitko tunnistetiedot... Ei viitsinyt siitä sanoa vaikka huomasi että ap ei tiedä kuvista mitään.
 
vierailija
Kun ap:ta kuitenkin alkoi huolestuttaa ja harmittaa pistepirkon källi, niin tässä siitä kuvasta saatavissa olevat tiedot:

File: 2,272 × 3,029 JPEG (6.9 megapixels)
336,236 bytes (328 kilobytes)
No color-space metadata and no embedded color profile

JFIF Version 1.01
Resolution 72 pixels/inch
File Type JPEG
File Type Extension jpg
MIME Type image/jpeg
Encoding Process Baseline DCT, Huffman coding
Bits Per Sample 8
Color Components 3
File Size 328 kB
Image Size 2,272 × 3,029
Y Cb Cr Sub Sampling YCbCr4:2:2 (2 1)

Eli kuten näkyy, ei kuva sisällä mitään salaista henkilötietoa, vaan ihan vain ne kuvan tiedot.
 
  • Tykkää
Reactions: Oulusta :(
vierailija
Voi kiitos sinulle ystävällinen ihminen kun kerroit tarkasti kuvan tiedoista! Minä en ole ennen laittanut noin kuvia ja säikähdin että nyt näkyy nimi ja kaupunki:eek: Onneksi ei sentään..
Ap
 

Yhteistyössä