hitto, että hesen ranskalaiset ON pahoja "tosi turha"

käytiin hesellä pitkästä aikaa ja jäi miulla ranskanperunat koskematta..:x miehelle ja tuolle taaperolle kyllä maistui.
eipä se hampurilainenkaan niin hyvä ollut kuin muistin..
taitaa jäädä hesen reissut tästä lähtien väliin ! ennemmin menee vaikka amarilloon tai tekee itse. mäkin ranskalaiset ovat kyllä hyviä, mutta bic mac nykysin niin naurettavan pieni & ylimaustettu ettei oikein tee mieli sinnekkään...
 
Kottari
Yllätyin kanssa,kun piiiitkästä aikaa kävin hesessä ja oli mielikuva jäänyt että siellä on hyvät ranskalaiset ja hamppari,mutta liekö muuttaneet jotain vai liekö mulla vanhentuneet makunystyrät..
 
"Samma"
Jes, mua kanssa etoo Hesen ranskalaiset. Sellasia ällön makuisia löysiä pötköjä. Hyi. Mäkkärissä paljon parempia, mutta mä oon onneks ollut puoli vuotta mäkkärilakossakin niin ei iske enää nekään.
 
b5b
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24511465:
käytiin hesellä pitkästä aikaa ja jäi miulla ranskanperunat koskematta..:x miehelle ja tuolle taaperolle kyllä maistui.
eipä se hampurilainenkaan niin hyvä ollut kuin muistin..
taitaa jäädä hesen reissut tästä lähtien väliin ! ennemmin menee vaikka amarilloon tai tekee itse. mäkin ranskalaiset ovat kyllä hyviä, mutta bic mac nykysin niin naurettavan pieni & ylimaustettu ettei oikein tee mieli sinnekkään...
No ainakin täällä Amarillon ruuat on vielä hirveämpää kuraa, viimeksi jäi sapuska syömättä-
 
Johtunee kai siitä, että heren ranskalaisissa on perunan lisäksi myös riisijauhoa.
Itse otan siellä aina salaatin ranskisten tilalle valkosipulikastikkeella :p Mäkkärissä sitten taas ranskikset, koska niitten salaatti on taas pahaa.
 
"minttu"
No ihmekös tuo...

Hesen ranskikset: Ranskanperuna: peruna, kasvisöljy, muunneltu tärkkelys, riisijauho, tärkkelys, suola, nostatusaineet (E450, E500), sakeuttamisaine (ksantaanikumi), mausteuutteet (kurkuma, paprika), rypälesokeri.

Mäkkärin: Peruna, osittain kovetettu rypsiöljy.
 
En tajua kuka niitä Hesen ranskalaisia pystyy syömään. Ihan tajuttoman pahoja. Otan ranskalaisten tilalle aina minisalaatin, se on hyvää, suosittelen jos ranskalaisista ei tykkää niin ei mene ateria ihan hukkaan :)
 

Yhteistyössä