hitto ku epäilyttää ja mietityttää tä asunnonvaihdos...

Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Et varmaan kaippa tällasta kommenttia, mutta mä pyrin ajattelemaan yleensä asuinpaikan sun muut työmatkojen ja muiden "tärkeiden" lisäksi lasten kannalta, ihan rehellisesti verraten.

Mut mulle baarimatka ei niin tärkeä olekaan... =)
Heinäpää on hyvä paikka kasvattaa lapsiakin ;)

 
darkstarmama
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
niin just,me ei olla asuttu ku kesästä saakka ja nyt jo tuntuu että pitäs päästä muuttaan pois...ei kämpässä/paikassa sinällään mitään vikaa,oon vaan vissiin melko levoton :D
hih :D tä on kiva paikka asua! hitsi ku ois aiemmin löydetty toisemme :D jos tarttet jotain kampetta niin nyt olis myynnissä ;) poikien pieniä vaatteita, turvaistuin, sohvapöytää, partylitea jne. saa tulla piipahtaan ;)
niin ja jos teillä on takapiha niin 3m halkaisian päivävarjo sekä puutarhaletku kans myynnissä!
:wave: hei fjonga mulle niitä 98cm vaatteita!!!

:D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
nyt se on niin et irtisanoin kämpän ja muutan :D
Onneksi olkoon!Vähän kadena..Mut me odotellaan,että tulisi myyntiin oamkotitalo sieltä Heinäpään perältä,Nuottasaaresta...Se on unelma meille :) Päästäis takaisin lapsuudenmaisemiin..Ja tytöt samaan kouluun,missä em molemmat miehen kanssa ollaan oltu :) Haaveilee..
Tunnen muuten miltei kaikki Heinäpään talot,mihinköhän suuntaan sinne muutat..
sinne aleksanterinkadun päähän, mut ei samalle kadulle :D
 
Jos olet fjonga oikeasti sit muuttamassa, niin meillä kyllä kiinnostais se sun vanha asuntos. Asutaan nyt täällä koskelassa, 70neliöö, ei saunaa ja vesimaksujen kans 642e/kk :/ laita vaikka yv:tä tai jotain, jos innostut sen muuton kanssa. Ni mie rimpautan sit sinne sivakalle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
nyt se on niin et irtisanoin kämpän ja muutan :D
Onneksi olkoon!Vähän kadena..Mut me odotellaan,että tulisi myyntiin oamkotitalo sieltä Heinäpään perältä,Nuottasaaresta...Se on unelma meille :) Päästäis takaisin lapsuudenmaisemiin..Ja tytöt samaan kouluun,missä em molemmat miehen kanssa ollaan oltu :) Haaveilee..
Tunnen muuten miltei kaikki Heinäpään talot,mihinköhän suuntaan sinne muutat..
sinne aleksanterinkadun päähän, mut ei samalle kadulle :D
:) Ah,niin tuttua seutua..Ja Iikka-kaupan myyjät on kivoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HessunMamma:
Jos olet fjonga oikeasti sit muuttamassa, niin meillä kyllä kiinnostais se sun vanha asuntos. Asutaan nyt täällä koskelassa, 70neliöö, ei saunaa ja vesimaksujen kans 642e/kk :/ laita vaikka yv:tä tai jotain, jos innostut sen muuton kanssa. Ni mie rimpautan sit sinne sivakalle :D
mä irtisanoin sivakalta tänään asunnon joten soita heti huomenna!!! koska huomenna ehtisit irtisanoo vanhan kämppäs viel...
 
oululainen
Alkuperäinen kirjoittaja HessunMamma:
Jos olet fjonga oikeasti sit muuttamassa, niin meillä kyllä kiinnostais se sun vanha asuntos. Asutaan nyt täällä koskelassa, 70neliöö, ei saunaa ja vesimaksujen kans 642e/kk :/ laita vaikka yv:tä tai jotain, jos innostut sen muuton kanssa. Ni mie rimpautan sit sinne sivakalle :D
Meiltä vapautuu huhtikuun alussa patamäestä 3h+k+s+oma piha 80 m2. Luhtitalon alakerta. Niistä tiilitaloista kolehmaisentieltä. Voin ilmoitella millon on irtisanottu jos kiinnostaa. Vielä ei oo, mutta maaliskuu on viimeinen kuu kun asutaan. Ja siis sivakan asunto on.
 
darkstarmama
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
:wave: hei fjonga mulle niitä 98cm vaatteita!!!

:D :wave:
perkula ku toi toinen kundi on sen 100cm mut eiköhän ne pian vapaudu ellei teilläkin kasva... minkä ikänen sulla on?
no se on 2v 4kk että 92/98 olisi sopiva. :) Pakkasmarjan luona voitas vaikka treffata jos sulla niitä olis. :D Mie voin ostaa kaikki kivat sulta. :)
 
Ooh, mäkin haluan takaisin Ouluun... :heart:
Heinäpää on kivaa aluetta. Jotenkin sitä vanhaa Oulua on siellä vielä jäljellä, eikä niin kallistakaan kuin esim. Karjasilta (mikä tosin on myös ihana!)
Luontoa siellä on myös... Joku ihmetteli että tuolla olisi rauhatonta asua, mutta ei pidä paikkaansa :) Ja kävelymatka keskustaan.
 

Yhteistyössä