hitto mua paleltaa!!

astuin illalla lätäkköön ja kuljin sit loppuillan varpaat jäässä ja sukat ja kengät märkänä ja tänään oon palellu ihan hirveesti.
pistin eka krapulan piikkiin, mutta oon melkein horkassa, tärisen vaan ja hampaat lyö loukkua, mutta ei ole kuumetta enkä ole kuuma..
ihan sama paljonko paitoja ja peittoja on päällä ja vaik joisin kuumaa juomaa, niin paleltaa. :/
nyt olis kyllä hyvä väli sairastaa kun ei töissä oo mitään tärkeetä :D
 
vihreää teetä ja glögiä olen tänään juonut..

mulle ei kyl nousekaan kuume, viimeks ollu lapsena kuumetta. mulla sahaa jossain 37-37.7 välissä ja oon aivan pois pelistä. normaalilämpö on 36,5.
 
jeppisjee, lääkärissä käyty ja melkein piti laina hakee pankista et sain lääkkeet ulos apteekista :xmas:

manasin sille lääkärillekin tätä mun kuumeettomuutta, et miksi se ei perkele nouse?? mut se vaan naureskeli olevansa itse ihan samanlainen, "kuumetta" 37 ja oot ihan loppu :D
mulla ei ole ees sitä nyt, mut saikkua rapsahti ainakin torstaihin asti.. olin kuulema aika karmee näky kun raahauduin sinne lekuriin :xmas:
 
Makeshift
Mikä sinua sitten vaivasi?

Mulla nimittäin aika ajoin ollut tuota selittämätöntä "kylmeilyä" johon ei auta mikään edes kuuma kylpy eli sielläkin paleltaa..

Muutenkin kuvailusi tuntuu tutulta..

Lääkäristä ei oo hyötyy se vaan hymyilee ja passittaa kotiin. Eli se säästää rahaa tosi kädel ja hoitoa saa vasta häneltä kun ambulanssin pitäs jo hakee kotoo tyyliin..
 

Yhteistyössä