Hitto mun jalat on kaventuneet noitten uusien kenkien takia!

Ostin ihan huvikseni kesäksi tommoset "paljasjalka"kengät vibramilta. Ekat pari viikkoa oli jalat ihan pirun kipeet ja sitten helpotti. Ei oo lättäjalkoja koskenu ja pohje on kaventunu ihan reilusti,ihastelin sitä tänään kuvista joita mies otti minusta ja muksuista.. harmi vaan ku talvi tulee eikä noita voi käyttää. :(



Huom kuvassa ei mun jalat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Aika... mielenkiintoisen näköiset. :D Mutta siis mitä ne tekee? Tai siis minkälaisista ongelmista kärsiville on tarkoitettu?
Oikeastaan ihan kaikille jaloille. Eli antaa fiiliksen ihan kun kävelisit ilman kenkiä paljain jaloin ja samalla tietty treenaa jalan lihaksistoa joka ei oo aktiivinen ku kenkä on jalassa. Oli vähän hassua kävellä metsässä kun esim kivet tuntuu mutta ei satu! :D Typerälle noi näyttää mutta voi jumpe mikä fiiis ja tulos..mun tolppajalat on hemmetin sirot ku syksy tulee..
 
vieras
mie bongasin kans noi töppöset talvella mutta en ole saanut aikaiseksi ostaa niitä, ihan hervottoman hauskan näköset :)
noillahan voi käydä uimassa ja ihan mitä vaan, saa olla "kengät" jalassa koko päivän :)
 

Yhteistyössä