Hiukka erilainen rippikakku, hah hah

  • Viestiketjun aloittaja äippäti
  • Ensimmäinen viesti
äippäti
Kauhulla odotan tyttäreni pyytävän Lady GaGan kuvan rippikakkuun :D on kova fani. Mutta mun mielestä on hauska ettei mennä niin perinteisellä kaavalla vaikka en itse ehkä tuollaiseen ratkaisuun päätyisikään. Kakku on ihan tyylikäs vaikka ei uskoisi että Ozzy ja tyylikäs olisi samassa lauseessa.
 
"hhh"
[QUOTE="vieras";27126063]Joo, kiva muuten, mutta Ozzy näyttää neidiltä. Ei miespuoliselta lainkaan, eikä varsinkaan itseltään.[/QUOTE]

Ihan selvästi näyttää Ozzylta, tosin ei siltä miltä näyttää tänä päivänä vaan nuorempana. Ja neidistä kaukana ;)
 
"vieras"
[QUOTE="hhh";27126147]Ihan selvästi näyttää Ozzylta, tosin ei siltä miltä näyttää tänä päivänä vaan nuorempana. Ja neidistä kaukana ;)[/QUOTE]

Eikä näytä. Ei kannata piirtää, jos ei osaa piirtää tuollaisia.
 
"hhh"
[QUOTE="vieras";27126201]Miten niin? Olisivat vaan katsoneet, että jaaha, siinä on jonkun tytön kuva yritetty tehdä kakkuun.[/QUOTE]

No onneks mun tyttö ei ainakaan näytä tolta, siinä menis papoilta kakku väärään kurkkuun, jos tyttö tuon näkösenä olis, hah
 
"markku"
Tutulta vaikutti tuo Ozzyn kuva ja löytyhän se kun kolusin, eli varmaa tätä mallina käytetty

http://1.bp.blogspot.com/-j6BebZMee7Q/TbI1cn7CFLI/AAAAAAAAAjA/LfMPB8J-AHk/s1600/ozzy-osbourne.jpg
 
Blue
Mikä saa aikuiset ihmiset kiusaamaan noin tyhmästi? Riittäisi että sanoisi että ei minun tyyliseni. Mutta ei, sen sijaan lähdetään sanomaan että "ei kannata tehdä jos ei osaa.." Eikä teitä ole ikinä kehuttu? Eikö teillä on mielestänne taitoa mistä voisi olla ylpeä?

Tehkää itse sama kuva (parempana) ja tulkaa sitten vasta sanomaan mitä voisi tehdä toisin.

Ja siten ihmetellään miksi lapset kiusaavat toisiaan... |O

Ps.Täysin turha tulla sanomaan että mähän vain sanoin että ei näytä Ozzylta...
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
"hhh"
Mikä saa aikuiset ihmiset kiusaamaan noin tyhmästi? Riittäisi että sanoisi että ei minun tyyliseni. Mutta ei, sen sijaan lähdetään sanomaan että "ei kannata tehdä jos ei osaa.." Eikä teitä ole ikinä kehuttu? Eikö teillä on mielestänne taitoa mistä voisi olla ylpeä?

Tehkää itse sama kuva (parempana) ja tulkaa sitten vasta sanomaan mitä voisi tehdä toisin.

Ja siten ihmetellään miksi lapset kiusaavat toisiaan... |O

Ps.Täysin turha tulla sanomaan että mähän vain sanoin että ei näytä Ozzylta...
Eiköhän se ole jo kautta aikojen todostettu ettei täälä ketään kannata kehua kun heti haahkat lentää tänne haukkumaan.
 

Yhteistyössä