Hiukset raskauden jälkeen????

Raskauden ajan hiukset oli tosi hyvässä kunnossa, nyt 6kk synnytyksestä ja hiukset on ihan kamalat. Niitä lähtee hirveesti ja katkeilee..eikä sekään niin haittaa mutta kun hiukset on koko ajan ku ois uitettu rasvasessa paistinpannussa :O

Siis noin kk synnytyksen jälkeen tää alko..ennen pesin vaan joka toinen pv..nyt jos vaik illalla pesee niin aamulla ne on jo semmoset että ei oo mihinkään menemistä ellei taas pese. Kaverilla joka synnytti samoihin aikoihin on kans hiuksia lähteny mut ei tämmöstä ongelmaa. Voiko tää olla vaan jotai hormooneista johtuvaa et menee ohi?? Yrittäny olla pesemättä jos vaan kotona oon ettei liikaa pesis kun ei sekään hyvää tee..mut ei auta sekään..vähän auttaa jos jääkylmällä vedellä pesee et jotenki rauhottaa mut ei sekään kauheesti..

Yritä tässä nyt miehenkin silmissä olla kaunis kun hiukset valuu pitkin päänahkaa :LOL: alkaa meneen hermot!!!!!!!!!!
 
Mulla oli parikin hiustenlähtöä synnytyksen jälkeen ja viimeisimmän sain loppumaan vasta kun vaihdoin luomushampooseen..en tiedä sitten olisinko jotenkin herkistynyt. Mutta edelleen rasvoittuu kovin, vaan niin oli kyllä ennen raskauttakin.
 
Ohut
Joo, lapsi on jo neljä, eikä ole enää paluuta tukkaan, joka minulla ennen raskautta oli. On ohentuneet päältä ja ohimoilta. :( Taidan aloittaa sen Priorinin vai mikä se oli syönnin, jos vähän auttais. Imetin puolitoista vuotta. Liekö sekin vaikuttanut...
 
heijoo
hei..imetyksen ei ole tarkoitus pilata hiuksia. luulin itsekkin tätä kauan aikaa että se kuuluu siihen, kunnes tuttavani kampaaja sano että heti apteekista b-vitamiinia. Se kuulemma estää hiusten putoamisen.
 
Liimaletti
Mulla ei onneksi esiintynyt hiustenlähtöä (tosin hiukset ei raskausaikanakaan muuttuneet miksikään), mutta letti oli rasvainen koko ajan. Vasta puoli vuotta imetyksen lopettamisesta pystyin pitämään hiusten pesussa väliä pari päivää.
 
"vieras"
Mulla lähti vain puolitoista kuukautta hiuksia ja sen jälkeen ihan tuhoton kasvu takaisin =)

Ehdin leikkauttaa hiukset harmillisesti lyhyiksi. Leikkasin itse poninhännän kohdalta ja yhdellä sipaisulla sai poikki, ihanan polkani. Nyt puoli vuotta myöhemmin ponnarin paksuus on tuplaantunut. Ei puhettakaan että saisi siististi saksilla napsaistua poikki! Hyvästi helppo hiustenleikkuu. Vaikka pitäisi tietysti olla onnellinen että tukka on taas tuuhea, niin minun tapauksessani se tuuheus on nyt kyllä suurempi harmi kun hiusmallia täytyy taas muuttaa ;)
 

Yhteistyössä