Hiusrajan nousu ja kaljuuntuminen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miehelläni ( 37v) hiusraja nousee ja hiukset harvenevat otsalta, muualta paksu tukka. Alkaa olla jo kun Remu Aaltonen tai Cisse Häkkinen nelikymppisenä. Onko olemassa mitään tuotetta joka toisi sen paksun tukan takaisin mikä hänellä oli vielä kymmenisen vuotta sitten? Menisikö miehesi vaihtoon tuossa tilanteessa ja tilalle tuuheatukkainen ?
 
Mamasella
Ei ole kyse todellisesta rakkaudesta jos mies menee vaihtoon tuollaisesta syystä. Vastenmielinen on nainen joka jättää miehen hiustenlähdön takia. Toivottavasti vain provoat.

Omalla miehellä on hiukset alkaneet ohentua nuorempana kuin sun miehellä ja silti mä rakastuin häneen vuosia sen jälkeen kun hiusten lähtö oli alkanut. Tyhmä olisin ollut jos en olisi aloittanut seurustelua miehen kanssa vain hänen hiustensa takia. On hyvä mies ja olemme onnellisesti naimisissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sluibailija
vierailija
Ei ole sellaista tuotetta, joka toisi hiukset takaisin. En ainakaan usko. On tuotteita, jotka pitävät ne hiukset päässä, jotka vielä on jäljellä. Mutta niidenkin toiminta on kai vähän tapauskohtaista. Kokeilla voi, mutta jos ei toimi, niin ei toimi. Ja sitten lääkärin määräämillä aineilla voi olla sivuvaikutuksiakin.

Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että kaljuuntumisessa ei ole mitään ihmeellistä. On vähän yksilökohtaista mitä asialle kannattaa tehdä. Siis että ajaako kaikki pois vai tekeekö kampauksen jäljellä olevia hiuksia kunnioittaen. Minkäänlaista comb overia en kyllä suosittele kenellekään, mutta kaljuuntuvakin tukka voi näyttää hyvältä ihan sellaisenaan. Jopa Pelle Hermanni -mallisena.
 
vierailija
Lanoliini, jos se on merinolampaan villasta kerätty, ainakin aiheuttaa sellaista. Tieto on tosin hukkunut, mutta perustuu siihen, kun lampaille laitetaan sellainen ihmisperäinen ruiske, mikä tiputtaa 4 viikon kuluessa villat irti ja se villa kerätään verkkopusakkaan, joka sille lampaalle täytyy laittaa siinä ruutauksen yhteydessä. Bioclip on menetelmän nimi. Kaikki lanoliini tietysti sisältää sitä, koska myrkyt kertyvät rasvakudokseen.
 
vierailija
Kaljuuntuminen ei ole parisuhdeongelma tai itsetuntoa tuhoava. Tärkeintä on kantaa ryhdikkäästi ja ylväästi ne vähäisetkin hiukset. Ei yritä peittää kaljua trumpin lailla ja samalla joutua noloihin tilanteisiin sään armoilla tai muuten vauhdikkaissa tilanteissa.

Joillekin sopii myös kalju tai erittäin lyhyt hiusmalli, kun kato käy.
Miehelläni orastavaa ohenemista ohimoilla ja kaikkein paras malli on millin siili.


Löytyykö luomu lanoliinia jossa ei ole käytetty näitä myrkkyjä?
 
vierailija
Löytyykö luomu lanoliinia jossa ei ole käytetty näitä myrkkyjä?
Varmaan voi olla, mut ne teolliset lanoliinit menee maailmalle villanpesussa. Esimerkiksi Virtain kehräämöllä pesevät itse ja saattaa sieltä kysyä, miten voivat pitää erillään luomulampaan villat. Merinompaita ei mun mielestä kovin paljon Suomessa ole. Olis hyvä syy erotella ne, mut kalliiksi tulee, kuten voi arvata.
 
vierailija
Lanoliini, jos se on merinolampaan villasta kerätty, ainakin aiheuttaa sellaista. Tieto on tosin hukkunut, mutta perustuu siihen, kun lampaille laitetaan sellainen ihmisperäinen ruiske, mikä tiputtaa 4 viikon kuluessa villat irti ja se villa kerätään verkkopusakkaan, joka sille lampaalle täytyy laittaa siinä ruutauksen yhteydessä. Bioclip on menetelmän nimi. Kaikki lanoliini tietysti sisältää sitä, koska myrkyt kertyvät rasvakudokseen.
"Bioclip
Bioclip
A system for harvesting wool, in which sheep are injected with recombinant epidermal growth factor (EGF). This causes anatural disruption of hair growth, allowing the wool to be slid, glove like, from the sheep 4 weeks after the injection. Thesystem is used primarily for Merino sheep in which the wool grows 24/7, in contrast to other breeds that do not have year-round growth of wool.

bioclip
A multimedia file or image with information about biological phenomena which is intended for distribution to educators and students at all levels of sophistication."
 
vierailija
Varmaan voi olla, mut ne teolliset lanoliinit menee maailmalle villanpesussa. Esimerkiksi Virtain kehräämöllä pesevät itse ja saattaa sieltä kysyä, miten voivat pitää erillään luomulampaan villat. Merinompaita ei mun mielestä kovin paljon Suomessa ole. Olis hyvä syy erotella ne, mut kalliiksi tulee, kuten voi arvata.
Laitapa yksikin järkevä linkki, joka osoittaa, että miestyyppinen kaljuuntuminen johtuu lanoliinista vaimitävittuaonkaan.
Sä et pysty siihen, koska olet vain kouluttamaton palstahörhö, jolla ei ole mitään ymmärrystä asiasta tuon netistä kaivetun hörhöjutun lisäksi. Eikö niin, Paula?
Mietipä kun sä olisit oikeasti käynyt kouluja silloin aikoinaan ja tietäsiit oikeasti näistä asioista jotain. Se olisi varmaan kivaa, vai mitä?
 
vierailija
Laitapa yksikin järkevä linkki, joka osoittaa, että miestyyppinen kaljuuntuminen johtuu lanoliinista vaimitävittuaonkaan.
Sä et pysty siihen, koska olet vain kouluttamaton palstahörhö, jolla ei ole mitään ymmärrystä asiasta tuon netistä kaivetun hörhöjutun lisäksi. Eikö niin, Paula?
Mietipä kun sä olisit oikeasti käynyt kouluja silloin aikoinaan ja tietäsiit oikeasti näistä asioista jotain. Se olisi varmaan kivaa, vai mitä?
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=2218620&sid=918ac575db99207a7e086fa2f6b37c96#p2218620

Bioclipistä olen tiennyt jo 1980, kun lammaskurssia kävin. Siellä kerrottiin, mutta miksi ei muille ole kerrottu tuosta hyvin toksisesta aineesta, josta se aiempi juttu oli.:devil:
 
vierailija
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=2218620&sid=918ac575db99207a7e086fa2f6b37c96#p2218620

Bioclipistä olen tiennyt jo 1980, kun lammaskurssia kävin. Siellä kerrottiin, mutta miksi ei muille ole kerrottu tuosta hyvin toksisesta aineesta, josta se aiempi juttu oli.:devil:
Eli et vieläkään osannut laittaa yhtään järkevää linkkiä. Selitäpä ihan omia sanoja käyttäen, että jos lanoliini olisi pääsyy tqi edes merkittävä syy miestyyppiseen hiustenlähtöön, niin miksi erikoislääkärit eivät asiasta tietäisi? Sinä olet nämä syyt tietävinäsi, vaikka sinulla ei ole päivääkään lääketieteen opintoja takana.
 
vierailija
Eli et vieläkään osannut laittaa yhtään järkevää linkkiä. Selitäpä ihan omia sanoja käyttäen, että jos lanoliini olisi pääsyy tqi edes merkittävä syy miestyyppiseen hiustenlähtöön, niin miksi erikoislääkärit eivät asiasta tietäisi? Sinä olet nämä syyt tietävinäsi, vaikka sinulla ei ole päivääkään lääketieteen opintoja takana.
Juuri siinä on se syy. Se lanoliini kun on lampaanrasvaa, eikä ihmislääkäriä edes kiinnosta, mitä se sisältää, vaikka sitä tosiaan on jo hanavesissäkin siksi kun ihmiset käyttää paljon erilaisia rasvoja. Läkäri on koulutettu määräämään oikeita lääkkeitä, jos et sitä vielä tiedä. Mulla ei ole käytössä mikään enkä vitamiinivalmisteita ole käyttänyt 20 vuoteen missään muodossa. Terveenä olen ollut vuosikausia ilman minkäänlaista flunssaa, mut tarkkana saa olla, ettei esimerkiksi askorbiinihappoa tai maltodekstriiniä vahingossa saa ruoan mukana - molemmat maissista tehty enkä siedä niitä yhtään.
 

Yhteistyössä