Hiustenlähtö

  • Viestiketjun aloittaja Jamin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Jamin äiti


Hiustenlähdöstä olis asiaa, eli kuinka kauan teiltä on lähteny hiuksia synnytyksen jälkeen?Multa on nyt tippunu tupoittain hiuksia 2,5kk ja kohta on pakko hakea peruukki :/
 
Taalla toinen hiustenlahdosta karsiva! :/ Synnytyksesta kulunut nyt 3,5kk ja hiuksia tippunu viimesen kuukauden ajan. Jos 'kaljuuntuminen' jatkuu samaa vauhtia, niin kylla tassa joutuu tosiaan sita peruukkia lahtea ostamaan. Help, help!
 
Täällä myös yks tällä-menolla-pian-kalju :wave:
Synnytyksestä vajaa 2,5kk ja hiuksia lähtee; pestessä, harjatessa, sekä ihan vaan kun "silittelee" niin jää käteen. Muutenkin niin ohut letti ettei tarviis yhtään enää harventua...
 
mami29
En nyt halua teitä armaat kanssasisaret masentaa..mulla synnytyksestä jo 9kk ja hiuksia lähtee yhä ja paljon.
Mutta kaippa tämäkin kuten moni muukin asia on yksilöllistä..

Pantanella tosin taitaa olla uusi tuote just tähän ongelmaan..ja kampaamoista löytyy varmasti muitakin tuotteita..jos vain lompakon nyörit antavat periksi.Itse olen kyllä kohta valmis kokeilemaan jotain jos tää karvanlähtö ei kohta lopu.
 
minulla kulunut synnytyksestä tasan 1v ja hiuksia lähtee aivan hirveesti...pestessä, harjatessa ym ym. elimistö normalisoituu n. 3vuodessa synnytyksestä, joten hiusten lähtöki varmaan loppuu viimeistään sillon
 
vaahterapuu
itse olen syönyt synnytyksen ja imetyksen jälkeen luontaistuotekaupasta saatavaa "proteiini + biotiini" (muistaakseni) nimistä lääkettä juuri hiusten hyvin voinnille. Tulos ei näy heti mutta parin kolmen kk:n päästä ainakin kasvava hius on ollut vahvempaa ja paljon tullut uutta hiusta, ja hiusten lähtökin minulla rauhoittui. Ja apteekistahan saa sitä priorin nimistä valmistetta hiusten hyvin vointiin.

Onhan tuo raskaus ja imetysaika kuitenki raskasta koko keholle, mutta suosittelen kokeilemaan jotain tuollaista kuuria =)
 
Jamin äiti



Tiedättekö saako Piimaxia syödä odotusaikan? Nääs ajattelimme kokeilla josko tärppäis toisen kerran.Mutta jo odotusaikana multa tippu hikseia pääsät.Ajattelin että toinen rumba perään niin mä olen kalju :snotty:
 

Yhteistyössä