hiusväristä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kiitos linkistä,luen sen varmasti huolella läpi. Tuota pitikin juuri vielä kysyä, että onko jotkut tietyt hiusvärit turvallisempia? Mutta löytynee noilta sivuilta myös.
 
"vieras"
Kiitos tästäkin linkistä! En tiedä sitten uskaltaisikohan raidat ottaa... Viime raskaudessa kysyin kampaajalta, tietenkin sanoi että turvallista on hiusten värjäys ja taisi laittaa vielä tupla-annoksen väriainetta. Tulos oli kauhea, piti tulla ruskeaa ja oli musta ja morkkis siihen päälle. :((( Oli ainoa käynti siellä kampaajalla.
 
Mä taidan lopettaa kokonaan hiusteni värjäämisen, eli omaa väriä olen kasvattamassa takaisin. Voi olla, että oman värisiä raitoja käyn kampaajalla laitattamassa, mutta sen jälkeen saavat olla.

Luin siis tällaisen jutun Paniikki leviää Britanniassa: Hiusväri tappoi teinin! | Kauneus | Iltalehti.fi
Joo, tuo eilinen juttu pisti kyllä miettimään, että kannattaako niitä hiuksia värjäillä ylipäätään. Aika harvakseltaan olen muutenkin viime vuosina värjäillyt, että varmaan ainakin lapaluihin asti on omaa väriä jo. Henk. koht. en raskaana ollessa värjäisi, mutta se nyt on ihan yksityishenkilön mielipide, eikä asiantuntijan.
 

Yhteistyössä