Hjälp! Cupcake toppahaalarit...

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
minna
Onko kokemusta onko ko haalarit reilua/niukkaa/normaalia mitoitusta? Pitäis 1 vuotiaalle kuopukselle haalari löytää ja cupcake kiinnostaisi. Olen miettiny tuota kokoa 80cm. Poika täytti kesäkuussa 1v ja oli silloin 77cm pitkä. On suht hoikka, mielestäni sopusuhtainen. Liian isoa toppahaalaria en halua ostaa. Kasvunvaran kanssa on hankala liikkua ja leikkiä... niinkuin liian pienenkin haalarin kanssa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja andu-:
80cm haalarin mitat:
niskasauma-haara 50cm
kainalo-hihansuu 25cm
haarasauma-lahje 27cm
Suuret kiitokset mitoista :flower: Voi kun olisi koko 83cm... Eli 80 ja 86 välistä. Pelkään että 80 on liian nafti ja 86 liian reilu :D
 
vieras
Ovat mun mielestä reiluhkoja, mutta kokonsa mukaisia. Joudut varmaan ostamaan koon 86cm :D On alkuun ehkä reilu, mutta sovita talvikenkien kanssa. Koko 80 jää varmaan pieneksi ennen kuin talvi loppuu. Hienon haalarin olet valinnut. Mä mietin tota myös, mutta päädyin molokidsin haalariin.
 
Äiti R
Mua kiinnostaa kans tuo mitoitus. Minkä kokoiset kannattais hankkia kokoa 104/110 käyttävälle ja 86/92 käyttävälle. Riittäiskö tuo 104 ja 92 vai otanko seuraavat koot?
 
Äiti R
Mä mietin tuota samaa. Sain koot yhestä nettikaupasta, mutta silti ne koot oli jotenkin hassuja, luulen että oli aika hätäiseen mitattuja...
Kysyisin tuota samaa että otanko 101-senttiselle joka käyttää kokoa 104/110 tuon 104 vai 110 koon. Ja taas n.87-senttiselle 92 kokoa käyttävälle 92? Kun ainakin sisävaatteissa 98 on liian reilu...
 

Yhteistyössä