Hmhmm

  • Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti
Susi
En mä tuohon voi suostua, koska en jostain kumman syystä oikein luota sinun sanaan x) Et kuitenkaan pitäisi sopimuksesta kiinni, vaan jättäisit itse kertomatta mitä teet ja nauraisit vielä päälle x)
 
Lupus
Kiva kuulla Susi ;) Kisastudio mun kotona päättyi hetki sitten ja kaverit lähti kukin omaan suuntaansa... Kai ne päivysti ettei vaan mun entinen elämän mies tule päivystämään paikalle =) Eilen hmm yöjalassa ollessa kerroin näkemykseni hänen jatkosta mun elämässä ja sitä EI OLE,niin hän hieman hätääntyi siitä. Olis tajunnu ennemmin et millainen Lupusnainen sillä käsissä OLI.. hänen kanssa elämä ennen oli ""bondagea"" ja alistamista,joten Lupus nauttii Suden hellyydestä... Siinä pieni ote elämästäni ;) Mä jo peiton alle kuikuilemaan tulin,jos näkis vaiks kauniita unia. Eikä ole kukaan sitomassa mua sängyn päätyyn ja kertomassa mitä pitää tehdä... Aika rauhoittavaa... Joten Sudenyöhön.... Ja Kissatytölle grrr... Saat mut hymyilemään... ;]
 
Susi
No jos ei se kaveri aiemmin tajunnut mitä hänellä oikein oli, niin oli siinä tyhmä tyyppi:) Susi kyllä osaisi tuollaista rotunaista arvostaa ja tekisi kyllä kaikkensa pitääkseen tämän itsellään=) Ja kyllä Susi todella hellyyttä arvostaa siinä missä rajuakin touhua:) Hellyys joka syntyy aidosta läheisyydestä on kyllä todella kaunista.. Mutta se vaatii sellaista yhteyttä jota ei kaikkien kanssa pysty saavuttamaan.. Mutta joka tapauksessa, toivottavasti sulla on siellä peiton alla lämmintä ja pehmeää=)
 
Lupus
Susi.....=) ei saa lukea neiti Lupuksen ajatuksia!!! Hih! Pimeyttä katselen. En pidä siitä. Koirat nukkuu omalla paikallaan. Aika rauhallista. Miltä näyttää Suden yö?
 
Susi
Eihän sitä tiedä vaikka Susi todella osaisi lukea Lupuksen ajatuksia:) Suden yö näyttää pimeältä ja rauhalliselta, juuri sellaiselta josta Susi pitää:) Vaikka tuntuukin siltä että jotain puuttuu.. Susi ei kyllä pimeää pelkää, etkä säkään pelkäisi jos Susi olisi luonasi=)
 
Lupus
Ja siinä olit btw ihan oikeassa,että rajusti voi ""rakastaa"" aika helposti,sillä siinä voi pudota johonkin rooliin,mutta jos haluaa hellyyttä saada osakseen,niin ainakin mulla se tarvitsee paljon tunnetta mukaan ja mielenkiintoa toisen ihmisen kyvystä tuntea samoin. Siksi on aika erikoista olla tällainen,kun on tietyllä tavalla ollut se ""alistettu narttu"" ja myös pitänyt siitä,niin alkaa etsimään sitä kadotettua hellyyttä takaisin. Olin hellitty ja palvottu entisen kanssa,mutta kun aina huomasi olevansa HELLÄSTI käsiraudoissa,niin sitä hmmm jotenkin putosi siihen fiilikseen. Joten sä teet mulle hyvää ja toisaalta Kissa muistuttaa minua,sillä käytösmallia,jota hän käyttää,olen elänyt.... Elämä on hassua. *suukottaa Sutta ja katselee vakavana sinisiin silmiin*
 
IsoPahaSusi
Lupus lupus.. Haluaisitko. että tulisin tekemään Sinun kanssasi sitä kaikkea, mitä olen tehnyt kisuliininkin kanssa? Ehkä olet yhtä hyvä ottamaan suihin kuin hänkin..
 
Lupus
En tiedä mitä nuo mun koirat Sudesta mahtaisi sanoa,vaikka eivät ""susikoiria"" olekaan;) Tää kai on Lupuksen paljastusten yö... Aika jännä miten voi ajatukset kohdata täysin vierailla ihmisillä,sitähän me toisillemme olemme,vaikka ei koskaan tiedä vaikka kuljettais toistemme ohi päivittäin... Hartiat ja niska on ihan jäykkänä,ku tuolla sohvalla istuttiin kavereiden kanssa ja ""urheiltiin""! Hih! Tosin aamuinen hiihtolenkki kyllä tais tuoda oman osansa... Mut kiukku on kadonnut jonnekin =)
 
Susi
Olet ihan oikeassa Lupus, hellyys todella vaatii paljon enemmän kuin ns.raju rakkaus. Mutta siitä voi myös saada todella paljon, jos kummatkin ovat aitoja ja tuntevat samoin. Ei nämä asiat tietysti toisiaan pois sulje, kyllä raju ja hellä rakkaus voivat joskus kulkea käsi kädessä, kun kaikki palaset todella loksahtavat paikoilleen=)
 
Lupus
Niin ne kulkeekin... Hyvä niin!!! Mutta HELLÄ uppoaa Lupuksen ajatuksiin nyt,vaikka ruumis ehkä vaatisi rajua... Joten tasapainoa etsin tällä hetkellä =) näissä asioissa mun hankaluus on kai tässä mun elämässä ollut se,että mä olen aina läsnä,en tarvitse mitään roolia,vaan haluan tuntea ja kokea kaiken siinä rajuudessaan tai hellyydessään kuin tarkoitettu on. Ja sitten jään ajattelemaan kaikkea =) mut se on mun tapa käsitellä kaikkea... Kuten Sinua.
 

Yhteistyössä