Hmm, mistä voisi johtua se, että aamupaino on isompi kuin iltapaino?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kun eikös asian pitäisi olla juuri päinvastoin? Olen tuota ilmiötä tarkkaillut pidemmän aikaa (2kk). Olen pudottamassa painoa ja tarkkailen vy ympärystää, kerran viikossa. Punnitsen itseni aamulla ennen syöntiä ja vessan jälkeen, sen jälkeen otan mitat. Tänä aamuna esimerkiksi painoin 62kg ja vy oli 81cm, nyt sit iltasella kävin puntarilla ja paino oli 60,5kg ja vy 78cm.

Iltapalaksi eilen illalla (klo 21) nautin täytetyn paprikan (70g paprikaa, 50g tomaatti ja juustoraastetta 30g + basilikaa), sekä turkkilaista jogurttia 100g+ tuoreita pensasmustikoita 40g ja vettä. Heräsin klo 7, kävin puntarilla jonka jälkeen otin thyroxin lääkkeen. Yön nukuin vatsallani.

Tänään olen syönyt aamupalan, ruuan sekä välipalan. Polkenut kuntopyörää 45min, tehnyt lumityöt ja käynyt koulussa.

Siis, toki ei mua yhtään haittaa et mitat on iltasella pienemmät mut jotenkin jännä juttu :)
 
Jaa-a...paha mennä sanomaan, kun mulle ei ole koskaan käynyt noin :)

Mulla oli aamupaino 68,4 kg, aamun aloitin 45 min lenkillä, koko päivän juoksentelin asioilla, klo 13 pintaan söin makaroonilaatikkoa, äsken olin 1,5h salilla ja salin jälkeen join palkkarin ja juuri äsken söin 2 leipää. Vettä on mennyt tänään vajaa 3 litraa.

Liikunnan avulla olen kuluttanut tänään noin 700 kaloria ja iltapaino näyttää olevan 70,3 kg (vaatteet päällä). Eli paljon enemmän, kuin aamulla :D
 

Yhteistyössä