Hmm...

eihän tuo huutiksen syy ole jos et ole valmis jostain maksamaan enempää kuin joku muu!
Jos tiedät mitä haluat jostain maksaa...laitat sen summan automaattiin.
Minkä sille sitten voi jos joku haluaa maksaa enempi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Epuli:
kyllä muuten ymmärrän idean, mutta vähän tuntuu, että jos hinta ei ole myyjän mielestä riittävän korkea niin sit joku hänen tuttunsa huutaa huvikseen, että voi sitten jättää myymättä. Miks ei voi laittaa jo valmiiks hv:n siihen kohteeseen?
Sä oot vissiin melko uus huutiksessa =) Juuri noinhan me konkarit tehdään, jos joku kohde itsellemme halutaan: kytätään viime metreille ja aletaan sit tosissaan kilpaileen kohteesta, jos on muitakin huutajia. Hv:lla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Eikä huijauksella.
 
vieras
Itse huudan monesti vasta viime minuuteilla, ettei kilpahuudot korota hintaa pilviin päivien aikana. Mutta eikö siellä edelleen ole sama sääntö, että viimeinen huuto pitkittää sulkeutumista aina 5 minuuttia? Silloin muilla on edelleen aikaa huutaa, jos ovat paikalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse huudan monesti vasta viime minuuteilla, ettei kilpahuudot korota hintaa pilviin päivien aikana. Mutta eikö siellä edelleen ole sama sääntö, että viimeinen huuto pitkittää sulkeutumista aina 5 minuuttia? Silloin muilla on edelleen aikaa huutaa, jos ovat paikalla.
On kyllä edelleen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epuli:
Okei, olen melko uus ja lisäksi blondi.. :ashamed: Täytyy pysytellä tutulla ja turvallisella maaperällä tästedes..
Ja ketunmarjat...vaikka nyt joku lempparijuttu menikin ohi niin usko pois niitä tulee aina uusia. Eli jos vaan jaksat odottaa niin on todennäköistä että vastaava tuote tulee taas myyntiin.
 
öö, se sulkemisaikahan siirtyy aina 5min jokaisen viimeisimmän huudon jälkeen jos kyse ihan viime minuuteista jopa sekunneista. ihan sen takia että toinen ehtii huutamaan.
kerran yhdessä minun kohteessa tapahtui tämmöinen kilpahuutanta viime sekunneilla kun kohde oli menossa kiinni ja alkuperäinen sulkemisaika siirtyi jopa puoli tuntia muistaakseni kun niin ahkerasti huutelivat =)
 

Yhteistyössä