Höh, siihen loppu mun Ben&Jerry jäden syönti =/

  • Viestiketjun aloittaja "vierastus"
  • Ensimmäinen viesti
"vierastus"
Selvisi, että käyttävät keinotekoisesti tuotettua suklaata ja jotain toista ainesosaa..en muista nyt mikä oli. Jännää vain, että maku on ollu toooodella hyvä esim BrownieFudgessa, todella suklainen. Mutta minä mitään keinotekoista syö kyllä.
 
"alkup."
[QUOTE="Kata-76";22193835]Mitä on keinotekoisesti tuotettu suklaa? Eikö kaikki suklaa ole periaatteessa keinotekoista, kun sitä ei sellaisenaan kasva missään?[/QUOTE]

Siis se kaakao mitä käyttävät nuissa jäätelöissä on kaukana luonnollisesta. On kemiallisesti tuotettu se kaakao. Yleensähän se kaakao on lähtöisin siitä kaakaopavusta.
 
"alkup."
[QUOTE="Hmmm";22193845]Katsohan huviksesi minkä tahansa jäätelön tuoteselostetta... taitaa loppua jäätelön syönti kokonaan... niinkuin muidenkin herkkujen.[/QUOTE]

Oon jotenki vain kuvitellu just tämän jäden kohdalla että on ns. hyvää jäätelöä. Mainostavatkin All Natural.
Täytynee siirtyä kokonaan itse tehtyyn jäätelöön.
 
"Kata-76"
[QUOTE="alkup.";22193859]Siis se kaakao mitä käyttävät nuissa jäätelöissä on kaukana luonnollisesta. On kemiallisesti tuotettu se kaakao. Yleensähän se kaakao on lähtöisin siitä kaakaopavusta.[/QUOTE]

No laitapa joku linkki kemiallisesti tuotettuun kaakaoon, kun en ole moisesta koskaan kuullutkaan...
 
green n black
h A HA HA pakko päästää lollereita kyllä.
kyllä monet tuotteet kelpaavat, vaikka olisi orjien / lapsiorjien tekemiä.
mutta kun jättää sen suklaan pois, niin se riittää ja näin saamme sädekehän taas säihkymään.

No, suklaassa on se hyvä puoli, että on noita reilun kaupan kaakaoviljelmiä, kasvavissa määrin.
 
kula
h A HA HA pakko päästää lollereita kyllä.
kyllä monet tuotteet kelpaavat, vaikka olisi orjien / lapsiorjien tekemiä.
mutta kun jättää sen suklaan pois, niin se riittää ja näin saamme sädekehän taas säihkymään.

No, suklaassa on se hyvä puoli, että on noita reilun kaupan kaakaoviljelmiä, kasvavissa määrin.
Mistä sä tiedät miten mä kulutan? Lol sulle vaan.
 
hah hah
Lainaus : Alkuperäinen kirjoittaja voi lol sentään Näytä viesti
Sun ei kannattaisi syödä mitään herkkua, olet sen verran lihava. Vaikka muunlaisen kuvan yritätkin antaa


hmmm, paljonkoha ite muuten nostat penkistä ?? sen haluisin nähä, laitappa videokuvaa tänne, niin nauretaan sun yrityksille :D
Ja eikös läski ja lihas ole KAKS ERI ASIAA ??? itekkään en halua olla mikää himo anorektikko jos penkistä ei jaksa nostaa ku puoltankoo :D (jos ees sitäkään...)
 

Yhteistyössä