Höh

  • Viestiketjun aloittaja mä en haluu...
  • Ensimmäinen viesti
ellukka1
meille tulee vähän väliä tuo 7-päivää 1kk ilmaseksi kun mies oli aikoinaan postilla töissä, sit soittavat että tilataanko ja aina ollaan sanottu että e ja sit se tulee taas vähän ajan päästä 1kk ilmaseksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mitä sellaisessa roskalehdessä on edes luettavaa? :x :eek:
Pintsukka ny varmaan tarkottaa tuota Apu-lehteä.. :saint: :LOL: :LOL: Mä kerra suutuspäissäni peruin kaikki lehdet ja kirjakerhot, ku ukko naputti kuinka paljon niihin menee vuodes rahaa... No, nyt pikkuhiljaa oon tilaillu niit uudelleen. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mitä sellaisessa roskalehdessä on edes luettavaa? :x :eek:
Pintsukka ny varmaan tarkottaa tuota Apu-lehteä.. :saint: :LOL: :LOL: Mä kerra suutuspäissäni peruin kaikki lehdet ja kirjakerhot, ku ukko naputti kuinka paljon niihin menee vuodes rahaa... No, nyt pikkuhiljaa oon tilaillu niit uudelleen. :xmas:
Ai niin sähän olet myös seiskan kestotilaaja. :snotty:

 
Mutta toisaalta, jos mun ukko käskis peruuttaa Hevosurheilun, koska hän on tilannut Avotakan tai Kotivinkin ( :LOL: ), voisi mennä sukset ristiin. Eikä kaikki tajua kuin joku viitsii lukea hevosista... Mutta vähän erijuttu silti, se on harrastukseen liittyvä, kuka harrastaa Tapolaa ja Nykästä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juorut, tv-tiedot ja sudoku...
Aha.Mä voisin seiskaa käyttää hätätapauksessa vessa paperina perseen pyyhintään. B)
Mä voisin sulle laittaa postis tulemaan noit vanhoi lehtii varalle jos se veskipapru sattuu loppumaan. B)
Saisit nyt ensiksi lähetettyä ne sätkäpaperit. :whistle:

 

Yhteistyössä