hölmö (?) kysymys tamponien käytöstä

  • Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti
"mietiskelijä"
Oon käyttäny tamponeita siitä asti kun menkat alkoivat joskus 13-14 vuotiaana ja oon nyt 21.

Ennen ei ikinä oo ollut tällaista ongelmaa. Nyt siis synnytyksen jälkeen (tästä kohta 5kk) kun menkat alko ja luonnollisesti oon tamponeita käyttäny niin vähintään 1 tamponi/päivä valuu itsestään ulospäin. Äsken vessassa käydessä, pyyhkiessä huomasin että näin on käynyt taas ja rupesin tamponia vaihtamaan niin se oli VÄÄRINPÄIN?!?!

Ihmettelin kun en lankaa löytänyt ja otin sitten siitä itse tamponista kiinni niin se olikin se pää mikä edeltä se pitäisi sinne laittaa. Ja asettimellisia käytän et en ole voinut sitä väärinpäin laittaa.

Mistähän voisi johtua..?

Nii ja mies ainankin sanoo että samalta tuo alapää tuntuu kun ennenkin ettei se nyt mikään luola pitäs olla.
 
fdf
Mulla on sama ongelma.. Tai ei nyt väärinpäin ole kääntynyt, mutta valuu ulos..

Uskon tämän johtuvan vain huonoista lihaksista ja olenkin nyt reenaillut niitä joka päivö
 
Treeniä
Kyllä kai itsekin huomaat onko alapää muuttunut vai ei? Jopa tapauksessa lantionpohjalihasten treeni on aina suositeltavaa. Ja itse voisin suositella myös kuukuppia, on muuten miljoona kertaa kivempi kuin tamponit!
 

Yhteistyössä